Stránka 2 z 2
Napsal: pát 23.03.2007 13:17
od Slid
Spajky píše:Slid: Měl sem jedničku,jenže sem to vorval u vjezdu do pumpy,magoři tam maj napříc kanál a zrovna na něm nebyla mříž

Řikal sem si,že bez něj vydržim,ale kámoš jezdí bez ně taky,projel louží a dostala se mu voda do altíku,takže mám docela bobky,mrknu se po něm v elitu,chci zase tu jedničku.Díky za radu

Já jsem to právě taky vorval

tak jsem ho dal pryč, ale začal mě chrčet altík a pořád jsem ho musel prostříkávat a taky jsem měl pořád špinavej motor, nakonec jsem koupil ten kryt, prostříkl jsem to jednou a už je klid

Napsal: pát 23.03.2007 20:52
od _peper
Spajky píše: Řikal sem si,že bez něj vydržim,ale kámoš jezdí bez ně taky,projel louží a dostala se mu voda do altíku,takže mám docela bobky,mrknu se po něm v elitu,chci zase tu jedničku.Díky za radu

Kryt taky nemám, a je pravda ze k necemu asi dobrý bude. Když jsem jednou projel celkem hlubokou louži, asi 15 vteřin mi svítila kontrolka dobíjení. Takže voda stříkala na alternátor.
Napsal: stř 28.03.2007 19:16
od hertz1
Řeším zrovna to samé a mám nabídku na ten spodní kryt z 320D, r.2003, ale já mám 328i a r. 1998. Nevíte, jestli to bude sedět? Prý jsou tam dva kryty - jeden velký od nárazníku k motoru a druhý malý, trolúhelníkovitý s otvorem na vypouštění oleje. Ten je přímo pod olejovou vanou. Oba jsou origo BMW a chce za ně 3500,-Kč, ale mám obavu, jestli mi tam sednou, ale zase bych radši origo než náhradu. Tak nevím.

DÍKY za jakoukoliv informaci!