Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 17.04.2008 18:43
od Totic
A jak moc ten volant třepe, zkus to popsat nějak dopodrobna. Vůle ve volantu při řízení / zatáčení je teda novýma silákam odstarněná? hm.. zvláštní, asi je to pokažený :/
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
Napsal: čtv 17.04.2008 20:13
od sklar
Taky jsem se takhle trápil. Vyměnil jsem dvakrát kotouče, na podvozku vše ok a nakonec to bylo ložiskem.
Napsal: pát 18.04.2008 14:25
od shade120l
Taky mi to dělá ale jsou to brzdy páč mi to dělá jen když brzdim
Napsal: pát 18.04.2008 15:23
od petto
Totic píše:A jak moc ten volant třepe, zkus to popsat nějak dopodrobna. Vůle ve volantu při řízení / zatáčení je teda novýma silákam odstarněná? hm.. zvláštní, asi je to pokažený :/
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
to nebude od motoru, řadovy šestivály jsou nejlip vyvaženy motory....když postavíš na nastartovanej r6 skleničku s vodou, hladina se ti skoro nehne

a vo vo vo tom to je
Napsal: pát 18.04.2008 17:17
od beann
petto píše:Totic píše:A jak moc ten volant třepe, zkus to popsat nějak dopodrobna. Vůle ve volantu při řízení / zatáčení je teda novýma silákam odstarněná? hm.. zvláštní, asi je to pokažený :/
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
to nebude od motoru, řadovy šestivály jsou nejlip vyvaženy motory....když postavíš na nastartovanej r6 skleničku s vodou, hladina se ti skoro nehne

a vo vo vo tom to je
du to nahodit a sklenicku beru sebou

Napsal: pát 18.04.2008 19:06
od castro
jestli jsi na nový kotouče šel naplno, taky jsi je mohl pekne zku*it. Musejí se nejdřív zajet...
Napsal: sob 19.04.2008 09:13
od honzibmw
castro píše:jestli jsi na nový kotouče šel naplno, taky jsi je mohl pekne zku*it. Musejí se nejdřív zajet...
tak musis je 500 km zajizdet.Zimmerman mam take a spokojenost(ale nestacej je vylames na nich noze a akorat udelas nerovnosti)zKUS NECHAT VYVYZIT KOLA DO GRAMU ME TO POMOHLO JAK MAM VELKE LIMCE
Napsal: sob 19.04.2008 10:51
od castro
ja ted přehodil kola zezadu dopředu a teprv ted jsem zjistil co je to za šišky... to třepe strašně... ale ne jen při brždění.
Napsal: úte 22.04.2008 14:31
od dcat
CO řízení?

Napsal: úte 22.04.2008 20:58
od soraxcz
typuju kotouce.. museji se zajizdet a staci to jednou zahamstnout a je to hned v pi...e...
Napsal: pon 12.05.2008 11:42
od hc72
nevim jestli jeste potrebujes nazor ohledne trepani volantu, ale mne to delalo a bylo to alu koly, vymackaly se mi stredove krouzky a kola nesly presne usadit,