Stránka 2 z 3
Napsal: pát 26.06.2009 13:26
od capri
neni zač hledal sem to taky docela dlouho no

Napsal: pát 26.06.2009 14:06
od Sprite
Možná by stálo za to, dát tento návod do F A Q

Napsal: pát 26.06.2009 16:19
od capri
to asi ano ale na to ja tady nemam přístupy přecejenom nejsem člen
Napsal: sob 27.02.2010 03:52
od Jamall
No ti pič….když vidím jaký bordel se nachází na té první fotce, tak to si nedokážu představit, co tam budu mít já. Mě to nefoukne ani prd, ten kastlík jsem měl min. rok sundaní už 3x a za bo…nevím kudy dál. Teď už mi je jasní, že musím sundat některou z těch kostiček, ale kterou? Nebo to mám nějak celé vykopnout?
Napsal: sob 27.02.2010 13:08
od Killca
predstav si to
je vyndanej kaslik, pred tebou jsou v polickach jednotky s ruznebarevnymi konektory, vlevo policka konci a na te stene te policky je nasunut zeshora kvadr s draty, nahore u steny policek ma zoubkovou pojistku, ta se pritahne ke stene a kvadr jde lehce nahore, odlozi se bokem a vlevo stale v rovne policky s jednotkami, tak vlevo jako by za panelem klimy az v utrobach je takove plastovej otocnej ventil (pouze uzamykaci klika krytu do prostoru vetraci sachty) po toceni v protismeru hodin, ti zustane v ruce kryt s klikou a tim bysm el pochopit co kde jak udelat dal, je to uz jen vytahnout filtr ven smerem k pravym dverim, kdyz pak bude zaklinen, musi se zlomit, vetsinou je to tam naznaceny, je lamaci na 3 casti myslim, prave kvuli teto instalaci
Napsal: sob 27.02.2010 18:04
od Jamall
Tak dneska jsem se k němu poprvé konečně dostal, nejdřív mě zarazilo, že ta kostka s drátama musí nahoru, přes tu kupu drátu, nakonec se povedlo a já našel filtr, který de neskutečně debilně ven. Jak jsem klidné povahy, tak u tohohle jsem si fakt zanadával. Nicméně jsem čuměl že tam až na menší kupičku semínek nic víc není, žádna plíseň, nic nepáchlo, v podstatě i samotní filtr, byl v pořádku, byl sice černí, ale větrák už to holt neprofoukl. Každopádně jsem jedním tahem vyřešil dva problémy. Klima nefoukala vůbec vzduch a v ¼ otáček mě hrozně pískal ventilátor. Měl jsem za to, že to bude ložisko větráčku….vyměnil jsem filtr a je klid. Takže ještě jednou velké díky
Napsal: sob 27.02.2010 18:33
od Slavisimo
Sis to mohl vystrikat rovnou cisticem klimatizaci

Napsal: ned 28.02.2010 10:47
od Jamall
Člověče už jsem něco o tom slyšel, ale vůbec nemám ponětí, kde to koupit, co to stojí, kde to vystříkat, jestli to nastříkat do všech děr kam se dostaneš…
Napsal: ned 28.02.2010 13:16
od Slavisimo
Jamall píše:Člověče už jsem něco o tom slyšel, ale vůbec nemám ponětí, kde to koupit, co to stojí, kde to vystříkat, jestli to nastříkat do všech děr kam se dostaneš…
Urcite to maj i v Tescu

Autopotreby nebo elit, autokelly a podobny prodejci

normalne cistic klimatizaci a ja to stricham do mista kde ma byt ten pylovej filtr a i do vsech vydechu..mas u toho navod

Napsal: ned 28.02.2010 16:34
od Jamall
Aha a co nějaký rozdíl v kvalitě? Z čeho se to vůbec skládá a nakolik to tak vyjde?
Napsal: pát 04.03.2011 19:06
od viktorotec
A nějaký reálný orázky těch filtrů bez klimy,by se někde nenašly,myslim i se všema plastíkama co to tam drží,někdo kdo měl auto předemnou je nejspíš vyhodil,tak co mam přesně schánět a z čeho?
Napsal: pát 04.03.2011 19:13
od jarda
Teď tam máš 2x záslepku č.2, potřebuješ 2x filtr č.1. Má na sobě takový plastový kus za který se tam nacvakne, prodává se to dohromady.

Napsal: pát 04.03.2011 23:26
od viktorotec
ok takže 2 kusy plastu drží jeden filtr,tušil jsem to díky,ehm kdyby náhodou někdo měl a chtěl poslat poštou,tak se ozvěte
Napsal: sob 05.03.2011 00:07
od jarda
ne, dva kusy plastu drží dva filtry, jeden plast na jeden filtr
Napsal: sob 05.03.2011 00:38
od viktorotec
no pod stěračema maj bejt 2 fitry č.1,pak okolo každýho jeden ten plastvej půlkruh spodní obrázek,(dodávanej nejspíš s filtrem),a pak 2 ty krycí velký plasty č.2 takže dohromady 4 plasty a 2 filtry,teď tam nemam nic ale měl jsem v garáži zbytek topení z kompakta a právě jen ten půlkruh a filtr,tak sem to tam zkoušel nandavat a nedrželo a teoreticky mě napadlo,jestli tam nemaj na každym filtru bejt třeba dva půlkruhy,nebo jsem přemejšlel,jesi to s půlkruhem třeba neni jinej model,než ten s tou velkou objímkou...no prostě mi to nebylo dost jasný,jestli to tam nedrží třeba i nějakejma plechovejma příchytkama,taky jsem volal na jeden inzerát v plzni,že bych si to vymontoval,ale ten člověk to už bohužel vyhodil,nový to stojí kopu peněz a nechat si poslat poštou nějakej nesmysl za rozumnou cenu mi taky nepřijde chytrý,to jen kdybych to viděl v nějakym inzerátu vyfocený,tak jestli mi to bude stačit a měl bych se o to zajímat
Napsal: sob 05.03.2011 00:51
od jarda
No já si to pamatuju tak že ty dva plasty číslo 2 tam jsou namísto těch pilových filtrů č.1. Vyndáš je a dáš tam ty pilové filtry - na každém je menší plast za který se to tam zacvakne.
Ale neni uplně vyloučeno že si to pamatuju blbě, měnil mi to Killča...
Napsal: sob 05.03.2011 00:58
od viktorotec
aha taže zase vlasně nevim nic,nebo tam mam něco ulomenýho
Napsal: čtv 07.04.2011 22:30
od _stalker_
Dnes jsem se dostal na pilový filtr a při otevření toho víčka kde by měl být mě čekalo velice milé překvapení a to v podobě toho že tam žádný nebyl

tak se chci zeptat jakej tip tam má bejt?? Mám E36 coupe z 1992 s klimou.
Napsal: čtv 07.04.2011 23:05
od shade741
_stalker_ píše:Dnes jsem se dostal na pilový filtr a při otevření toho víčka kde by měl být mě čekalo velice milé překvapení a to v podobě toho že tam žádný nebyl

tak se chci zeptat jakej tip tam má bejt?? Mám E36 coupe z 1992 s klimou.
jaké coupe- motor? btw není tak těžké se mrknout třeba na kelly nebo jiné obchody kde to najdeš podle roku atd, případně ETK

Napsal: pát 08.04.2011 08:30
od _stalker_
Motor je M50 2,5i. Do kelly jsem se právě díval a vyjeli mi dva tipy. Jeden je klasický obdelníkový a druhý jsou dva kónusové filtry s plastama.