Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 15:02
				od Martinéz
				ja bych zacal filtrem, je to za malo penez asi tak stejne muziky\ a kazdej si to udela doma a efekt je nespornej (ac vetsinou minimalni):)
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 15:26
				od kamikaze5100
				jj taky myslim že filtr je dobrej zaklad 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:08
				od Atila
				Martinéz píše:ja bych zacal filtrem, je to za malo penez asi tak stejne muziky\ a kazdej si to udela doma a efekt je nespornej (ac vetsinou minimalni):)
Problem se sportovnimi filtry je, ze z principu nejucinnejsi (z pohledu vykonu) filtr je zadny filtr, takze nektere sportovni filtry dosahuji zvyseneho vykonu tim, ze vlastne nefiltruji a nasledky pak mohou byt fatalni.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:13
				od GeorgosAc
				sihlovecondra píše:jj taky myslim že filtr je dobrej zaklad 

 
cistej filtr.......
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:17
				od Huska
				já jsem zkoušel chip na 323i... údajných +12PS ale naštěstí s týdení zárukou pokud by mi nevyhovoval .... jediný co jsem poznal že mi posunuli omezovač, žralo to víc a jelo dole hůř, ve vyšších otáčkách možná trochu líp .... přesto sprint jsem zajel stejně. Cena byla 6500,- a jsem rád že jsem to vrátil do původního stavu a stálo mě to "jen"  500,-...... proto tvrdím že chipovat benzína bez nákladných dalších úprav jak tu popisujete je nesmysl.... a chipovat před těmito úpravami ..dvojnásobný
Filtr Green za 1500,- mi dnes připadá lepší koupě  
 
PS: u diesla je to něco jiného 
  
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:29
				od Marty_
				Btw me tak napada neni to klamava reklama? By me zajimalo kde upravci ty hodnoty o navyseni +xx koni berou..
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:33
				od flesh
				No ten filtr tam dam 100%, uz ho i mam, ale ted v zime se mi ho tam nechce davat, mel jsem podobnej (oba kuzely) na Lagune V6 24V a dobry... motor sel lip do otacek ale vespodu bych rekl ze byl linejsi, kazdopade se sport. filtrem lepsi..Je fakt ze jsem ho zadnym olejem nenapoustel...Ten chip tam asi stejne dam, ale az po tech upravach nakonec. Jinak budu menit svicky a nevite jestli je to u tohohle motoru problem?prej ma na kazdou svicku vlastni civku....Budu davat Brisk Premium nebo NGK V-Power. Jinak mate zkušenost s regulatory tlaku paliva? a jak je složitá případná montáž?... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:40
				od dsvatos
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:49
				od flesh
				
Diky za radu..budu si to pamatovat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.01.2007 16:51
				od dsvatos
				Boha jeho, jak někdo může těm reklamním kydům věřit a žrát jim to.. No, ale když je někdo tak blbej a věří tomu, ať platí.. Jestli všechny ty filtry, čipy, svíčky a kdovíco jinýho přidaj u 191 koňovýho motoru tak maximálně 3 koně, bude to moc. A to se vyplatí, rozdíl zaručeně poznáte 

  Leda tak ve vyšší spotřebě a předčasně odvařeným motoru  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 07:15
				od Deli
				sihlovecondra píše:bitpower piše že čip u bmw e36 325i přida 15koni tak nevim jak ses dostal ktěm 3Ps to fakt nechapu, nebo to maš a byl si na brzdě? BMW Power piše taky 15koni.
To byl jen příklad... 
error-motohanz píše:zeptej se kohokoliv kdo dela motory ze samotnej cip u atmosferu nema smysl..kramsky atd..... snizeni hlavy, kit sani, svody + pryc kat, vanos atd. atd ma smysla ale samotny to ani nepoznas, spis prijdes o vykon dole a nekde nahore ho budes mit vic....a to se vyplati....
Narostej souhlas 
 
Martyn píše:Btw me tak napada neni to klamava reklama? By me zajimalo kde upravci ty hodnoty o navyseni +xx koni berou..
Neni žalobce, neni soudce... Kolik lidí bylo před a po chipu na brzdě? Tak 1/20. Většina lidí ti jen řekne, že to jede fakt líp a přitom známe jak funguje placebo efekt, že? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 07:21
				od Deli
				dsvatos píše:Jestli všechny ty filtry, čipy, svíčky a kdovíco jinýho přidaj u 191 koňovýho motoru tak maximálně 3 koně, bude to moc. A to se vyplatí, rozdíl zaručeně poznáte 

  Leda tak ve vyšší spotřebě a předčasně odvařeným motoru  

 
Myslim si, že nemáš pravdu 

 Tyhle věci přidaj aspoň 4 koně 

 Jinak souhlas.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 19:52
				od Hanz
				konkretne M50B25 ne-vanos ma ostrejsi saci vacku nez vanos motor... 
pisu to po xy-ty... nejlevnejsi smyslna uprava je koupit svody a celej vyfuk vcetne tlumice z M3, pojede to o trochu lip a bude mit krasnej zvuk... sani je samo o sobe super, staci dat odstinenej konus (k nemu se da privest vzduch treba origo M3 nasosem-bere vzduch kolem svetla i zespod od nafuku brzd) ... kdyz budes menit spojku, nech si u strejce odsoustruzit par kg ze setrvaku, vyvazit a budes uplne ready 

 cokoliv jinyho, vct vacek, chipu a pod bude jen utok na penezenku a uplne seriova M3 te prevalcuje kdykoliv a kdekoliv...
takze pokud mas potrebu tunit 325i, prodej ji a kup si M3... ta je vytunena tak, jak 325i nikdy nebude 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 20:33
				od bavo
				No někomu by možná stačilo,kdyby měl motor v cajku,nebo po GO,aby cejtil kobylky.. 
 
..jeden kámoš považuje za tuning i když tý svý popelnici koupí víc jak 10l benzínu,nebo ji umeje.. 

..nedávno měnil čep a to byl "hodně hustej tuning",jak říkal.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 21:19
				od men
				ja si taky myslim že filtrem a výfukovim potrubim se nic nezkazí,ale newim co je lepší? Dát potrubí z emka nebo si udělat vlastní potrubí třeba z nerez trubek+koncovej tlumič z M nebo třeba koncák  remus,seabring a pod...?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 21:49
				od Hanz
				iS ma uz svody seriove ladeny... tam muzes dat leda stredni cast z 325i a zadni dil nejakej sport pro 325 nebo treba z 328i, mel jsem a bylo to vyborny, bez plynu tiche, pod plynem peknej zvuk, uvnitr porad prijemne, zadne rezonance... vyrabet komplet vyfuk na 325i (ladeny svody, stred s katem a konec tlumic) je tak na mesic prace a nerez neroste na stromech 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.01.2007 23:35
				od men
				Hanz píše:iS ma uz svody seriove ladeny... tam muzes dat leda stredni cast z 325i a zadni dil nejakej sport pro 325 nebo treba z 328i, mel jsem a bylo to vyborny, bez plynu tiche, pod plynem peknej zvuk, uvnitr porad prijemne, zadne rezonance... vyrabet komplet vyfuk na 325i (ladeny svody, stred s katem a konec tlumic) je tak na mesic prace a nerez neroste na stromech 

 
tak samozřejmě sem neměl v umyslu vyrábět svody to opravdu ne,ale měl sem na mysli tu střední část a konc.tlumič konkrétně u isa je to jedna výfuková trubka (mysleno střední část s katem) a to určitě nebude práce na měsíc z nerezu a co se týče konc.tlumiče,tak jak si psal,idealní bude použít z vyšších objemu bmw.
Takže bych to viděl na origo svody +nerez potrubí a konec třeba z tý 328i nebo M.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.01.2007 10:00
				od flesh
				Hanz píše:konkretne M50B25 ne-vanos ma ostrejsi saci vacku nez vanos motor... 
pisu to po xy-ty... nejlevnejsi smyslna uprava je koupit svody a celej vyfuk vcetne tlumice z M3, pojede to o trochu lip a bude mit krasnej zvuk... sani je samo o sobe super, staci dat odstinenej konus (k nemu se da privest vzduch treba origo M3 nasosem-bere vzduch kolem svetla i zespod od nafuku brzd) ... kdyz budes menit spojku, nech si u strejce odsoustruzit par kg ze setrvaku, vyvazit a budes uplne ready 

 cokoliv jinyho, vct vacek, chipu a pod bude jen utok na penezenku a uplne seriova M3 te prevalcuje kdykoliv a kdekoliv...
takze pokud mas potrebu tunit 325i, prodej ji a kup si M3... ta je vytunena tak, jak 325i nikdy nebude 

 
To je mi jasny, M3 je uplne nekde jinde - navic v seri min o 100k vic, vic otacek, kroutak...lepsi podvozek, brzdy... ja jsem bohuzel musel koupit "jen" 325i , ale planuju na pristi rok neco dalšího... uvazuju samozrejeme jen o bmw - e39 540i man. popř M5, nebo M3 E46...  - 325 prodavat nebudu, byla by ji skoda:) . 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.01.2007 13:02
				od Speedy
				Mě by zajímalo, jestli M3 svody maj stejný příruby jako M52. TEdy jestli je tam sejný průřez trubek jako je průřez kanálu v hlavě. Nebo jeslti se kanály musí roztáhnout, aby tam nebyl přechodový schod. Víš něco o tom Hanzi?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.02.2008 15:53
				od Totic
				Vlastním e36 323i a měl jsem úmysl to taky nějak poladit, mno a můj mechanik říkal /měl sám e36 320i, r.v.92´a dělá bawka/, že sportovní vzduch. filtr nemá cenu, ať na to radši zapomenu. Taková šiška zblbne váhu vzduchu a vezme to s sebou další díly, čili ta investice by musela být většího rozsahu..
Osobně bych to prodal a koupil třebas 328i. Vyjde to levněji, než cpát drahý tuning do "starýho" křápa. Bude tam aspoň řádnej krouťák. 

) Ale každýho věc..