jo jo mel jsem dolu svody a sralo me, ze jsem tam vracel stare tesneniBrody píše:Nebojte nejak to zvladnem!jolik píše:bas2:nevšim jsem si těch dalších 90st.Jeste sem rikal ze bych koupil celou tu sadu tesneni na hlavu!A rovnou to vsechno pretesnil!Kdyz uz to bude jednou rozebrany!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vymena tesneni pod hlavou
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
měl bych dotaz k těm šroubum, co se může stát když se šrouby nevymění, vím jsou v průběhu dost tepelně i mechanicky namáhaný, jen by mě ale zajímalo, jestli se někdo setkal s tim že mu starý znovu použitý šrouby třeba praskly, předem díkyBrody píše:Za momenty dik!Urco koupim srouby novy!JJ poradi je ze stredu do stran!bas2 píše:jo a este nezabudni dodrzat poradie pri uvolnovani a dotahovani, vacsinou to je zo stredu von do kriza, pozri bentley manual alebo TIS
Ten navod si urco stahnu!
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Nejde o to že by praskly, spíš jsou "natažený".. A předepsanej dotahovací moment potom nemusí stačit. Nemusí se stát vůbec nic, nebo by byla třeba potom potřeba znovu přetáhnout hlavu..Jendix píše:měl bych dotaz k těm šroubum, co se může stát když se šrouby nevymění, vím jsou v průběhu dost tepelně i mechanicky namáhaný, jen by mě ale zajímalo, jestli se někdo setkal s tim že mu starý znovu použitý šrouby třeba praskly, předem díkyBrody píše:Za momenty dik!Urco koupim srouby novy!JJ poradi je ze stredu do stran!bas2 píše:jo a este nezabudni dodrzat poradie pri uvolnovani a dotahovani, vacsinou to je zo stredu von do kriza, pozri bentley manual alebo TIS
Ten navod si urco stahnu!
tlouštka těsnění pod hlavou se odvíjí od toho jak ji vylízají písty z bloku, každej motor to má jinak (přesnost obrabění) a proto ta různá tlouštka
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to
- Přílohy
-
- elring888986.jpg (18.23 KiB) Zobrazeno 128 x
-
- elring888979.jpg (17.35 KiB) Zobrazeno 128 x
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
nezlob se, ale tohle co jsi napsal mi přijde trochu jako nesmysl.. v dnešní době, kdy vstřiky naftových motorů jsou obrobeny s přesností 1/10 000 mm tady tvrdíš, že tlouštka těsnění je různá z důvodu nepřesnosti při výrobě..LUBEC píše:tlouštka těsnění pod hlavou se odvíjí od toho jak ji vylízají písty z bloku, každej motor to má jinak (přesnost obrabění) a proto ta různá tlouštka
mrkni na starý těsnení jestli tam má nebo nemá vyraženou dírku a kup to spravný a je to
spíš bych to tipoval že když si necháš orovnat hlavu, tak dáš to silnější.. ale to je jen muj názor..
