Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 23.08.2007 22:42
od milo
Brody píše:jolik píše:bas2:nevšim jsem si těch dalších 90st.

Nebojte nejak to zvladnem!

Jeste sem rikal ze bych koupil celou tu sadu tesneni na hlavu!A rovnou to vsechno pretesnil!Kdyz uz to bude jednou rozebrany!

jo jo mel jsem dolu svody a sralo me, ze jsem tam vracel stare tesneni

Napsal: pát 02.11.2007 21:16
od Jendix
Brody píše:bas2 píše:jo a este nezabudni dodrzat poradie pri uvolnovani a dotahovani, vacsinou to je zo stredu von do kriza, pozri bentley manual alebo TIS
Za momenty dik!Urco koupim srouby novy!JJ poradi je ze stredu do stran!
Ten navod si urco stahnu!
měl bych dotaz k těm šroubum, co se může stát když se šrouby nevymění, vím jsou v průběhu dost tepelně i mechanicky namáhaný, jen by mě ale zajímalo, jestli se někdo setkal s tim že mu starý znovu použitý šrouby třeba praskly, předem díky
Napsal: pát 02.11.2007 21:32
od dsvatos
Jendix píše:Brody píše:bas2 píše:jo a este nezabudni dodrzat poradie pri uvolnovani a dotahovani, vacsinou to je zo stredu von do kriza, pozri bentley manual alebo TIS
Za momenty dik!Urco koupim srouby novy!JJ poradi je ze stredu do stran!
Ten navod si urco stahnu!
měl bych dotaz k těm šroubum, co se může stát když se šrouby nevymění, vím jsou v průběhu dost tepelně i mechanicky namáhaný, jen by mě ale zajímalo, jestli se někdo setkal s tim že mu starý znovu použitý šrouby třeba praskly, předem díky
Nejde o to že by praskly, spíš jsou "natažený".. A předepsanej dotahovací moment potom nemusí stačit. Nemusí se stát vůbec nic, nebo by byla třeba potom potřeba znovu přetáhnout hlavu..
Napsal: sob 03.11.2007 16:50
od LUBEC
tlouštka těsnění pod hlavou se odvíjí od toho jak ji vylízají písty z bloku, každej motor to má jinak (přesnost obrabění) a proto ta různá tlouštka
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to

Napsal: ned 04.11.2007 19:12
od Jendix
LUBEC píše:tlouštka těsnění pod hlavou se odvíjí od toho jak ji vylízají písty z bloku, každej motor to má jinak (přesnost obrabění) a proto ta různá tlouštka
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to

nezlob se, ale tohle co jsi napsal mi přijde trochu jako nesmysl.. v dnešní době, kdy vstřiky naftových motorů jsou obrobeny s přesností 1/10 000 mm tady tvrdíš, že tlouštka těsnění je různá z důvodu nepřesnosti při výrobě..
spíš bych to tipoval že když si necháš orovnat hlavu, tak dáš to silnější.. ale to je jen muj názor..
Napsal: ned 04.11.2007 21:46
od LUBEC
Jendix píše:spíš bych to tipoval že když si necháš orovnat hlavu, tak dáš to silnější.. ale to je jen muj názor..
přesně jak píšeš
