Stránka 2 z 2
Napsal: stř 14.01.2009 19:10
od sturm
george01 píše:sturm píše:george01 píše:
Kde?A jsou v poho?Driv tady totiz byla debata ze jsou na trhu nejaky druhojakostni vstriky....
Nene tyhle jsou poctivé. Já jsem kupoval na 100kW hlavní vstřik asi za 5. Koupil jsem to v intercarsu, ale je to protáhlé přes kámoše, takže sleva a dph pryč...
Njn bez dph a se slevou se to nakupuje....
Ten muj tam maj za 9400

.
Jn. Slevu tam mám 28-32% a ještě dph dolů.
Napsal: sob 17.01.2009 10:37
od duffson
Killca píše:george01 píše:
A proc ne?Mam dat 10000 za novy nebo 2000-2500 za starsi kterej bude fungovat a bude z auta ktery melo najeto treba 100tis.
noto koupis a za 50tisic menis znova no, ty dizly v bmw odchazej mezi 150-200 tisici
No pokud se ti to za par tis.km bude chtit znovu cele rozdelavat a menit...nikdy neodejdou vsechny vstriky najdenou a myslim jak tu pisi, ze se da sehnat kolem 7 tis. za novy coz se vyplati ! Btw. vstriky se daji repasovat...
Napsal: sob 17.01.2009 13:06
od sturm
duffson píše:Killca píše:george01 píše:
A proc ne?Mam dat 10000 za novy nebo 2000-2500 za starsi kterej bude fungovat a bude z auta ktery melo najeto treba 100tis.
noto koupis a za 50tisic menis znova no, ty dizly v bmw odchazej mezi 150-200 tisici
No pokud se ti to za par tis.km bude chtit znovu cele rozdelavat a menit...nikdy neodejdou vsechny vstriky najdenou a myslim jak tu pisi, ze se da sehnat kolem 7 tis. za novy coz se vyplati ! Btw. vstriky se daji repasovat...
Ano máš pravdu dají až na hlavní. Tam pokud se vysere ten snímač což byl můj případ tak repasovat bohužel nejde.
Napsal: sob 17.01.2009 14:08
od duffson
sturm píše:duffson píše:Killca píše:
noto koupis a za 50tisic menis znova no, ty dizly v bmw odchazej mezi 150-200 tisici
No pokud se ti to za par tis.km bude chtit znovu cele rozdelavat a menit...nikdy neodejdou vsechny vstriky najdenou a myslim jak tu pisi, ze se da sehnat kolem 7 tis. za novy coz se vyplati ! Btw. vstriky se daji repasovat...
Ano máš pravdu dají až na hlavní. Tam pokud se vysere ten snímač což byl můj případ tak repasovat bohužel nejde.
Presne tak, dik za doplneni

Napsal: sob 17.01.2009 14:10
od Vlasta
Pletete tady hrušky z jabkama (CR vs. TDS)
Napsal: sob 17.01.2009 16:12
od martilulin
To asi tezko,muj ma 300k a ma druhe vstiky a jede velmi dobre,dalsi co znam ma najeto 590k a ma treti sadu vstriku a motor taky bez problemu,je picovina ze BMW diesely odchazej.Pokud ma vadny vstrik,nedivim se ze to poradne nejede,ale pokud to dela jen studene,zapni klicek,pockej az zhasne kontrolka zhaveni a pak pockej 30sekund,pak zkus nastartovat.Pokud se to razantne zlepsi,vymen si zhaveni a mas po problemu,mel jsem ten stejny problem,kdybych nevedel ze vstriky jsou nove,taky bych pochyboval.Pri 0 stupnich to chytalo jeste dobre,pri minus 5ti obcas zakolisal volnobeh,ale srovnal se.Pri minus 15ti,jsi mohl tocit a nic,po chvili to zacalo chytat a chcipat a teprve pak to chytlo a volnobeh tak 5sekund kolisal,Problem byl na 3 zhavickach,ktere byly ojete a pomalu zhavily,ale pokud to nechas tech 30 sekund,jelikoz to dozhavuje mas po problemu.
Napsal: sob 17.01.2009 16:20
od sturm
Vlasta píše:Pletete tady hrušky z jabkama (CR vs. TDS)
Jj omlouvám se nějak jsem se v tom trošku zamotal, protože já mám 100kW a uvědomil jsem si to až teď že tento článek je o 110kW.
Napsal: ned 18.01.2009 10:42
od duffson
sturm píše:Vlasta píše:Pletete tady hrušky z jabkama (CR vs. TDS)
Jj omlouvám se nějak jsem se v tom trošku zamotal, protože já mám 100kW a uvědomil jsem si to až teď že tento článek je o 110kW.
S tim repasem to plati i u CR motoru

Napsal: ned 18.01.2009 10:45
od martilulin
Jo plati 4700 kus.A ciste jen tesneni pri pousteni prepadem,ale jehla zustava stejna,takze pokud mas pridrenej vstrik nepomuze ti to
Napsal: ned 18.01.2009 10:53
od Vlasta
martilulin píše:Jo plati 4700 kus.A ciste jen tesneni pri pousteni prepadem,ale jehla zustava stejna,takze pokud mas pridrenej vstrik nepomuze ti to
Přetěsnění vršku + test na stolici jsem v BDS AC Hale platil 18 kil/ks. Dokážou vyměnit i jehlu (cca 5k Kč), ale spodek zůstane, takže ten repas není celkovej.
Napsal: ned 18.01.2009 10:56
od martilulin
Tak to zase ceny o neco klesly,jinak pretesneni za 1800 je super cena,ale radsi bych nechal udelat komplet s tou jehlou.
Napsal: ned 18.01.2009 13:12
od Vlasta
martilulin píše:Tak to zase ceny o neco klesly,jinak pretesneni za 1800 je super cena,ale radsi bych nechal udelat komplet s tou jehlou.
Já to nechával dělat před 2 rokama.
Napsal: ned 18.01.2009 13:30
od martilulin
Ja mam pro jistotu sadu vstriku bokem,ale jedine co me strasi jak poznat,ze odchazeji.Podle hlucnosti se to urcit neda,meni to zvuk podle kvality nafty a podle propaleneho pistu je vetsinou pozde.Prepad mi to posle do nouzaku,ale rozpraseni?
Napsal: úte 20.01.2009 19:49
od george01
Tak jsem privezl auto z Horimexu VM a je vyresino.Shelby mel jsi pravdu byly to zhavicky nic vic,jeste me prekontrovaly vstriky a ty jsou ve vyborny kondici (btw.test vsech 6-ti vstriku za 300CZK).Bejval bych dal krk na to ze to jsou vstriky a ono ne.
Jinak opet vyborna zkusenost s Horimex V.Myto.
Napsal: úte 20.01.2009 20:38
od martilulin
Vidis ja to rikal.BTW ten Hoeimex ve V.Myte musim nekdy zkusit,Olomoucky Horimex je des a hruza
Napsal: úte 20.01.2009 21:53
od Shelby
george01 píše:Tak jsem privezl auto z Horimexu VM a je vyresino.Shelby mel jsi pravdu byly to zhavicky nic vic,jeste me prekontrovaly vstriky a ty jsou ve vyborny kondici (btw.test vsech 6-ti vstriku za 300CZK).Bejval bych dal krk na to ze to jsou vstriky a ono ne.
Jinak opet vyborna zkusenost s Horimex V.Myto.
Vim nee, nejsem žádný béčko

on každý by hned měnil vstřikovače, každej slyší common-rail a hned řve vstřikovače a pálka za ně, přitom problémy snimi pomalu vymizely s přidáváním biosložky do nafty, nafta má už velmi vysokou mazivost. Ty si problém dobře popsal tak nebylo co řešit
