Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Motor a celkova spolehlivost E46?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#21 Příspěvek od Maslista »

Onyx píše:No tech sestivalcu se ohledne spotreby trochu bojim. Dokazete mi nekdo rict, kolik vam to zere?
Mám 323i a dlouhodobej průměr 8,3l/100km.... při jízdě mimo město není problém jezdit i pod 7l/100...

320i jsem měl možnost taky okoštovat.. a ať už tím někoho naštvu nebo né.. nešel bych do ní... spotřeba defakto stejná jako u 323i a možná i vyšší z důvodu absence výkonu... a výkon samotnej mi přišel nedostatečnej a to nejsem žádnej závodník...

jestli můžu doporučit tak žádný polovičatý řešení.. jdi rovnou do 323i.. a budeš spokojen.. povinný ručení stejný jak na 316, spotřeba skoro stejná, ale jízdní výkony a radost z jízdy nesrovnatelnej.. určitě si před koupí vyzkoušej obě motorizace sám posoudíš ...
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#22 Příspěvek od Deli »

Onyx píše:to deli: Takovejhle feedback jsem potreboval :-). Kdyz to tak vidim, tak ctyrvalec je blbost a nejlepsi bude asi 320i. Ve meste by si mohl vzit do tech 11.
V papírech má na město 12.5, ale pokud nebudeš poskakovat někde na jižní spojce a jezdit nějaké "rozumné" město, tak by ses mohl vejít i do 10/100 :) Jinak já jsem mimo město udělal jednou i 6.9/100 8O :lol:
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#23 Příspěvek od Deli »

Maslista píše:320i jsem měl možnost taky okoštovat.. a ať už tím někoho naštvu nebo né.. nešel bych do ní... spotřeba defakto stejná jako u 323i a možná i vyšší z důvodu absence výkonu... a výkon samotnej mi přišel nedostatečnej a to nejsem žádnej závodník...
Nedostatečnej je možná trochu silný slovo, ale je fakt, že to žádnej drak není... ;) Ale nenaštvals mě :lol:
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#24 Příspěvek od Toydolls »

Ja s tim jezdim dlouhodoba prumerna 8.2 a kdybych se ted mel rozhodovat co vzit sel bych opet do 323i, nebo pak bych musel mit love a rovnou facelift 325i

Jinak na dalku spotreba leze dolu a to proste jak vidim neco pred sebou trojka a jak to de pred nej,samo co situace a provoz dovoli - pak spotreba i 7,3. Ono taky,kdyz clovek toci 1000km uz precijen ta pocatecni dravost je ta tam
10 bych tipnul ve meste, zima tak 9.

Cili kombi bych videl,ze budes tak 9 ci 9,1 pricemz pokud pojedes dalku tak ta to dost srazis a na tech popojizkach (10km) to zas vyrovnas.
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od davidj »

Je to přesně tak , jak psal Toy . Já mám 320i M52 110kW a jezdím denně 80 km do práce a dlouhodobou spotřebu mám na 7,5. Nejedu stylem brzda - plyn, ale zase když chci tak přišlápnu a jedu.
Určitě by to bylo s něčím výkonnějším lepší ale nestěžuji si. Město je jiný kafe. Jestli to máš na ježdění cca 10 km po městě , tak nepočítej se spotřebou pod 9-9,5litrů , myslím.
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00
Klubové ID: 613

#26 Příspěvek od wagina »

Nevím nevím. Ale 330d je super. malá spotřeba, 205koníků, velkej krouťáček....... já si fakt nemůžu stěžovat. asi půjdu do dehťáka i napříště. :P :P :P
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Whisky »

Petris píše:Měl jsem před tím také Omegu 2.5TD a skok do E-46 je fakt dost velkej i v případě ,že chceš Touring.To víš je to předci o dost menší auto a není tak komfortní.Jinak ke spotřebě 330D 7.4lměsto 6.2dálka.
hmm, to jezdis 90, ne? mno ja vse pri koupi znuloval a zatim mam 8,1 sem tam 60km za den a sem tam dlouha do hradce a sem tam na to slapnu...a po meste max 10km za den
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Whisky »

wagina píše:Nevím nevím. Ale 330d je super. malá spotřeba, 205koníků, velkej krouťáček....... já si fakt nemůžu stěžovat. asi půjdu do dehťáka i napříště. :P :P :P
jj...ty mas silnejsi motůůůrek a asi lepsejsi i na tu spotrebu...mno uvidime co po chipu :) 215HP/500Nm :wink:
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00
Klubové ID: 613

#29 Příspěvek od wagina »

mno, mám to bez čipíku. pravda přemejšlím vo něm. ale nevím nevím. co myslíš???
Petris

#30 Příspěvek od Petris »

Taky o něm přemýšlím.Je pravda ,že mám jen 135Kw a tak to trochu nakopnout potřebuje ,ale těch 215HP/500Nm se mí zdá na ten motor moc.Přeci jenom už to má najeto 160000km a co jsem tak slyšel chip urychlí výměnu všech načnutých dílů.
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00
Klubové ID: 613

#31 Příspěvek od wagina »

hmm. to asi jo. já už mám, teda teprve 80 000km. tak nevim. teď napodzim mi skončila záruka.....Má to význam. Měl jsem 530d s tím samým motorem jako máš ty, a čípek jsem měl. bylo to moc znát. natočil jsem asi 240 000, a uplně v poho. ale ta 3 je mnohem lehčí. už takhle to stím cvičí jak sviňa. pořád ještě nevim. 8)
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#32 Příspěvek od Deli »

Kamarád má chipnutou 330d 150kw od Hartge a jede to jako z praku :)
wagina
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 06.07.2005 00:00
Klubové ID: 613

#33 Příspěvek od wagina »

a na kolik mu čípli?? já mám 150Kw sérijko. :?
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#34 Příspěvek od Deli »

Jemu to chipli, tuším na cca 170kw, protože mu řekli, že to nejlepší už má ten motor za sebou :lol:
Petris

#35 Příspěvek od Petris »

Já nevím na kolik tu 135 chipnout. S ohledem na životnost motoru,ale aby to za ty prachy mělo smysl.Já jsem slyšel dobré reference na Diesel-Technik.
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00
Klubové ID: 117

#36 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Petris píše:Já nevím na kolik tu 135 chipnout. S ohledem na životnost motoru,ale aby to za ty prachy mělo smysl.Já jsem slyšel dobré reference na Diesel-Technik.
Jsi z Pardubic tak zavolej na BMWPOWER - nebo koukni na http://www.bmwpower.cz


Jinak dojednavam ted slevu pro cleny BMWKLUBU ČR , tak vydržte chipaři
Onyx
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 11.02.2007 01:00

#37 Příspěvek od Onyx »

NO zni to vsechno moooc zajimave, ale jak pisu, auto pro radost mam. Na 330d prave naopak. 320d se bojim a ty ctyrvalce pisete nejsou moc koser a jestli jsem to pochopil "zaruka" v podobe retezu tam chybi.
Natvrdo timto shanim 320i nebo 323i do 200 000 se servisni knizkou (najde li se takovej kousek). Budu doufat, ze na tom nevykrvacim.

..dnes jsem malem rano vykrvacel, kdyz jsem videl reklamu za steracem. Prijdu z autu a uz vyraz moji holky nesignalizoval nic dobryho. Z reklamy se vykutalela pokuta za spatny parkovani..
.
.
.
160€

8O :evil: :mad: FOK! FOK! FOK!
Onyx
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 11.02.2007 01:00

#38 Příspěvek od Onyx »

Jeste jeden dotaz.

Ma nekdo z vas najeto pres 200 tisic kilometru? Koukam, ze v Nemecku jsou skoro vsechny ty aute relativne dost blizko pred touhle metou.

..skoro jako kdyby potom nasledovala "nahla smrt" nebo neco takovyho..

Dela se pri dvoustech tisicich nejaka velka generalni oprava, nebo meni vanos, nebo je proste neco fakt drahyho kaput?

:?:
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#39 Příspěvek od Maslista »

Onyx píše:Jeste jeden dotaz.

Ma nekdo z vas najeto pres 200 tisic kilometru? Koukam, ze v Nemecku jsou skoro vsechny ty aute relativne dost blizko pred touhle metou.

..skoro jako kdyby potom nasledovala "nahla smrt" nebo neco takovyho..

Dela se pri dvoustech tisicich nejaka velka generalni oprava, nebo meni vanos, nebo je proste neco fakt drahyho kaput?

:?:
moje 323i má najeto 220.000km (serviska) majitel předemnou nemeckej mladas (to asi moc nešetřil) a přesto motor hodnotím 1A nevezme ani kapku oleje a přede jako kotě ... (musím zaklepat) :D
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Whisky »

Petris píše:Já nevím na kolik tu 135 chipnout. S ohledem na životnost motoru,ale aby to za ty prachy mělo smysl.Já jsem slyšel dobré reference na Diesel-Technik.
Ja asi dam na kluky z dieselpoweru cena by mela byt jak za normalni tdicko tj kolem 6t a udelaj ti chip na míru.

obrazek z brzdy:
http://www.piercingsteel.com/5_bmw330d_ ... size_1.jpg

to zvlneni na zacatku je zrejme spatnym ventilem plniciho tlaku

a k ty zivotnosti...vsecno je jen otazka stavu motoru a dalsich komponent. turbo muze umrit, je treba aby ti tam nenarval pri chipu velky plnici tlak a jen vice nafty...chce to nejaky kompromis...profici jsou fakt na dieselpower, kde po upravach 1,9tdicek maj 0-96 za 5,98s na 4kolce golfu, ale to uz maj jiny turba, vstriky z 2,5l atd...atd.. :)
Odpovědět