Stránka 2 z 2

Napsal: ned 29.03.2009 22:15
od nicoczech
a co to dát do vzduchu dát tam 5 a a jen držet plyn... skválně kolik pojede...

Napsal: pon 30.03.2009 10:08
od FiliposII
nicoczech píše:a co to dát do vzduchu dát tam 5 a a jen držet plyn... skválně kolik pojede...

K temu sa chystam, neco me tam zacina hucat, tak sa mosim podivat co to je, ale ted na to neni az tak moc casu, takze az v lete.
Ale je to stejne nebektivni, motor vytocim nad 7000ot/min , ale je to navolno, takze realna maximalni hodnota je uplne jina.

Jinak na 3. rychlostni stupen pri cca 6800-6900 ot/min to jede cca 140km/hod, takze pri 6500ot/min asi tak 130km/hod (zase sem sa zapomel podivat kolik to ma v 6500, strasne rychlo sa to z 5000ot/min dostane az na 7000ot/min)

Napsal: pon 30.03.2009 11:52
od assassin_tl
FiliposII píše:
nicoczech píše:a co to dát do vzduchu dát tam 5 a a jen držet plyn... skválně kolik pojede...

K temu sa chystam, neco me tam zacina hucat, tak sa mosim podivat co to je, ale ted na to neni az tak moc casu, takze az v lete.
Ale je to stejne nebektivni, motor vytocim nad 7000ot/min , ale je to navolno, takze realna maximalni hodnota je uplne jina.

Jinak na 3. rychlostni stupen pri cca 6800-6900 ot/min to jede cca 140km/hod, takze pri 6500ot/min asi tak 130km/hod (zase sem sa zapomel podivat kolik to ma v 6500, strasne rychlo sa to z 5000ot/min dostane az na 7000ot/min)


muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....

Napsal: pon 30.03.2009 14:26
od FiliposII
assassin_tl píše:muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....


no tak to bych mel potom otackomer pekne v ..... protoze omezovac je odhadem kdyz je na budiku cca 8000, ale vsecko je mozne, nejlepsi by bylo kdyby nekdo napsal, kolik ma otacek na jaky rychlostní stupeň a jakou rychlost.

Napsal: pon 30.03.2009 14:34
od assassin_tl
FiliposII píše:
assassin_tl píše:muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....


no tak to bych mel potom otackomer pekne v ..... protoze omezovac je odhadem kdyz je na budiku cca 8000, ale vsecko je mozne, nejlepsi by bylo kdyby nekdo napsal, kolik ma otacek na jaky rychlostní stupeň a jakou rychlost.


a nemas tam nakej renonc jakoze budiky vs motor k sobe nepatri (4valec vs 6tivalec?) pripadne neco co na to ma vliv jestli prevod signalu od civky ci odkud resej budiky nebo jde do budiku uz nejak zpracovanej signal od ridici jednotky...

mi prijde ze se seriovej starej motor na 8tis nemuze bez nejake destrukce roztocit...

Napsal: pon 30.03.2009 16:22
od FiliposII
assassin_tl píše:
FiliposII píše:
assassin_tl píše:muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....


no tak to bych mel potom otackomer pekne v ..... protoze omezovac je odhadem kdyz je na budiku cca 8000, ale vsecko je mozne, nejlepsi by bylo kdyby nekdo napsal, kolik ma otacek na jaky rychlostní stupeň a jakou rychlost.


a nemas tam nakej renonc jakoze budiky vs motor k sobe nepatri (4valec vs 6tivalec?) pripadne neco co na to ma vliv jestli prevod signalu od civky ci odkud resej budiky nebo jde do budiku uz nejak zpracovanej signal od ridici jednotky...

mi prijde ze se seriovej starej motor na 8tis nemuze bez nejake destrukce roztocit...

Je pravda, ze u auta byli meneny budiky ale vse bylo delano v autorizovanem servise BMW nekde v nemecku (vse je v servisce zapsano), Jsou tam budiky z faceliftove verze nebo spis od motoru M52 (takze 6-ti valec), (puvodne meli byt do 260km/hod a ja mam do 250km/hod ). Jinak nemam tuseni z kama si beru budiky impulz. Ale asi nekde od ridici jednotky.
Jinak k tomu ze nemoze jit serie na 8tisic bych rekl jen to, ze nevim co vsechno s tim autem nekdo v nemecku udelal, mozna je tam chip, ktery upravil mirne chovani, ale to je enom odhad. Nejlepsi bude kdyz nekdo ukaze kolik mu ukazuju budiky pri nejake rychlosti. Tim sa to overi. A mozna budu spokojeny ze nemam porypanu ridici jednotku, ale enom blby otackomer.

Napsal: pon 30.03.2009 16:43
od FiliposII
Tak sem sa podival na "vsemocny" youtube http://www.youtube.com/watch?v=No_ZgSNujT0&feature=related a nasel jsem nekolik videi kde je videt otackomer a rychlomer. Pokud jim to ukazuje spravne, tak to ukazuje i mne sprave. Z cehoz plyne, ze sa nekdo mosel vrtat v ridici jednotce. Ted uz staci jen zjistit, zda je poladeny i vykon nebo jen posunuty omezovac :-( ze sem to nezkusil kdyz jsem to kupoval :x :cry:

Napsal: pon 30.03.2009 22:31
od Mio
jelikož jsem už v nějakém 6 válcí serii jezdil a 2 vlastním ,tak mám vypozorováno to to :M50 2.0- 1.r=55kmh, 2r=85 kmh, 3r =140kmh ,4r=180kmh ,5r =?.. M52 2.8-1r=70kmh, 2r=110kmh ,3r=160 kmh, 4r=210kmh, 5r=?. M50 2.5 je na tom obdobně jako M52 2.8. rychlost kterou zde udávám se pohybuje zhruba na hranici omezovače.naměřené hodnoty co jsem zde napsal vycházejí i na dalších stejných vozech se kterýma jsem to porovnával.

Napsal: pon 30.03.2009 22:43
od FiliposII
Mio píše:jelikož jsem už v nějakém 6 válcí serii jezdil a 2 vlastním ,tak mám vypozorováno to to :M50 2.0- 1.r=55kmh, 2r=85 kmh, 3r =140kmh ,4r=180kmh ,5r =?.. M52 2.8-1r=70kmh, 2r=110kmh ,3r=160 kmh, 4r=210kmh, 5r=?. M50 2.5 je na tom obdobně jako M52 2.8. rychlost kterou zde udávám se pohybuje zhruba na hranici omezovače.naměřené hodnoty co jsem zde napsal vycházejí i na dalších stejných vozech se kterýma jsem to porovnával.

konecne dobra odpoved diky - presne nejak takto to ukazuje aj me, takze je vse v norme.