Stránka 2 z 4

Napsal: sob 30.06.2007 13:38
od psena
Tak byly to trosku nervy, kdyz jsem po operaci startoval :D
Mam jiny typ vahy, jen v te roure mam trojuhelnik z asi 0,1mm dratku a za tim mam takovou tu podlouhlou plosku co je i v navodu viz nahore.
Vzhledem k tomu, ze me to nejde vyndat a ponorit do lihu, tak jsem jen oddelal z roury z jedne strany tu sitku a postrikal to spryem Nigrin na kontakty.Pockal cca minutu a dal se do cisteni tema spejlama na usi :)
Pote jsem to dukladne prolil technickym lihem, ktery nevim kolik mel %.
Potom nechal chvilku vyschnout, ocisit jsem jeste cidlo teploty ktere mam primo v airboxu a pak slozil.
A vysledek?Na to ze jsem to testoval za poledne, kdy auto vyrazne byva zdechle...to jelo v celem spektru slusne,zatah od spodu trosku vyraznejsi...protoze znam placebo efekt, tak jsem si dal dost zalezet abych nebyl ovlivnen.Proste me fakt bavilo si jen tak akcelerovat ze 60-160 na pokraji Brna a delal jsem to asi 20minut :D
Takze rozhodne to nic nepokazilo a me se zda ze rozeznani teleho vzduchu, tedy preneji zmereni teploty a prutoku vzduchu se zlepsilo, a skutecne jak me trapil ubytek vykonu pri horku, tak po oprave v pohode :D

Napsal: sob 30.06.2007 13:49
od droban
ted me to taky bavi jezdit s dobrou vahou vzduchu,predtim to bylo jako mrtvi to auto a ted ho aji rad vytahnu z garaze a jedu s radosti :D a konecne me na semaforu nepredjizdej filcky a fabie atd :D sem rad ze to pomohlo toliko lidem to vycisteni

Napsal: sob 30.06.2007 14:19
od psena
droban píše:ted me to taky bavi jezdit s dobrou vahou vzduchu,predtim to bylo jako mrtvi to auto a ted ho aji rad vytahnu z garaze a jedu s radosti :D a konecne me na semaforu nepredjizdej filcky a fabie atd :D sem rad ze to pomohlo toliko lidem to vycisteni

No s feldama jsem problem nemel ani pred tim :D , musel bych zmerit 100-200 aby to bylo prukazne...ale stejne si myslim ze rozdil meritelnej bude minimalni.(I kdyz tech 10koni co psal Patras bych taky hadal, ale co to u me je ze...)

Napsal: sob 30.06.2007 16:51
od dsvatos
[/quote]
I kdyz tech 10koni co psal Patras bych taky hadal, ale co to u me je ze...) [/quote]


Snobe !! :lol:

Napsal: sob 30.06.2007 17:23
od koki
Máte někdo zkušenosti s váhou u ISa? :wink:

Napsal: sob 30.06.2007 17:24
od dsvatos
koki píše:Máte někdo zkušenosti s váhou u ISa? :wink:


No, dneska jsem se jen tak zběžně koukl, a hádám, že bude problém ji vůbec vyndat :(

Napsal: sob 30.06.2007 22:30
od psena
dsvatos píše:
koki píše:Máte někdo zkušenosti s váhou u ISa? :wink:


No, dneska jsem se jen tak zběžně koukl, a hádám, že bude problém ji vůbec vyndat :(

Tim zpusobem jak jsem to udelal ja, to udelas taky...
Kazopadne ty dratky tenosuky, byly tmavy...a po aplikaci byly temer stribry.Jinak kdyz jsem to rozdelal tak to vypadalo ciste, rikam, to bude asi zbytecna prace, ale kdyz jsem videl jak to prokouklo po aplikaci, tak jsem cumel :D

Napsal: sob 30.06.2007 23:07
od dsvatos
psena píše:
dsvatos píše:
koki píše:Máte někdo zkušenosti s váhou u ISa? :wink:


No, dneska jsem se jen tak zběžně koukl, a hádám, že bude problém ji vůbec vyndat :(

Tim zpusobem jak jsem to udelal ja, to udelas taky...
Kazopadne ty dratky tenosuky, byly tmavy...a po aplikaci byly temer stribry.Jinak kdyz jsem to rozdelal tak to vypadalo ciste, rikam, to bude asi zbytecna prace, ale kdyz jsem videl jak to prokouklo po aplikaci, tak jsem cumel :D


Nene, tam je problém jinej.. On bude asi problém tu váhu vůbec vyndat. Je totiž v takovým hliníkovým tělese co je mezi filtrboxem a sáním :(

Je to díl č.1, takový hliníkový těleso..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: sob 30.06.2007 23:40
od droban
a nejde oddelat jen ten ctverecek co je nahore na dilu 1 tam by mela byt ta vaha vzduchu

Napsal: ned 01.07.2007 09:46
od JaraX
taky se na to vrhnu,a ještě mě kámoš řikal že si mam vyčistit jakousi klapku, motor se trochu chvěje na volnoběh.

Napsal: ned 01.07.2007 09:55
od dsvatos
JaraX píše:taky se na to vrhnu,a ještě mě kámoš řikal že si mam vyčistit jakousi klapku, motor se trochu chvěje na volnoběh.


Škrtící klapku. To jsi u ropáka neměl :wink:

Napsal: ned 01.07.2007 10:21
od Pyron
droban píše:a nejde oddelat jen ten ctverecek co je nahore na dilu 1 tam by mela byt ta vaha vzduchu

Zkoušel jsem to nenásilně a ven to nešlo... Násilně to zkoušet nebudu, to raději počkám na zdejší rady 8)

Napsal: ned 01.07.2007 10:31
od dsvatos
Pyron píše:
droban píše:a nejde oddelat jen ten ctverecek co je nahore na dilu 1 tam by mela byt ta vaha vzduchu

Zkoušel jsem to nenásilně a ven to nešlo... Násilně to zkoušet nebudu, to raději počkám na zdejší rady 8)


Na to jsem taky zvědavej :wink:

Napsal: ned 01.07.2007 10:39
od droban
jinak skrtici klapku jsem taky cistil,dal sem si lih do rozprasovace a otevrel klapku sani zatezenim lanka na plyn a strikal a cistil hadrikem,hlavne dosedaci plochy,je na to spesl sprej a nekde sem cetl ze by se to melo delat za chodu motoru,ale to jsem nezkousel,ale jinak bylo to zasrany jak cyp,jinak ted po cisteni klapky a nove vaze mam volnobeh jedna basen :D

Napsal: ned 01.07.2007 11:25
od DAVe_1
dsvatos píše:
Pyron píše:
droban píše:a nejde oddelat jen ten ctverecek co je nahore na dilu 1 tam by mela byt ta vaha vzduchu

Zkoušel jsem to nenásilně a ven to nešlo... Násilně to zkoušet nebudu, to raději počkám na zdejší rady 8)


Na to jsem taky zvědavej :wink:


tak jestli nekdo neco vymysli na iso tak budu vdecny! Ten muj dedoosek by to asi taky potreboval :lol:

to Dsvatos: Pokud neco zjistis dej mi prosim vedet.

Napsal: ned 01.07.2007 11:32
od dsvatos
DAVe: Zkusím se tomu podívat na zoubek. Doufám, že to při demontáži nerozkřápnu. Zbytečných pár litrů nemám :( Pokud se zadaří, dám vědět..

Napsal: ned 01.07.2007 11:42
od JaraX
dsvatos píše:
JaraX píše:taky se na to vrhnu,a ještě mě kámoš řikal že si mam vyčistit jakousi klapku, motor se trochu chvěje na volnoběh.


Škrtící klapku. To jsi u ropáka neměl :wink:


jak jsem měl lehkej život :)

Napsal: ned 01.07.2007 13:12
od dasto
no asi sa jej tiez pozriem na zubok... mam tiez m 50 a robil to niekto na tomto motore? inac som fakt zvedavy ako to pojde potom

Napsal: ned 01.07.2007 21:30
od dsvatos
Takže jsem se váze dneska koukl na zoubek. A pro ISaře (možná je stejná váha i v jiných motorech) mám dvě zprávy: Ta špatná - Váha čistit nejde.. Ta dobrá - Čistit se nemusí :lol: Není to totiž žádná elektonická potvora, ale obyčejná klapka v sání, na kterou je přidělanej potenciometr a ten měří, jak moc se ta klapka otevře. Takže pokud klapka chodí bez zadrhávání, není co řešit :wink: :banan:

Napsal: pon 02.07.2007 07:22
od Maslista
tak jsem tu váhu taky vypucoval, ale co se mi nepodařilo tak najít čidlo teploty nasávaného vzduchu... nevíte někdo kde ho u M52 2xvanos hledat..?