Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 27.09.2007 09:28
od Huska
100RM píše:
Huska píše:už jsem nechal chipovat o 15-20PS a jsem rád že mám zpět původní stav... jsou to vyhozené lowe :-)
Proc ? Nebolo to poznat ? Zhorsilo sa to ? Nezlepsilo ? Posralo ?
stálo to 8tis se zárukou vrácení pěněz pokud nebude vyhovovat vrátí 7tis. Tak jsem jezdil 10dní... rozdíl byl mizernej, spotřeba +2litry, v nízkých otáčkách bez rozdílu ve vyšších zanedbatelně lepší ...posunutej omezovač ... celkově jsem začal mít o motor strach. Kdo chce tunit 323 tak bez výměny sání s větším průtokem vzduchu absolutně vyhozené lowe
Takže mě desetidenní sranda stála litr 8)

Napsal: čtv 27.09.2007 10:04
od 100RM
Ok, serem na to.

Napsal: čtv 27.09.2007 10:29
od papyk
100RM píše:Ok, serem na to.
Tak, tak, nad čipem jsem uvažoval už u audiny (A4 V2,8 142kw) ale nakonec jsem se na to vykašlal, u atmosféry to fakt nemá smysl, těch pár koníků a křečků co to dá navíc za tu hromadu peněz nestojí.

Napsal: čtv 27.09.2007 10:30
od castro
100RM píše:Ok, serem na to.


:cool2:

Napsal: čtv 27.09.2007 10:38
od Maslista
Huska píše:stálo to 8tis se zárukou vrácení pěněz pokud nebude vyhovovat vrátí 7tis. Tak jsem jezdil 10dní... rozdíl byl mizernej, spotřeba +2litry, v nízkých otáčkách bez rozdílu ve vyšších zanedbatelně lepší ...posunutej omezovač ... celkově jsem začal mít o motor strach. Kdo chce tunit 323 tak bez výměny sání s větším průtokem vzduchu absolutně vyhozené lowe
Takže mě desetidenní sranda stála litr 8)
né že bych se do toho chtěl pouštět, ale to sání se upravuje nějak celý nebo jen ta klapka ASC..?

Napsal: čtv 27.09.2007 15:52
od Huska
Maslista píše:
Huska píše:stálo to 8tis se zárukou vrácení pěněz pokud nebude vyhovovat vrátí 7tis. Tak jsem jezdil 10dní... rozdíl byl mizernej, spotřeba +2litry, v nízkých otáčkách bez rozdílu ve vyšších zanedbatelně lepší ...posunutej omezovač ... celkově jsem začal mít o motor strach. Kdo chce tunit 323 tak bez výměny sání s větším průtokem vzduchu absolutně vyhozené lowe
Takže mě desetidenní sranda stála litr 8)
né že bych se do toho chtěl pouštět, ale to sání se upravuje nějak celý nebo jen ta klapka ASC..?
zkus pohledat tady na foru... nějací experimentátoři již byly .. tuším že dávali komplet sání z 2,5i M50 a 2,8 M52 ... ASC s tím nemá nic společného
já nad tím sice uvažoval ale mám pouze povrchní znalosti této úpravy ... podle mě je jednodušší koupit M3 ... vyjde to na stejné lowe a celkově máš lepší auto

Napsal: pát 28.09.2007 16:41
od jbedan
JanK píše:diky za odp.,...počítám že bude jen jiny sání a jednotka !!!??
No ja delal tesneni pod klavou,tak jsem zvetsil kanaly,dal sani,snizil hlavu a jede to nadherne.jde okamzite za plynem,lepsi spodek a jde rychleji do otacek.nevim kolik to ted ma PS,ale 170 urcite ne a jsem spokojeny.Nez dat 25tis za cip tak je dej do mechaniky a uvidis.U atmosfery ti chip nepomuze,tady to chce jak rikali jini radikalni zasah a to stoji love.