Napsal: úte 18.09.2007 19:59
to já osobně nevím, Radim bude asi první
ale každej prodejce řekl že jsou stejný.
A pokud se změří tak opravdu rozměr je stejný.


Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Mno dobrej dotaz... Hele myslim že to moc řešíte.Maikl píše:v motorku v zrcatkach je stalej proud..??? jak teda funguje stelovani, kdyz se spina cudlikem..
No bud muzes zezadu Ulomit ty kryty zrcatek:-)) nebo zepredu (zespodu a zeshora) opatrne pres hadr (nebo umelou hmotu) budes pacit sklo - ale pozor rado to praska, takze bych se byt tebou na to vy.... Ale takto se to ma delat.davidj píše:Ahoj , a jak se sundávají skla ze zrcátek? Chci se podívat na to topení a nechci něco zprznit![]()
Předem díky
Čau Toy,věděl jsem že se ozveš .Toydolls píše:No bud muzes zezadu Ulomit ty kryty zrcatek:-)) nebo zepredu (zespodu a zeshora) opatrne pres hadr (nebo umelou hmotu) budes pacit sklo - ale pozor rado to praska, takze bych se byt tebou na to vy.... Ale takto se to ma delat.davidj píše:Ahoj , a jak se sundávají skla ze zrcátek? Chci se podívat na to topení a nechci něco zprznit![]()
Předem díky
To sklo je proste jen nacvakly (natlaceny) na takovy drzacek.
No jasně, ale ten hadr a ostaní mi přijde jako zbytečný... Vůbec bych se toho nebál, skla od zrdcátek jsem (na 36ce) vyndaval a zandaval snad desetkrát. Buď holíma rukama, nebo šroubovákem a ješte se mi nepovedlo sko jakkoliv poničit, vždycky akorát cvak - cvak a je to, myslim že by se toho člověk bát neměl...Toydolls píše:No bud muzes zezadu Ulomit ty kryty zrcatek:-)) nebo zepredu (zespodu a zeshora) opatrne pres hadr (nebo umelou hmotu) budes pacit sklo - ale pozor rado to praska, takze bych se byt tebou na to vy.... Ale takto se to ma delat.davidj píše:Ahoj , a jak se sundávají skla ze zrcátek? Chci se podívat na to topení a nechci něco zprznit![]()
Předem díky
To sklo je proste jen nacvakly (natlaceny) na takovy drzacek.
No vyčkej na Radima on ti poradí jak se sundává sklodavidj píše:Ahoj , a jak se sundávají skla ze zrcátek? Chci se podívat na to topení a nechci něco zprznit![]()
Předem díky
Slide ty šmejde škodolibejSlid píše:No vyčkej na Radima on ti poradí jak se sundává sklodavidj píše:Ahoj , a jak se sundávají skla ze zrcátek? Chci se podívat na to topení a nechci něco zprznit![]()
Předem díkytaké se jen chtěl podívat zda má vyhřívání a teď kupuje nové sklo
No , upgradeoval jsi na lepší ale za jakou cenu.Radim046 píše:Slide ty šmejde škodolibejSlid píše:No vyčkej na Radima on ti poradí jak se sundává sklodavidj píše:Ahoj , a jak se sundávají skla ze zrcátek? Chci se podívat na to topení a nechci něco zprznit![]()
Předem díkytaké se jen chtěl podívat zda má vyhřívání a teď kupuje nové sklo
![]()
![]()
Jo je to tak taky jsem se chtěl kouknout jeslti mi tam vedou drátky a sklo jsem naklopil do horní polohy a zespoda zapáčil ,fakt sem to dělal opatrně ale drželo jak přilepený a naskočil mi pavouk.A tím sem pak zjistil že mám bez výhřevu tak objednávám s výhřevem
![]()
Jasný , taky bych to tak viděl .Radim046 píše:No zatím jen to jedno za 485kč ale pokud to bude fachčit dokoupim druhý a ten litr mi za to stojí protože jsem si na to zvykl u Vectry a vim že tenhle doplněk výbavy určitě užiju.
jestli tohle celý byla reakce na mě, tak mi šlo o to, že moc nechápu smysl zapojení výhřevu na motorek, když se motorek spíná tlačítkem.. (ja el. zrcadla mám)michal09 píše:Mno dobrej dotaz... Hele myslim že to moc řešíte.Maikl píše:v motorku v zrcatkach je stalej proud..??? jak teda funguje stelovani, kdyz se spina cudlikem..
1) Pokud by jsi měl elektriku v zrdcádku na spínač, tak ten spínač prostě zapneš vždy, když budeš potřebovat naštelovat zrdc. (což si myslim že neni zas tak často) nebo zapnout výhřev...
2) Pokud necháš vše origo a nebudeš nic bastlit, štelování i výhřev ti půjde při každém otočením klíčku.
3) No a nebo pokud chceš výhřev a štelování zvlášť, tak sežen dost dlouhý kabílky (drátky) -> Mezi motorkem a sklem jsou dva hnědý drátky ke sklu zrdcátka, tak by mělo stačit na jeden drátek přiletovat dlouhej kus drátku, protáhnout ho dveřma až na místo vybráné pro spínač (zapojit spínač) a od tud druhej dlouhej drátek zpátky rovnou do sklíčka.... Tak aby jsi vypínačem celej okruh spojit - rozpoji... No a když to nějak takhle uděláš, nastavovat zrdcátko budeš moct kdykoli (pro motorek se nic nezmění) a samotnej výhřev zapínat pouze na stiskutí tlačítka, nebo vypínače, spínače atd...![]()
Snad tady nekecám nějaký s*ačky, kdyby jo, tak mě někdo opravte a sry.... Ale myslim že to co jsem napsal docela dává smysl
PS: Taky se mě udělaly mapy na skle zrdcátka, ze spoda takový hnědý (jakoby vypálený fleky, už je to dýl)... No už jsem je vyměnil za new zrdadla, skla tam byly původní originál, takže od roku 94 měněný až letos! Takže si myslim že když zrdcátka v zimě v létě hřejou, je to jedno, když to vydrží takový roky...
No nebylo to mířený kokrétně na tebe, ale bylo to pro všechy... Navíc jsem tě špatně pochopil, sry... Jinak v tom svazku pár kabílků jdou 2 (hnědý), který jsou určení na výhřev a v nich je šťáva pořád, když to zbylý kabílky jsou od motorku a do nich jde štáva na povel džojstyku na dveřích, podle kterého se sklo v zrdcadku natáčíMaikl píše:jestli tohle celý byla reakce na mě, tak mi šlo o to, že moc nechápu smysl zapojení výhřevu na motorek, když se motorek spíná tlačítkem.. (ja el. zrcadla mám)michal09 píše:Mno dobrej dotaz... Hele myslim že to moc řešíte.Maikl píše:v motorku v zrcatkach je stalej proud..??? jak teda funguje stelovani, kdyz se spina cudlikem..
1) Pokud by jsi měl elektriku v zrdcádku na spínač, tak ten spínač prostě zapneš vždy, když budeš potřebovat naštelovat zrdc. (což si myslim že neni zas tak často) nebo zapnout výhřev...
2) Pokud necháš vše origo a nebudeš nic bastlit, štelování i výhřev ti půjde při každém otočením klíčku.
3) No a nebo pokud chceš výhřev a štelování zvlášť, tak sežen dost dlouhý kabílky (drátky) -> Mezi motorkem a sklem jsou dva hnědý drátky ke sklu zrdcátka, tak by mělo stačit na jeden drátek přiletovat dlouhej kus drátku, protáhnout ho dveřma až na místo vybráné pro spínač (zapojit spínač) a od tud druhej dlouhej drátek zpátky rovnou do sklíčka.... Tak aby jsi vypínačem celej okruh spojit - rozpoji... No a když to nějak takhle uděláš, nastavovat zrdcátko budeš moct kdykoli (pro motorek se nic nezmění) a samotnej výhřev zapínat pouze na stiskutí tlačítka, nebo vypínače, spínače atd...![]()
Snad tady nekecám nějaký s*ačky, kdyby jo, tak mě někdo opravte a sry.... Ale myslim že to co jsem napsal docela dává smysl
PS: Taky se mě udělaly mapy na skle zrdcátka, ze spoda takový hnědý (jakoby vypálený fleky, už je to dýl)... No už jsem je vyměnil za new zrdadla, skla tam byly původní originál, takže od roku 94 měněný až letos! Takže si myslim že když zrdcátka v zimě v létě hřejou, je to jedno, když to vydrží takový roky...
Rád bych na to taky mrknul, hoď foto i pro neplatiče pleasRadim046 píše:Tak jsem rozebral zrcátko na E46 a to sklo je opravdu uplně stejný jako na E36 jak píšou na ty krabici! A přidávám fotky rozebranýho zrcátka z E46 kde origo nejsou vyhřívané zrcátka.
To je divný, možná máš pravdu, schválně se na to podívám jak je to u mě.. Jo a žádný foto nevidimRadim046 píše:A zjsitil jsem že stálej prod nejni ani v jednom z těch 3drátu na fotkách ani po otočení klíčku ani po nastartování ale až po sepnutí jojsticku zrcátka.Ale do jojsticku jde ještě jedna svorkovnice asi s 5ti drátama a tam jde do zelenožlutýho drátu stálej proud ale až po uplném nastartování auta.Dřív ne.Musel jsem proto od skla zrcátka natahnout dráty skrz dveře až k jojsticku na ovládání zrcátka a tam to píchnout na ten žlutozelenej drát a na hnědej kostru a už to frčí všechno jak má.