Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ostřikovače světel na e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Tomule
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 05.08.2009 00:00

#21 Příspěvek od Tomule »

Zdravím, chci se teda zeptat, setkal se někdo s tím problémem, že by trysky z e39 tekly, z důvodu výš postavené nádržky? Díky za reakci....
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jen hádám, že jsi nepoužil originální "rozbočovač", díl č. 9 na schematu, p/n 61 66 8 361 447
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Tomule
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 05.08.2009 00:00

#23 Příspěvek od Tomule »

Takhle, já to ještě instalovaný nemám, jen jsem toto někde slyšel a chtěl si to ověřit, než se do toho dám. A tento díl na origo hadicích mám:
http://tomule12.rajce.idnes.cz/Nahradni ... 200065.jpg

Díky :-)
Tomule
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 05.08.2009 00:00

#24 Příspěvek od Tomule »

Prosím, někdo na klubu už to snad montoval, ne? Díky.... :-(
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mám namontováno. Trysky, rozvody i s rozdělovačem z E39, originální nádobka, čerpadlo a elektronika SRA z E36 (už jsem měl na autě z výroby, jen mamlas předchozí vlastník po bouračce zahodil všechny rozvody a trysky).
Rozvodné trubky z E39 docela pasují do E36 nárazníku.
Kapalina neprotéká.
Stříká to pěkně, jen se proud kapaliny částečně tříští o plech co v něm jsou zasazeny ledviny. Chtělo by ro spíš trysky z E53, jsou vyšší, jednotlivé pro každou parabolu a cena v Kč vyjde v součtu skoro stejně jako za dvojité trysky pro E39. Jen by tam bylo víc hadic a rozdvojek.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od icecold »

ono to stříka jenom společně s ostřikováním okna? ty funkci ostřiku světel jsi měl origo?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mám SRA origo, jak jsem psal, předchozí majitel po havárii zahodil hadice a trysky. Zbyla jen nádoba 5ltr, čerpadlo a elektronika.

Stříká to jen při zapnutých světlech na každé páté (asi) ostříknutí čelního skla.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od icecold »

já mám právě taky origo, jen ostřikovače a moturek mi tam chyběj,... vždycky jsem právě koumal jak se zapíná to ostřikování na páčce a ono to je společně.. :lol: v tom případě ale nevidím smysl tam rvat dva motorky..
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#30 Příspěvek od mequi »

Taky mám (měl jsem) origo ostřiky a neostřikovalo to světla pokaždé, pokud víc krát za sebou ostřikuješ čelní sklo. Pokud ho ostřikuješ cca každou minutu, tak to stříká taky pokaždé na světla. Docela to žralo vodu, tak jsem je zrušil. :cry: Ale asi kvůli xenonům je dám zpátky. :lol:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Čerpadlo pro SRA dává větší objem kapaliny při vyšším tlaku, světlomety to omývá jen proudem kapaliny bez mechanického čištění.
Na čelní sklo jde jen tolik vody, aby to bylo mokré a o čištění se postarají stěrače.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#32 Příspěvek od mequi »

icecold: motorek na světla má větší tlak, (asi kvůli hmyzu na světlech a absenci stěračů) ten obyč z čelního skla by nestačil. :wink:
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od icecold »

aha, takže až budu shánět motorek na ostřik světel tak klasický motorek který se dává na okno se tam nehodí, zas jsem o něco chytřejší :wink: díky
mequi: ty ostřiky tam chci taky kvůli xenonům.. 8)
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#34 Příspěvek od mequi »

Jo, a už na pohled je dost větší, než ten na okna. Má širší vývod na trubku. Ty trubky - hadice (jak chceš) jsou taky větší průměr. To jen pro přesnost aby jsi nekoupil něco jiného, když to budeš brát jen od oka. :wink:
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od stenlie »

Zdravím vás.
Nechci zakládat nové téma . Mám možná stupidní dotaz ale mám problém s ostřikovačem světel . Když jsem napojil z5 motorek ostřikovačů do nádobky a ostříknu světla , tak zjišťuji že mi to cucne a valí samospádem . Během 5 minut je to schopný vyprázdnit celou tu 5 litrovku.


Můj dotaz zní dá se na to použít zpětný ventil ostřikovače a pomůže to ? nebo je to nějak řešeno i originálně ?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Je to řešeno ventilem v robočovači hadic. Dá se použít ventil pro Octavii za +- 200 Kč.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od stenlie »

Tohle je ono tento aparát ?

http://www.skoda-dily.cz/eshop/28195518 ... vetel.html

Jinak díky :wink:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Ano, to je ono.
Šel jsem v použítí koncernových dílů dál, mám i trysky z Octavia 1 Facelift :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#39 Příspěvek od roman320 »

Ted budu ostriky dodelavat taky, a vymejslim jaky trysky aby to vypadalo aspon z dalky +- jak origo, e39 v narazniku sem zavrhl, celkem me padla do oka omega b, ty vypadaji ze by sly znasilnit dobre, ale pro porovnani nemas fotku tech ostriku z octavie?
Odpovědět