Stránka 2 z 2

Napsal: úte 19.06.2007 12:26
od dsvatos
KKaazz píše:
varawara píše:328i ma uz seriove kroutak 280 Nm! (280 Nm pri 3950 U/min)


taky se mi zdálo, že 235 a 247 není zas takovej rozdíl, ale tak to bylo v těch tabulkách tak jsem to neřešil, nemám 2,8 tak neřeším jaký má točák :D



dsvatos píše:A ty věříš, že ti čip přidá 13 kW a 35 Nm?? :lol: :lol:


věřím tomu natolik, abych to šel vyzkoušet, Tomáši :lol:


castro píše:a kolik takovej "čip jak cip" stojí? jestli to za těch pár koní vubec stojí? :-)


mě to bude stát 5k :wink:

je to prostě tak, u atmosféry to není tak radikální, ale je to znát - efekt je zhruba poloviční oproti přeplňovaným (okolo 15% točáku a 8% výkonu) není to tak radikální změna ale je to znát



Tak se pak poděl a hoď sem grafy z brzdy před a po čipu.. Ona to zas taková sláva jak si myslíš nebude :wink:

Napsal: úte 19.06.2007 12:29
od Speedy
M50B25 ma točák 245Nm/4700ot/min, M50B25TU mel 245Nm/4200ot/min.
M52B28 ma 280Nm/3950ot/min

Napsal: úte 19.06.2007 12:29
od KKaazz
zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))

Napsal: úte 19.06.2007 12:34
od dsvatos
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))




:lol: :lol: Tak vyhodit 5 litrů za nějaký placebo a reklamní kecy ti nevadí, ale dát pár stovek za brzdu, aby sis to ověřil, to je ti líto??? Nebo se bojíš, že zjistíš, že to čipování u atm. motoru jsou vyhozený love? :wink:

Napsal: úte 19.06.2007 12:43
od Speedy
KKaazz píše:
varawara píše:328i ma uz seriove kroutak 280 Nm! (280 Nm pri 3950 U/min)


máte recht velebnosti http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52#M50B28

280 Nm jen verze vyráběné v roce 1997 měly 275 a pak zase 280


To je blbost, wiki keca. M52B28 mely vždy 280Nm a 142kw :-)

Napsal: úte 19.06.2007 13:36
od Hanz
zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...

Napsal: úte 19.06.2007 13:41
od d.aemon
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))

8O Asi jsem debil, ale prozraď mi, jak z jednoho měření odvodíš rozdíl před- a po-?? :Confused2:
Teď to myslím v dobrým - když budeš mít motor s nižším výkonem proti papírovýmu, potom po chipu bude nejspíš brzda ukazovat taky míň, než bys čekal.

Napsal: úte 19.06.2007 13:51
od Speedy
Hanz píše:zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...


To je zajimavy, ja mel pocit paradoxne uplne jinej. Vetsi kroutak odspodu a vrsek bez zmeny. Je otazkou, jeslti jsem neco neopravil pri te vymene hadic atd.

Napsal: úte 19.06.2007 14:50
od KKaazz
dsvatos píše:
KKaazz píše:zas tak bohatej nejsem abych jezdil na brzdu 2x do týdne :)) bude muset stačit jednou, ale určitě se podělím o informace, už jen protože mě to zajímá co to udělá :))




:lol: :lol: Tak vyhodit 5 litrů za nějaký placebo a reklamní kecy ti nevadí, ale dát pár stovek za brzdu, aby sis to ověřil, to je ti líto??? Nebo se bojíš, že zjistíš, že to čipování u atm. motoru jsou vyhozený love? :wink:


tak to čti celé a ne jen jeden příspěvek :)) na brzdu půjdu, ale jen po, ne i před, jak mi někdo radil :))) ...ty už jsi to zkoušel, že víš je to je placebo ? :lol:

Napsal: úte 19.06.2007 14:58
od KKaazz
d.aemon píše: 8O Asi jsem debil, ale prozraď mi, jak z jednoho měření odvodíš rozdíl před- a po-?? :Confused2:
Teď to myslím v dobrým - když budeš mít motor s nižším výkonem proti papírovýmu, potom po chipu bude nejspíš brzda ukazovat taky míň, než bys čekal.


porovnám to s oficialníma hodnotama :)

nooo, jestli mam "zdechlinu" a čip mě dostane nepatrně nad tovární hodnoty, tak pak mi nezbyde než uznat, že je to placebo a pocit zlepšení si namlouvám
jestli mi to ale vyhodí hodnoty jaké slibujou a přitom nebudu mít pocit zlepšení, tak k čemu mi budou číslíčka když nebudu cítit změnu ?

takže pocit pro mě a číslíčka na chlubení :lol: chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču

Napsal: úte 19.06.2007 15:00
od KKaazz
prostě jsem přesvědčený, že tam výkonová rezerva je, hlavně kvůli emisím :wink:

Napsal: úte 19.06.2007 15:06
od castro
KKaazz píše:chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču


to potom podle mě nemusíš na tu brzdu jezdit ani "po", stačí když budeš cítit že to jede líp.
Takhle se nikdy nedozvíš kolik to přesně (+-) přidalo a to mi přijde docela škoda.
Pokud to moc stojí, jel bych na brzdu "po" až třeba po další výplatě :D

samo je to ale tvá věc ;-)

Napsal: úte 19.06.2007 16:30
od Hanz
Speedy píše:
Hanz píše:zajed na vrakac, kup sani z M50B25 (325i) a mas minimalne 10PS za odpoledne a par kacek (sani je kolem 1000-3000 podle toho kde a kdo ti ho nadeli)... motor tahne az do omezovace, propad kroutaku je prakticky nevyznamnej (cca 10Nm v 3-4tis)...


To je zajimavy, ja mel pocit paradoxne uplne jinej. Vetsi kroutak odspodu a vrsek bez zmeny. Je otazkou, jeslti jsem neco neopravil pri te vymene hadic atd.
nemuzu posoudit, ale videl jsem asi 5 lidi-grafu, vse pred-po, nekteri dokonce behem jednoho dne, bez upravy cehokoliv dalsiho proste nejmin 10PS nahoru a max 15Nm dolu, se softem az 28PS a tusim 10Nm nahoru... dava to smysl i rozmerove, male potrubi=lepsi prubeh momentu v nizsisch, velky prumer=max v tockach...

Napsal: stř 20.06.2007 12:37
od KKaazz
castro píše:
KKaazz píše:chci to vyzkoušet co to udělá, ale jezdit na brzdu před i po na to peču


to potom podle mě nemusíš na tu brzdu jezdit ani "po", stačí když budeš cítit že to jede líp.
Takhle se nikdy nedozvíš kolik to přesně (+-) přidalo a to mi přijde docela škoda.
Pokud to moc stojí, jel bych na brzdu "po" až třeba po další výplatě :D

samo je to ale tvá věc ;-)


nemam brzu za barákem :)) než jsem myšáka koupil, seděl jsem v 9ti 325kách, prostě beru jako fakt, že před čipem odpovídá oficiálním továrním hodnotám :wink:

Napsal: čtv 21.06.2007 12:09
od vavrekj
dost zalezi podla toho , kto a ako Vam to urobi , napriklad dost zarazajuce udaje su aj u RACING DYNAMICS , na stranakch maju ze upravou riadiacej jednotky zdvihnu vykon u E46 325i z 141kw/245Nm na 152kW/270Nm a potom tam maju dalsiu upravu podstatne drahsiu, kde je instalovany vyfuk, sacie potrbubie, vackovy hriadel , riadiaca jednotka a udavany narast je 157kW a 252Nm

ja osobne mam skusenosti s cipovanim E46 325i, poprvkrat to robila jedna neznama firma na brzde bolo nameranych 139kw a 245Nm po cipe, cize este menej ako seriovka, auto pocitovo ani neslo moc lepsie, skor malo len rychlejsie reakcie na plyn a to velmi nepatrne, potom sa tato uprava odstranila a brzda namerala 147kW a 243Nm a nasledne na to sa spravila uprava v renomovanej firme, kde bol odstraneny obmedzovac V-max + posunuty obmedzovac otacok na 7000 a dalsie uprav a hned po uprave bolo znatelne ze auto ide o dost lepsie v nizkych otackach, reakcie na plyn bleskove .... atd, brzda namerala 155kW a 271Nm (ale boli este spravene male upravy, upraveny vzduchovy filter, sportovy vyfuk REMUS POWER SOUND, sviecky DENSO IRIDIUM , .... musim povedat ze velmi prijemna zmena a co som tak skusal take male preteky tak auto je dokonca o chlp rychlejise ako E46 328i a v rychlostiach do 180km/h sa pekne drzi 330iA