Napsal: ned 29.03.2009 22:15
a co to dát do vzduchu dát tam 5 a a jen držet plyn... skválně kolik pojede...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
K temu sa chystam, neco me tam zacina hucat, tak sa mosim podivat co to je, ale ted na to neni az tak moc casu, takze az v lete.nicoczech píše:a co to dát do vzduchu dát tam 5 a a jen držet plyn... skválně kolik pojede...
muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....FiliposII píše:K temu sa chystam, neco me tam zacina hucat, tak sa mosim podivat co to je, ale ted na to neni az tak moc casu, takze az v lete.nicoczech píše:a co to dát do vzduchu dát tam 5 a a jen držet plyn... skválně kolik pojede...
Ale je to stejne nebektivni, motor vytocim nad 7000ot/min , ale je to navolno, takze realna maximalni hodnota je uplne jina.
Jinak na 3. rychlostni stupen pri cca 6800-6900 ot/min to jede cca 140km/hod, takze pri 6500ot/min asi tak 130km/hod (zase sem sa zapomel podivat kolik to ma v 6500, strasne rychlo sa to z 5000ot/min dostane az na 7000ot/min)
no tak to bych mel potom otackomer pekne v ..... protoze omezovac je odhadem kdyz je na budiku cca 8000, ale vsecko je mozne, nejlepsi by bylo kdyby nekdo napsal, kolik ma otacek na jaky rychlostní stupeň a jakou rychlost.assassin_tl píše: muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....
a nemas tam nakej renonc jakoze budiky vs motor k sobe nepatri (4valec vs 6tivalec?) pripadne neco co na to ma vliv jestli prevod signalu od civky ci odkud resej budiky nebo jde do budiku uz nejak zpracovanej signal od ridici jednotky...FiliposII píše:no tak to bych mel potom otackomer pekne v ..... protoze omezovac je odhadem kdyz je na budiku cca 8000, ale vsecko je mozne, nejlepsi by bylo kdyby nekdo napsal, kolik ma otacek na jaky rychlostní stupeň a jakou rychlost.assassin_tl píše: muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....
Je pravda, ze u auta byli meneny budiky ale vse bylo delano v autorizovanem servise BMW nekde v nemecku (vse je v servisce zapsano), Jsou tam budiky z faceliftove verze nebo spis od motoru M52 (takze 6-ti valec), (puvodne meli byt do 260km/hod a ja mam do 250km/hod ). Jinak nemam tuseni z kama si beru budiky impulz. Ale asi nekde od ridici jednotky.assassin_tl píše:a nemas tam nakej renonc jakoze budiky vs motor k sobe nepatri (4valec vs 6tivalec?) pripadne neco co na to ma vliv jestli prevod signalu od civky ci odkud resej budiky nebo jde do budiku uz nejak zpracovanej signal od ridici jednotky...FiliposII píše:no tak to bych mel potom otackomer pekne v ..... protoze omezovac je odhadem kdyz je na budiku cca 8000, ale vsecko je mozne, nejlepsi by bylo kdyby nekdo napsal, kolik ma otacek na jaky rychlostní stupeň a jakou rychlost.assassin_tl píše: muzou kecat budiky, ukazujou jiny otacky nez tam doopravdy je, na motorkach bezne ukazuje otackomer 10tis a motor ma 9500 podle otackomeru na brzde pripojeneho na civku/vstrikovac... takze klido ti to muze omezovac zatnout na realnejch 6500 ale budik v tu chvili ukazuje 7tis, ale u bmw jsem nove, takze netusim jestli to taky keca jako u motorek....
mi prijde ze se seriovej starej motor na 8tis nemuze bez nejake destrukce roztocit...
konecne dobra odpoved diky - presne nejak takto to ukazuje aj me, takze je vse v norme.Mio píše:jelikož jsem už v nějakém 6 válcí serii jezdil a 2 vlastním ,tak mám vypozorováno to to :M50 2.0- 1.r=55kmh, 2r=85 kmh, 3r =140kmh ,4r=180kmh ,5r =?.. M52 2.8-1r=70kmh, 2r=110kmh ,3r=160 kmh, 4r=210kmh, 5r=?. M50 2.5 je na tom obdobně jako M52 2.8. rychlost kterou zde udávám se pohybuje zhruba na hranici omezovače.naměřené hodnoty co jsem zde napsal vycházejí i na dalších stejných vozech se kterýma jsem to porovnával.