Stránka 2 z 3
Napsal: pon 12.02.2007 09:10
od Maslista
Onyx píše:No tech sestivalcu se ohledne spotreby trochu bojim. Dokazete mi nekdo rict, kolik vam to zere?
Mám 323i a dlouhodobej průměr 8,3l/100km.... při jízdě mimo město není problém jezdit i pod 7l/100...
320i jsem měl možnost taky okoštovat.. a ať už tím někoho naštvu nebo né.. nešel bych do ní... spotřeba defakto stejná jako u 323i a možná i vyšší z důvodu absence výkonu... a výkon samotnej mi přišel nedostatečnej a to nejsem žádnej závodník...
jestli můžu doporučit tak žádný polovičatý řešení.. jdi rovnou do 323i.. a budeš spokojen.. povinný ručení stejný jak na 316, spotřeba skoro stejná, ale jízdní výkony a radost z jízdy nesrovnatelnej.. určitě si před koupí vyzkoušej obě motorizace sám posoudíš ...
Napsal: pon 12.02.2007 09:20
od Deli
Onyx píše:to deli: Takovejhle feedback jsem potreboval

. Kdyz to tak vidim, tak ctyrvalec je blbost a nejlepsi bude asi 320i. Ve meste by si mohl vzit do tech 11.
V papírech má na město 12.5, ale pokud nebudeš poskakovat někde na jižní spojce a jezdit nějaké "rozumné" město, tak by ses mohl vejít i do 10/100

Jinak já jsem mimo město udělal jednou i 6.9/100

Napsal: pon 12.02.2007 09:25
od Deli
Maslista píše:320i jsem měl možnost taky okoštovat.. a ať už tím někoho naštvu nebo né.. nešel bych do ní... spotřeba defakto stejná jako u 323i a možná i vyšší z důvodu absence výkonu... a výkon samotnej mi přišel nedostatečnej a to nejsem žádnej závodník...
Nedostatečnej je možná trochu silný slovo, ale je fakt, že to žádnej drak není...

Ale nenaštvals mě

Napsal: pon 12.02.2007 09:59
od Toydolls
Ja s tim jezdim dlouhodoba prumerna 8.2 a kdybych se ted mel rozhodovat co vzit sel bych opet do 323i, nebo pak bych musel mit love a rovnou facelift 325i
Jinak na dalku spotreba leze dolu a to proste jak vidim neco pred sebou trojka a jak to de pred nej,samo co situace a provoz dovoli - pak spotreba i 7,3. Ono taky,kdyz clovek toci 1000km uz precijen ta pocatecni dravost je ta tam
10 bych tipnul ve meste, zima tak 9.
Cili kombi bych videl,ze budes tak 9 ci 9,1 pricemz pokud pojedes dalku tak ta to dost srazis a na tech popojizkach (10km) to zas vyrovnas.
Napsal: pon 12.02.2007 10:33
od davidj
Je to přesně tak , jak psal Toy . Já mám 320i M52 110kW a jezdím denně 80 km do práce a dlouhodobou spotřebu mám na 7,5. Nejedu stylem brzda - plyn, ale zase když chci tak přišlápnu a jedu.
Určitě by to bylo s něčím výkonnějším lepší ale nestěžuji si. Město je jiný kafe. Jestli to máš na ježdění cca 10 km po městě , tak nepočítej se spotřebou pod 9-9,5litrů , myslím.
Napsal: pon 12.02.2007 17:37
od wagina
Napsal: pon 12.02.2007 17:41
od Whisky
Petris píše:Měl jsem před tím také Omegu 2.5TD a skok do E-46 je fakt dost velkej i v případě ,že chceš Touring.To víš je to předci o dost menší auto a není tak komfortní.Jinak ke spotřebě 330D 7.4lměsto 6.2dálka.
hmm, to jezdis 90, ne? mno ja vse pri koupi znuloval a zatim mam 8,1 sem tam 60km za den a sem tam dlouha do hradce a sem tam na to slapnu...a po meste max 10km za den
Napsal: pon 12.02.2007 17:43
od Whisky
jj...ty mas silnejsi motůůůrek a asi lepsejsi i na tu spotrebu...mno uvidime co po chipu

215HP/500Nm

Napsal: pon 12.02.2007 17:51
od wagina
mno, mám to bez čipíku. pravda přemejšlím vo něm. ale nevím nevím. co myslíš???
Napsal: pon 12.02.2007 19:18
od Petris
Taky o něm přemýšlím.Je pravda ,že mám jen 135Kw a tak to trochu nakopnout potřebuje ,ale těch 215HP/500Nm se mí zdá na ten motor moc.Přeci jenom už to má najeto 160000km a co jsem tak slyšel chip urychlí výměnu všech načnutých dílů.
Napsal: pon 12.02.2007 19:57
od wagina
hmm. to asi jo. já už mám, teda teprve 80 000km. tak nevim. teď napodzim mi skončila záruka.....Má to význam. Měl jsem 530d s tím samým motorem jako máš ty, a čípek jsem měl. bylo to moc znát. natočil jsem asi 240 000, a uplně v poho. ale ta 3 je mnohem lehčí. už takhle to stím cvičí jak sviňa. pořád ještě nevim.

Napsal: pon 12.02.2007 20:03
od Deli
Kamarád má chipnutou 330d 150kw od Hartge a jede to jako z praku

Napsal: pon 12.02.2007 20:11
od wagina
a na kolik mu čípli?? já mám 150Kw sérijko.

Napsal: pon 12.02.2007 20:58
od Deli
Jemu to chipli, tuším na cca 170kw, protože mu řekli, že to nejlepší už má ten motor za sebou

Napsal: pon 12.02.2007 22:07
od Petris
Já nevím na kolik tu 135 chipnout. S ohledem na životnost motoru,ale aby to za ty prachy mělo smysl.Já jsem slyšel dobré reference na Diesel-Technik.
Napsal: pon 12.02.2007 22:10
od GeorgosAc
Petris píše:Já nevím na kolik tu 135 chipnout. S ohledem na životnost motoru,ale aby to za ty prachy mělo smysl.Já jsem slyšel dobré reference na Diesel-Technik.
Jsi z Pardubic tak zavolej na BMWPOWER - nebo koukni na
http://www.bmwpower.cz
Jinak dojednavam ted slevu pro cleny BMWKLUBU ČR , tak vydržte chipaři
Napsal: úte 13.02.2007 00:35
od Onyx
NO zni to vsechno moooc zajimave, ale jak pisu, auto pro radost mam. Na 330d prave naopak. 320d se bojim a ty ctyrvalce pisete nejsou moc koser a jestli jsem to pochopil "zaruka" v podobe retezu tam chybi.
Natvrdo timto shanim 320i nebo 323i do 200 000 se servisni knizkou (najde li se takovej kousek). Budu doufat, ze na tom nevykrvacim.
..dnes jsem malem rano vykrvacel, kdyz jsem videl reklamu za steracem. Prijdu z autu a uz vyraz moji holky nesignalizoval nic dobryho. Z reklamy se vykutalela pokuta za spatny parkovani..
.
.
.
160€

FOK! FOK! FOK!
Napsal: úte 13.02.2007 00:56
od Onyx
Jeste jeden dotaz.
Ma nekdo z vas najeto pres 200 tisic kilometru? Koukam, ze v Nemecku jsou skoro vsechny ty aute relativne dost blizko pred touhle metou.
..skoro jako kdyby potom nasledovala "nahla smrt" nebo neco takovyho..
Dela se pri dvoustech tisicich nejaka velka generalni oprava, nebo meni vanos, nebo je proste neco fakt drahyho kaput?

Napsal: úte 13.02.2007 08:46
od Maslista
Onyx píše:Jeste jeden dotaz.
Ma nekdo z vas najeto pres 200 tisic kilometru? Koukam, ze v Nemecku jsou skoro vsechny ty aute relativne dost blizko pred touhle metou.
..skoro jako kdyby potom nasledovala "nahla smrt" nebo neco takovyho..
Dela se pri dvoustech tisicich nejaka velka generalni oprava, nebo meni vanos, nebo je proste neco fakt drahyho kaput?

moje 323i má najeto 220.000km (serviska) majitel předemnou nemeckej mladas (to asi moc nešetřil) a přesto motor hodnotím 1A nevezme ani kapku oleje a přede jako kotě ... (musím zaklepat)

Napsal: úte 13.02.2007 09:06
od Whisky
Petris píše:Já nevím na kolik tu 135 chipnout. S ohledem na životnost motoru,ale aby to za ty prachy mělo smysl.Já jsem slyšel dobré reference na Diesel-Technik.
Ja asi dam na kluky z dieselpoweru cena by mela byt jak za normalni tdicko tj kolem 6t a udelaj ti chip na míru.
obrazek z brzdy:
http://www.piercingsteel.com/5_bmw330d_ ... size_1.jpg
to zvlneni na zacatku je zrejme spatnym ventilem plniciho tlaku
a k ty zivotnosti...vsecno je jen otazka stavu motoru a dalsich komponent. turbo muze umrit, je treba aby ti tam nenarval pri chipu velky plnici tlak a jen vice nafty...chce to nejaky kompromis...profici jsou fakt na dieselpower, kde po upravach 1,9tdicek maj 0-96 za 5,98s na 4kolce golfu, ale to uz maj jiny turba, vstriky z 2,5l atd...atd..
