Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 19.04.2007 09:35
od Hozdic
Kamaradi a na Zimmermany Vrtané na 744i říkáte se vysrat? Jsou cca o 500dražší na kotouči než Ate PowerDisc. A bremba to je :roll: ranec :roll: jako prase....

Napsal: čtv 19.04.2007 10:53
od DAVe_1
zakladni bremba na my IS staly 1200ks a koupil sem Powerdisky za 1500 :wink:

drahy sou Brembo MAX myslim 2500 kotouc

edit. V MJ auto :!:

Napsal: čtv 19.04.2007 14:10
od Yuri
Hoši do zimmermanu bych nešel ani kdyby byly zadara... Kámoš si je kupoval,u mě jsme měnili s nima i desky ujel necelé 2000km a kotouče začali praskat a to docela brutálně...Obrázek o zimmermanu ať si udělá každej sám...Po mém zjišťování kde se stala chyba jsem zjistil že zimmerman je prestižní německá firma,která má své výrobní závody v polsku...Pak už sem nic víc vědět nepotřeboval.Poslal bych sem i fotky těch "zánovních" kotoučů ale bohužel to neumim... :cry:

Napsal: čtv 19.04.2007 15:23
od Hanz
Yuri píše:Hoši do zimmermanu bych nešel ani kdyby byly zadara... :cry:
jak rikam, polskej syndrom :lol:

Napsal: čtv 19.04.2007 16:55
od Hozdic
DAVe píše:zakladni bremba na my IS staly 1200ks a koupil sem Powerdisky za 1500 :wink:

drahy sou Brembo MAX myslim 2500 kotouc

edit. V MJ auto :!:


To jsou ceny na E36 a ne na E38, to ti závidím....to jsou ceny jak pro Skota....Cena Brembo kitu ka 7dmu E38 taky 300k a výš...koukal jsem na ty obyčejný kotouče od Bremba a to je podle mého názoru pouze Psychyckej Blok :!: Ty kotouče musej brzdit naprosto totožně jako série. Nic extra na nich není. žádný odvod tepla, žádná drážka na odžíznutí destičky, prostě nic. takže PSYCHYCKEJ POCIT ŽE MÁM BREMBA :lol:

Napsal: čtv 19.04.2007 17:24
od Koby
Huska píše: vždy jsem dával Ate/Ate a byl jsem maximálně spokojený, ale ted mám brembo a desky textar (jsou obyč neřezané) a přiznám se že jsem takovej efekt nečekal. Jsou super a muhu jen a jen doporučit...


A jakej typ Brembo máš? Já bych do nich šel taky, u tech ATE někdo řiká že josu dobrý, někdo na ně nadává... Já jsem zkroutil dvoje přední origo kotouče a potřebuju asi něco co víc vydržej...

Napsal: čtv 19.04.2007 19:06
od dsvatos
Hozdic píše:
DAVe píše:zakladni bremba na my IS staly 1200ks a koupil sem Powerdisky za 1500 :wink:

drahy sou Brembo MAX myslim 2500 kotouc

edit. V MJ auto :!:


To jsou ceny na E36 a ne na E38, to ti závidím....to jsou ceny jak pro Skota....Cena Brembo kitu ka 7dmu E38 taky 300k a výš...koukal jsem na ty obyčejný kotouče od Bremba a to je podle mého názoru pouze Psychyckej Blok :!: Ty kotouče musej brzdit naprosto totožně jako série. Nic extra na nich není. žádný odvod tepla, žádná drážka na odžíznutí destičky, prostě nic. takže PSYCHYCKEJ POCIT ŽE MÁM BREMBA :lol:



Hele, i ta obyčejná řada od Bremba je dost dobrá.. Není to jen nějakej POCIT, jak ty si myslíš.. To, že to nemá žádný podělaný drážky co žerou destičky, ani nějaký efektní dírky neznamená, že to nebrzdí.. Brzdy jsou taky o materiálech, víš? :wink:

Napsal: čtv 19.04.2007 19:57
od Fikop
Řešíte tady zkroucené kotouče jak origo tak náhrady a hledáte chybu ve výrobcích....co tak se zamyslet nad montáží!!!...není ve většině případu tam chyba!..správně by se měla přeměřit házivost kotouče, jsou na to nějaké tolerance. Já si myslím že si ten kotouč sám o sobě nesedne správně když je křívě namontovaný....

Napsal: pát 20.04.2007 00:34
od JaraX
Fikop píše:Řešíte tady zkroucené kotouče jak origo tak náhrady a hledáte chybu ve výrobcích....co tak se zamyslet nad montáží!!!...není ve většině případu tam chyba!..správně by se měla přeměřit házivost kotouče, jsou na to nějaké tolerance. Já si myslím že si ten kotouč sám o sobě nesedne správně když je křívě namontovaný....


proto když jsem měnil kotouče ted tak sem to vyměnil aji s ložiskama, tedy s plochou na kterou kotouč sedá, to už se nemá co posrat :)

Napsal: pát 20.04.2007 07:01
od Hozdic
Hele, i ta obyčejná řada od Bremba je dost dobrá.. Není to jen nějakej POCIT, jak ty si myslíš.. To, že to nemá žádný podělaný drážky co žerou destičky, ani nějaký efektní dírky neznamená, že to nebrzdí.. Brzdy jsou taky o materiálech, víš? :wink:[/quote]

Jasně že to bude o materiálu. To máš pravdu. Je fakt že sem ty Bremba neměl. Ale uznej drážka nebo díry nemají jenom hezkej design. Ty tam plní funci a to dost podstatnou.

Napsal: pát 20.04.2007 07:20
od dsvatos
Já si ty Bremba kupoval na bejvalou Sierru. I když to byla ta obyč řada od Bremba, rozdíl proti origo kotoučům byl velkej. A to ty originály brzdily dobře. Ale ty Bremba ještě o třídu líp.. :wink: A nekroutily se. Ještě jsem nikdy od nikoho neslyšel na Bremba jediný křivý slovíčko. To se o ATE Pow.D. a Zimmermanech říct nedá - někdo je chválí, někdo na ně plive..

Napsal: pát 20.04.2007 08:32
od Marty_
Ja jsem z origo brzd nadsenej, jeste jsem snad nesedel v lepsi brzdici kare.. Kdyz jsem poprvy brzdil intezivneji tak jsem nebyl pripoutanej a dal jsem si hlavou o stinitko.. :D
No taky je fakt ze ty kotouce jsem docela kravske - alespon na 330i..

Napsal: pát 20.04.2007 09:04
od JaraX
na VW caddy sme dali obyč Bremba misto serie, rozdíl jako prase, pak s tim jel mechoš co mi dělá na autě a říkal že tak brzdit caddynu nikdy neviděl, kdo se svezl potvrdí. :D

Napsal: pát 20.04.2007 17:51
od Speedy
v e46 330i je 325mm prumer kotouce, tak jeste aby to nebrzdilo jako prase :-)

Napsal: pát 20.04.2007 18:18
od JaraX
Speedy píše:v e46 330i je 325mm prumer kotouce, tak jeste aby to nebrzdilo jako prase :-)

což je malinko víc jako třeba oktávka RS , asi 2x tolik :D

Napsal: sob 21.04.2007 07:22
od Hozdic
Speedy píše:v e46 330i je 325mm prumer kotouce, tak jeste aby to nebrzdilo jako prase :-)


Nechci slovíčkařit ale je tam 320mm kotouč. Ale stejně to je hovado kotouč, Já mám na sedmě 324mm a brzdí naprosto luxusně.

Napsal: úte 24.04.2007 18:55
od chimerra
na E30 jsem ATE a desky jurid vzadu totez ale bez drazek, a lip se mi brzdilo jen pak s E o strom... :oops:

Napsal: stř 25.04.2007 08:15
od Hozdic
chimerra píše:na E30 jsem ATE a desky jurid vzadu totez ale bez drazek, a lip se mi brzdilo jen pak s E o strom... :oops:


Tak bud´rád že si tady....Stromy jsou kuwa tvrdý...