Stránka 2 z 2
Napsal: ned 14.10.2007 21:36
od Addict
Ze zacatku,co jsem si poridil 325i,jsem si myslel,ze je na mem aute neco spatne,ale svezeni v dalsich cca 4rech 325i Vanos me presvedcilo,ze to tak ma byt.
Zatah do 3,5tis.ot mi prijde dost slaby,jeste,ze se to nad tech 3,5tis. ot/min o "neco" zlepsi.Naucil jsem si drzet otacky nekde pred 3ma tisici,kdyz se chci svezt.Rozhodne peklo si nad 3,5tis. predstavuji trochu jinak:-D.Jen posledni dobou si vsimam,ze me bavi jezdit spis na pohodu nez to nekam hnat.
Jezdil jsem i ve 2,8 a tam jsem maly zatah v nizsich otackach pocitoval take i kdyz ne v takove mire.Klidne bych uz snesl M3 o ktere uvazuji

,ale zatim nejsou prasule.
Napsal: sob 20.10.2007 18:52
od bavo
JanK píše:Francis mele nesmysli

..a ty neumíš česky,nesmysly se píše tvrdý Y
mimochodem já si nemyslím,že se Francis plete,ten člověk tomu opravdu rozumí..

nejlepší by bylo porovnat grafy z brzdy obou motorů
Napsal: sob 20.10.2007 19:13
od paveld
Tak to ze ti to nehrabe na dvojku muze byt podle me spojkou... ja mam taky (nejspis) nacatou spojku, sice 2litra, ale na suchy silnici mi vetsinou neprohrabne ani na jednicku, ale proklouzne spojka a pak smrdi... takze ho radsi ani netrapim

.
Napsal: ned 21.10.2007 09:57
od dsvatos
Proto se tam ten vanos začal montovat, aby to líp táhlo i z nižších otáček. A jak psal Francis, vanosový motory mají maximum krouťáku dřív než normál motory.
Napsal: ned 21.10.2007 10:13
od Francis
dsvatos píše:Proto se tam ten vanos začal montovat, aby to líp táhlo i z nižších otáček. A jak psal Francis, vanosový motory mají maximum krouťáku dřív než normál motory.
Ono to bylo spíš z důvodu exhalací, z důvodu splnění přísnějších limitů. Níž položený vrchol kroutícího momentu je příjemný vedlejší efekt, a když je to o půl tisíce tak je to velmi příjemné na používání. Stálo by za úsilí najít křivky průběhu kroutícího momentu u bezVANOS a VANOS, možná by se ukázalo, že VANOS má nejen níže položený vrchol ale že má i vyšší hodnoty v nižších otáčkách.
M50B25TU (VANOS) nemá jen proměnné časování sací vačky (a tím "tupější" sací vačku 228° namísto 240°) ale i zvýšený kompresní poměr z 10,0 na 10,5 a snížený zdvih sacích ventilů a zvýšený zdvih výfukových. Čerpáno z
porovnávací tabulky na
http://www.e30.de
Napsal: pon 22.10.2007 08:13
od Maslista
Addict píše:Ze zacatku,co jsem si poridil 325i,jsem si myslel,ze je na mem aute neco spatne,ale svezeni v dalsich cca 4rech 325i Vanos me presvedcilo,ze to tak ma byt.
Zatah do 3,5tis.ot mi prijde dost slaby,jeste,ze se to nad tech 3,5tis. ot/min o "neco" zlepsi.Naucil jsem si drzet otacky nekde pred 3ma tisici,kdyz se chci svezt.Rozhodne peklo si nad 3,5tis. predstavuji trochu jinak:-D.Jen posledni dobou si vsimam,ze me bavi jezdit spis na pohodu nez to nekam hnat.
Jezdil jsem i ve 2,8 a tam jsem maly zatah v nizsich otackach pocitoval take i kdyz ne v takove mire.Klidne bych uz snesl M3 o ktere uvazuji

,ale zatim nejsou prasule.
ámen.. mám úplně stejné pocity.. šesti hrnky prostě nejedou..!! tedy alespoň pocitově!! zkusil jsem snad všechny kubatury M52 a žádná mně nijak neohromila.. spíš to bylo vždy takové zklamání.. prostě jsem od toho čekal víc.. nudný nárůst výkou.. žádný kopanec prostě jak elektromotor...

co by mně opravdu zajímalo tak M3 zda by alespoň ona naplnila moje představy o BMW...

Napsal: pon 22.10.2007 20:05
od bavo
Maslista píše:Addict píše:Ze zacatku,co jsem si poridil 325i,jsem si myslel,ze je na mem aute neco spatne,ale svezeni v dalsich cca 4rech 325i Vanos me presvedcilo,ze to tak ma byt.
Zatah do 3,5tis.ot mi prijde dost slaby,jeste,ze se to nad tech 3,5tis. ot/min o "neco" zlepsi.Naucil jsem si drzet otacky nekde pred 3ma tisici,kdyz se chci svezt.Rozhodne peklo si nad 3,5tis. predstavuji trochu jinak:-D.Jen posledni dobou si vsimam,ze me bavi jezdit spis na pohodu nez to nekam hnat.
Jezdil jsem i ve 2,8 a tam jsem maly zatah v nizsich otackach pocitoval take i kdyz ne v takove mire.Klidne bych uz snesl M3 o ktere uvazuji

,ale zatim nejsou prasule.
ámen.. mám úplně stejné pocity.. šesti hrnky prostě nejedou..!! tedy alespoň pocitově!! zkusil jsem snad všechny kubatury M52 a žádná mně nijak neohromila.. spíš to bylo vždy takové zklamání.. prostě jsem od toho čekal víc.. nudný nárůst výkou.. žádný kopanec prostě jak elektromotor...

co by mně opravdu zajímalo tak M3 zda by alespoň ona naplnila moje představy o BMW...

no nic,musíš to točit,musíš řadit,nebo si kup turbodiesel a nech ho ještě čipnout,když chceš zátah odspoda..
u tý 2,5 benzín je zátah od těch cca 4tis.ot. solidní,má na to jen málo aut co potkáš na silnici..

Napsal: pon 22.10.2007 23:32
od michel83
Stálo by za úsilí najít křivky průběhu kroutícího momentu u bezVANOS a VANOS.
Jestli je nekdo mate k dispozici, tak je sem prosim dejte. Delsi dobu to shanim pro 323i a zatim bezvysledne
