Stránka 2 z 2
Napsal: stř 28.11.2007 22:58
od dekovo
AlesShi píše:dekovo píše:To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky
ja o voze, ty o koze

nene ty o voze já o koze

Napsal: čtv 29.11.2007 10:12
od AlesShi
dekovo píše:AlesShi píše:dekovo píše:To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky
ja o voze, ty o koze

nene ty o voze já o koze

sem se v tom tedkon ztratil

Napsal: čtv 29.11.2007 10:36
od Merlin
Nemám 320d, ale EGR ventil přidává ochlazené spaliny až za turbem a chladičem sání. Je nahoře namontovaný na sběrné potrubí sání a ovládá ho elektronicky řízený podtlakový ventil. Takže je otevřený jenom když to řídící jednotka potřebuje. Mírně zasviní sběrné potrubí sání to ano, ale na turbo nemá žádný vliv. Podívejte se do ETK. Jinak EGR není výsadou jen pro diesel, ale i pro benzín.
Napsal: čtv 29.11.2007 13:44
od kurovec01
Merlin píše:Nemám 320d, ale EGR ventil přidává ochlazené spaliny až za turbem a chladičem sání. Je nahoře namontovaný na sběrné potrubí sání a ovládá ho elektronicky řízený podtlakový ventil. Takže je otevřený jenom když to řídící jednotka potřebuje. Mírně zasviní sběrné potrubí sání to ano, ale na turbo nemá žádný vliv. Podívejte se do ETK. Jinak EGR není výsadou jen pro diesel, ale i pro benzín.
no dobře.ale to zlepšení sem pocitil v tom,že se motor lepe sbira od spodu.na
octavii 81kw tdi to šlo znat taky.podle mě to ochuzuje jenom vstupni,nebo-li nasavany vzduch.
Napsal: čtv 29.11.2007 14:54
od Merlin
Moje odpověď směřovala spíše na tyto hlášky.
AlesShi napsal:
nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani.
dsvatos:
EGR není jen v BMW Maj to všechny moderní ropáky.
Já jsem měl ten el.podtlakový ventil co ovládá EGR na 530dA zadřený. Naměřili mi to na diagnostice. Tak jsem si ho vyměnil. Další diagnostika potvrdila správnou funkci. Řeknu Ti, že rozdíl jsem nepoznal. Jezdím, ale klobouka. Jestli máš pocit, že Ti to jede lépe tak proč to nezaslepit.