Stránka 2 z 3

Napsal: pát 20.07.2007 10:46
od Sprite
1.6
pneu 225/45/17
8 - 9 l/100 km - já
7 - 8 l/100km - mladá
80% město
20% mimo
benzin Shell - Natural 95

Napsal: pát 20.07.2007 16:50
od Anton
Maikl píše:1.6
30% město (často 50 km/h na dvojku)


toto 4ku nezvládne nebo co?

Napsal: pát 20.07.2007 19:27
od Maikl
Anton píše:
Maikl píše:1.6
30% město (často 50 km/h na dvojku)


toto 4ku nezvládne nebo co?

zvladne, ale nechce se mu uz moc akcelerovat a neni moc slyset ladak.. :D

Napsal: sob 05.01.2008 20:27
od Thomas08
Já má 316i (r.v 95)
Spotřeba kolem 6 litrů klidnou jízdou. Když na to dupnu tak kolem 8 litrů :twisted: Ve městě to leze i na 10 litrům.

Napsal: sob 05.01.2008 20:34
od Brody
Thomas08 píše:Já má 316i (r.v 95)
Spotřeba kolem 6 litrů klidnou jízdou. Když na to dupnu tak kolem 8 litrů :twisted: Ve městě to leze i na 10 litrům.


Ja mel v lete i necelich 6.Ale to sem jel jen dalky!Jinak i ted v zime sem se dostal i na 7,5 a to skoro porad studenym motorem

Napsal: sob 05.01.2008 22:37
od D-E-J-V
já mám se spotřebou taky problém...vezme si to 9-10L na cestu 25tam25zpět...jezdím s tím skoro jen do práce.
vyměnil sem olej,provozní kapaliny,vzduchový filtr....mám díravý výfuk a taky zaznamenávám díry ve výkonu....tedka budu měnit svíčky,časem ten výfuk a jestli se to nezlepší tak už fakt jen ta diagnostika

mám pár otázek.....co je to váha vzduchu?
.......nevíte kde je na jihu moravy diagnostika pro bmw?...hodonín,kyjov,břeclav,uherské hradiště,veselí nad moravou?....do brna se mi až nechce.
.......kolik stojí váha vzduchu a lambda sonda?

díky za odpovědi...klidně SZ:)

Napsal: sob 05.01.2008 23:53
od Wickerman
No z vlastni zkusenosti ja najedu mesicne s 316i prumerne 1500km a spotrebu mam myslim ustalenou na 7l na 100Km takze to mas celkem dost,protoze Touring 318i co mam taky tak ten me bere prumerne 8na 100 a kdyz to vytacim tak tech 9. az 10 na 100km no....Nejspis mas opravdu v pjerdoli tu lambdu...


BMW E36 316i Sedan M40, BMW E36 318i Touring M43

Napsal: ned 06.01.2008 00:07
od Amos
Já jezdím s 316 r.v. 95 normálně mezi sedmi osmi, ale teď poslední dva měsíce 9,7. Ovšem 90% cest tvoří 3 Km se studeným motorem. Vlastně se mi to za cestu často ani nedostane z modrého. CHudáček autí :oops:

Napsal: ned 06.01.2008 01:25
od hanzik
Chlapci tak to Vám závidím já mám 1,6 a jezdím tak od 9 až 12 minimálně ale prej mám v prdeli teplotní čidlo takže až ho vyměním tak pak jsem zvědavej.

Napsal: ned 06.01.2008 01:39
od Leveler
1,8 M40. Žere mě to tak 8-9-10.Nikdy nejedu stejně pokaždý jedu jinak takže do tý 10tky se vejdu.Na emisích moc bohatá směs.Měnil sem lambdu a nic.Zkoušel jinu váhu vzduchu nic.Takže bude asi v prdeli KAT takže klidně mrkni ještě na něj.Jinak když sem jel na MORD tak sem měl full nádrž a najel sem na ní cca 700km a to sem to docela hnal:)Byl tam teda 100otkan:)

Napsal: ned 06.01.2008 01:42
od Leveler
Ale osobně si myslím že nejvíc záleží kdo za tím sedí a jak řadí.Občas vidím týpky co jezdí furt s vytočenou 2jkou a příde jim že jedou na spotřebu.Někdo to prostě nepozná a zbytečně mu benzín teče pod plynem.Takže záleží na stylu jizdy.A není město jako město.

Napsal: ned 06.01.2008 03:12
od Amos
Mimochodem, co z toho všeho jde poznat na diagnostice? lambda a váha asi jo, že? Teplotní čidlo?

Napsal: ned 06.01.2008 12:39
od klanuk
lamda jde vpoho poznat i bez diagnostiky pouhym voltmetrem.

No ja natankuju za 500kc a najedu tak 350km.

Napsal: ned 06.01.2008 13:10
od illa-illa
hanzik píše:Chlapci tak to Vám závidím já mám 1,6 a jezdím tak od 9 až 12 minimálně ale prej mám v prdeli teplotní čidlo takže až ho vyměním tak pak jsem zvědavej.


Jde jeste o to jestli mas M40 nebo M43 ... v tvem pripade to bude M40 ten zere vic :wink:

Napsal: ned 06.01.2008 13:10
od Amos
Tak to je spotřeba 4,76l na 100 KM. To auto koupím :lol:

Napsal: ned 06.01.2008 13:15
od klanuk
Systém sekvenčního vstřikování plynu

Do nejnovějších typů automobilů, kde díky vysokým nárokům na přesnost řízení palivové směsi a dodržení nejpřísnějších emisních limitů, již nelze použít systém vícebodového vstřikování, nabízíme nejnovější systém Sekvenčního vstřikování plynu. Stejně jako u systému vícebodového vstřikování je i zde řešen přísun paliva pro každý válec zvlášť, ale s tím rozdílem, že jednotlivé vstřikovací trysky jsou řízeny elektronicky. Při použití tohoto systému se parametry spotřeby a výkonu při provozu na plyn prakticky neliší od parametrů při provozu na benzín. Cena montáže LPG s uvedeným systémem se v tomto případě pohybuje již od 29.800 Kč.

To je tem duvod ale do roka tu investici mam zpet a vyslo to na 28tis i s toriodni nadrzi na 53l

Napsal: ned 06.01.2008 13:25
od illa-illa
D-E-J-V píše:já mám se spotřebou taky problém...vezme si to 9-10L na cestu 25tam25zpět...jezdím s tím skoro jen do práce.
vyměnil sem olej,provozní kapaliny,vzduchový filtr....mám díravý výfuk a taky zaznamenávám díry ve výkonu....tedka budu měnit svíčky,časem ten výfuk a jestli se to nezlepší tak už fakt jen ta diagnostika

mám pár otázek.....co je to váha vzduchu?
.......nevíte kde je na jihu moravy diagnostika pro bmw?...hodonín,kyjov,břeclav,uherské hradiště,veselí nad moravou?....do brna se mi až nechce.
.......kolik stojí váha vzduchu a lambda sonda?

díky za odpovědi...klidně SZ:)


Váha vzduchu (Mass Air Flow Sensor, MAF)

Váha vzduchu zjišťuje dvě různé věci. Měří hmotnost vzduchu spotřebovaného motorem za vteřinu a na základě tohoto údaje řídící jednotka určí poměr vzduchu a paliva v nasávané směsi. Druhým uplatněním MAF je zjištění hodnoty zatížení motoru, což je číslo, které velmi významně ovlivňuje stupeň obohacení směsi.

Ceny: original Lambda na tvoji 316 3500-4000kč
váha vzduchu 9 829,40kč BOSCH

Jinak k tvoji spotřebě ... pokud máš motor M40 tak je to docela průměr :wink: já sem s nim jezdil tak za 9,3 kombinovaně, ale více méně jsem se snažil nemít těžkou nohu. :wink:

Napsal: ned 06.01.2008 19:17
od D-E-J-V
Váha vzduchu (Mass Air Flow Sensor, MAF)

Váha vzduchu zjišťuje dvě různé věci. Měří hmotnost vzduchu spotřebovaného motorem za vteřinu a na základě tohoto údaje řídící jednotka určí poměr vzduchu a paliva v nasávané směsi. Druhým uplatněním MAF je zjištění hodnoty zatížení motoru, což je číslo, které velmi významně ovlivňuje stupeň obohacení směsi.

Ceny: original Lambda na tvoji 316 3500-4000kč
váha vzduchu 9 829,40kč BOSCH

Jinak k tvoji spotřebě ... pokud máš motor M40 tak je to docela průměr :wink: já sem s nim jezdil tak za 9,3 kombinovaně, ale více méně jsem se snažil nemít těžkou nohu. :wink:[/quote]

díky za informace....sice mám 318is ale ceny se podle mě lišit nebudou...motor mám typ M42....
...já právě do práce jezdím taky zlehka...jen občas to proženu když zaspím nebo tak:)....dík

Napsal: ned 06.01.2008 19:50
od hanzik
illa-illa píše:
hanzik píše:Chlapci tak to Vám závidím já mám 1,6 a jezdím tak od 9 až 12 minimálně ale prej mám v prdeli teplotní čidlo takže až ho vyměním tak pak jsem zvědavej.


Jde jeste o to jestli mas M40 nebo M43 ... v tvem pripade to bude M40 ten zere vic :wink:

Těsně vedle jde o M43

Napsal: ned 06.01.2008 22:02
od all
klanuk píše:lamda jde vpoho poznat i bez diagnostiky pouhym voltmetrem.

Tak mi prosim tě poreferuj. Aspon uvidim jestli nemám nemocnou lambdu,protože se mi náhle zvedla spotřeba... sem si mohl rovnou koupit 2.5 díky