Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 19.07.2007 17:42
od castro
_peper píše:2 castro: Můžu se zeptat jaké značky jsi kupoval? Čepů na předek i silentbloků na zadek? Chystám se dát auto do servisu, jenže tam odebíraj autodíly od ACI, tak nevím jaké mají výrobce těhle věcí. Aby mi tam nedali nějakou horší značku, třeba za větší peníze. Díky
tak to už si fakt nepamatuju, ale nic extra. Bral jsem to nejlevnější a na značku nekoukal. Byla to nutnost a bylo toho moc najednou tak jsem šetřil. Ale že by byl tak velkej rozdíl v ceně nevim. v kvalitě možná.
Napsal: čtv 19.07.2007 22:26
od paveld
wacc píše:paveld píše:Doktor1 píše:po výměně je třeba udělat geometrii

jj, pojedu na ni, budu menit totiz i cepy rizeni...ale na zadku, tam se taky steluje geometrie???
Jasne ze se dela geometrie i zadni napravy.
tak to jo, ja mel predtim e30 a tam se na zadni naprave nic nestelovalo, tak me to nenapadlo
Napsal: čtv 19.07.2007 22:28
od paveld
_peper píše:2 castro: Můžu se zeptat jaké značky jsi kupoval? Čepů na předek i silentbloků na zadek? Chystám se dát auto do servisu, jenže tam odebíraj autodíly od ACI, tak nevím jaké mají výrobce těhle věcí. Aby mi tam nedali nějakou horší značku, třeba za větší peníze. Díky
ja nakonec koupim silnetbloky od lemforderu, co jsem slysel je to dobra znacka...taky nejdrazsi co maji v elitu. nekupuj starline, ani swag (od toho jsem mel na predku cepy, po cca 25tisicich byly docela volny).
Napsal: pát 20.07.2007 10:18
od Pavel H
wacc píše:paveld píše:Doktor1 píše:po výměně je třeba udělat geometrii

jj, pojedu na ni, budu menit totiz i cepy rizeni...ale na zadku, tam se taky steluje geometrie???
Jasne ze se dela geometrie i zadni napravy.
Nevim jak to maji E46. Ale treba E34 mela serizovani geometrie zadni napravy jen verze M5. U ostatnich nebyl v zadnim ramenu excentricky cep. Podivej se do ETK jestli je tam excentr cep. Pokud ne, neni jak serizovat.
Napsal: pát 20.07.2007 20:27
od _peper
paveld píše:ja nakonec koupim silnetbloky od lemforderu, co jsem slysel je to dobra znacka...taky nejdrazsi co maji v elitu. nekupuj starline, ani swag (od toho jsem mel na predku cepy, po cca 25tisicich byly docela volny).
Někde tady na fˇoru jsem četl, že věci od Meyle, jsou víc vystužené než origo od BMW. A cena je taky celkem slušná.
Napsal: pát 20.07.2007 20:30
od voitano
S MEYLE nemám ještě zkušenosti, ale půjdu především do nich. Přesvědčil mě ten jejich přístup, být technicky a kvalitou výše než originál

Napsal: ned 22.07.2007 00:02
od paveld
ja mel na e30 od Meyle silentbloky prednich ramen, byly z e36 m3 (plne, bez der), drzely perfektne.
Napsal: stř 15.08.2007 20:31
od _peper
Tak už jsi vyměninil ten silentblok? Mě dneska volalali ze servisu, že se jim do toho nechce, že by museli sundavat skoro celou náprava atd atd. Prostě se na to asi necítí nebo tam měli první BMW. Takže si to asi budu muset udělat sám. Nakonec jsem si objednal díly od LEMFORDU.
Je ta výměna hodně složitá? Viděl jsem pár návodů, kde jen sundali ten držák co je za prahem, přitom mělo podložené rameno. A pak silentblok odvrtali a nalisovali zpět.
http://home.comcast.net/~matthew.c.smit ... /index.htm
Napsal: stř 15.08.2007 21:51
od klanuk
zero píše:Ještě taky přidám, je to asi klasika. Měl jsem to samé - na mokrém přechodu mi luxusně ujižděl zadek a tak za 14 dní co už to opravdu byla krize jsem stihl sjet 4mm pneu na vnitřní straně - takže mě to stálo ještě nový gumy. Po výměně a geometrii OK, ale je to mrdačka to vyndat a nalisovat zpět.
vymena obou me trvala cca 30minut. Rameno sem u sinembloku odsrouboval pustil dolu a starej vymlatil a pak narazil novej. Vse je ok a cena jednoho byla asi 3 nebo 4 kila
Napsal: stř 15.08.2007 22:01
od _peper
klanuk píše:vymena obou me trvala cca 30minut. Rameno sem u sinembloku odsrouboval pustil dolu a starej vymlatil a pak narazil novej. Vse je ok a cena jednoho byla asi 3 nebo 4 kila
Neělo by to popsat nějak podrobnějí rpo ty co to ještě nedělali? Na naražení jsi měl speciální lis? Nebo nějakou vlastní vychytávku?
Napsal: čtv 16.08.2007 09:23
od zero
_peper píše:klanuk píše:vymena obou me trvala cca 30minut. Rameno sem u sinembloku odsrouboval pustil dolu a starej vymlatil a pak narazil novej. Vse je ok a cena jednoho byla asi 3 nebo 4 kila
Neělo by to popsat nějak podrobnějí rpo ty co to ještě nedělali? Na naražení jsi měl speciální lis? Nebo nějakou vlastní vychytávku?
No mě to měnil kamarád, ale rozhodně to nebyla prdel na 30 min - ten silenblok rozhodně nejde " jen tak" narazit - muselo se stím na lis.
Napsal: čtv 16.08.2007 10:14
od Speedy
POdle obrazku uz ten dil neni origo. Vypada to na SWAG nebo podobny. Ja je měnil a přesně tohle se mi stalo taky, prostě ten SB vyjel ven a musel jsem to dělat znova. Na podruhy jsem dal POWERFLEXY a to byla otazka 5minut.
Na novem autě budu davat origo a mezipodlozky

(to je zase napad, urcite vas ted bude zajimat, co jsem to zase nasel za chujovinu

)
Jinak vyndat tenhle bude easy, pac tam nedrzi. Nalisovat novej je celkem taky schudny. Nejlepe ho tam natahout pres dlouhej sroub a pripravky(dve trubky, jedna o prumeru plaste SB a druha vetsi z druhy strany ramene a skrz sroub, zbytek vas snad napadne

) Je dobry povolit hadicky od brzd z ramene a povolit rucni brzdu, aby to rameno slo poradne dolu. Jo a jeste tlumic dole sundat.
Napsal: čtv 16.08.2007 12:02
od mira2
Ten díl může být originál, protože se momentálně prodávají dva originální druhy.V loňském roce jsem je také měnil a oba silentbloky, co jsem u BMW v Německu kupoval vypadali úplně jinak než ty co jsem sundal
a to stejně jako jsou na fotografii.Stáli jen 6 Euro jeden kus.
Říkali mi, že ten starší model už nekupují, jen někde doprodávají zásoby
Jako repliku jsem ho ale viděl v prodeji.
Proto si také myslím,že u tohoto auta už silentblok měněn byl.
Napsal: čtv 16.08.2007 12:13
od mira2
Napsal: čtv 16.08.2007 12:29
od Speedy
Ja jsem tedka kupoval origo v BMW a pouzivaj se ze Z4 nebo ceho. Puvodni vypadali jinak, mely takovy prstenec-osazeni. nicmene ty origo vypadaj ejste trochu jinak nez na tom obrazkua hlavne se nevylysovavaj a ty neorigo jo-presne jako na obrazku a jako se to stalo me.
Napsal: čtv 16.08.2007 16:06
od klanuk
zero píše:_peper píše:klanuk píše:vymena obou me trvala cca 30minut. Rameno sem u sinembloku odsrouboval pustil dolu a starej vymlatil a pak narazil novej. Vse je ok a cena jednoho byla asi 3 nebo 4 kila
Neělo by to popsat nějak podrobnějí rpo ty co to ještě nedělali? Na naražení jsi měl speciální lis? Nebo nějakou vlastní vychytávku?
No mě to měnil kamarád, ale rozhodně to nebyla prdel na 30 min - ten silenblok rozhodně nejde " jen tak" narazit - muselo se stím na lis.
tak zvednl sem ato na zdvizi vyndal tri sroby (drzak sinebloku) 1 sroub (drzak brzdovy trubky)Rameno se zatahne dolu. Jeden sroub sundani drzaku sinembloku ze sinebloku.Starej sem vyrazil a novej se m natahnul prez dlohej sroub a nejaky podlozky.To slo jen kousek a zbytek sem tam narazil.
Napsal: čtv 16.08.2007 16:31
od Milaano
Ja som to este poistil lepidlom. Oko v ramene a kov silentbloku som natrel lepidlom atack ktore sa pouziva na poistenie lozisiek aby sa nepretacali. Zatial sa ani nepohli. Ale origo boli tiez z niecim natrete, lebo po vytiahnuti som este oskraboval nejaku vrstvu lepidla v tom oku...
Napsal: čtv 16.08.2007 17:07
od _peper
Udělám nějakej přípravek na nalisování a vrhnu se na to, když píště že to není zas tak složité. Ale né tenhle víkend

Napsal: pát 17.08.2007 00:03
od paveld
Ja uz je mam vymeneny, sam jsem se do toho nepoustel, par lidi me upozornovalo ze to neni sranda tak jsem to odvezl Petrovi na Rajskou zahradu. Jen me ted zarazi co pisete o tech neorigo...s autem najezdim hodne, tak 4000km mesicne, tak doufam ze je za par mesicu nebudu menit znovu.
Speedy: jak jsi byl spokojeny s temi powerflexy?
Napsal: pát 17.08.2007 15:33
od mira2
Mám originální fotografie obou dvou druhů.Napište mi někdo adresu na netu a já je tam uložim, ať na to je přístup i pro ostatní.