Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zkušenosti z chiptuningem 325i E36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Martinéz píše:ja bych zacal filtrem, je to za malo penez asi tak stejne muziky\ a kazdej si to udela doma a efekt je nespornej (ac vetsinou minimalni):)
Problem se sportovnimi filtry je, ze z principu nejucinnejsi (z pohledu vykonu) filtr je zadny filtr, takze nektere sportovni filtry dosahuji zvyseneho vykonu tim, ze vlastne nefiltruji a nasledky pak mohou byt fatalni.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
já jsem zkoušel chip na 323i... údajných +12PS ale naštěstí s týdení zárukou pokud by mi nevyhovoval .... jediný co jsem poznal že mi posunuli omezovač, žralo to víc a jelo dole hůř, ve vyšších otáčkách možná trochu líp .... přesto sprint jsem zajel stejně. Cena byla 6500,- a jsem rád že jsem to vrátil do původního stavu a stálo mě to "jen" 500,-...... proto tvrdím že chipovat benzína bez nákladných dalších úprav jak tu popisujete je nesmysl.... a chipovat před těmito úpravami ..dvojnásobný
Filtr Green za 1500,- mi dnes připadá lepší koupě
PS: u diesla je to něco jiného
Filtr Green za 1500,- mi dnes připadá lepší koupě

PS: u diesla je to něco jiného





No ten filtr tam dam 100%, uz ho i mam, ale ted v zime se mi ho tam nechce davat, mel jsem podobnej (oba kuzely) na Lagune V6 24V a dobry... motor sel lip do otacek ale vespodu bych rekl ze byl linejsi, kazdopade se sport. filtrem lepsi..Je fakt ze jsem ho zadnym olejem nenapoustel...Ten chip tam asi stejne dam, ale az po tech upravach nakonec. Jinak budu menit svicky a nevite jestli je to u tohohle motoru problem?prej ma na kazdou svicku vlastni civku....Budu davat Brisk Premium nebo NGK V-Power. Jinak mate zkušenost s regulatory tlaku paliva? a jak je složitá případná montáž?... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No, pokud si koupíš bavlněnej filtr a nenapouštíš ho olejíkem, seš teda dobrej rapl. Tvůj motor ti opravdu poděkuje
Hlavně že budeš mít o jednoho až dva koně navíc, který stejně ani nepoznáš, ale motor odvaříš třikrát rychleji.. No, hlavně že z toho budeš mít dobrej pocit
Pak ještě čip co ti přidá tak aspoň 15 koní, pak nějakou tu vrtulku do sání co přidá dalších minimálně pět, pak super tuningový svíčky přidaj dalších pět a za chvilku poděláš i Ferrari



Hlavně že budeš mít o jednoho až dva koně navíc, který stejně ani nepoznáš, ale motor odvaříš třikrát rychleji.. No, hlavně že z toho budeš mít dobrej pocit


Pak ještě čip co ti přidá tak aspoň 15 koní, pak nějakou tu vrtulku do sání co přidá dalších minimálně pět, pak super tuningový svíčky přidaj dalších pět a za chvilku poděláš i Ferrari


dsvatos píše:No, pokud si koupíš bavlněnej filtr a nenapouštíš ho olejíkem, seš teda dobrej rapl. Tvůj motor ti opravdu poděkuje![]()
![]()
Hlavně že budeš mít o jednoho až dva koně navíc, který stejně ani nepoznáš, ale motor odvaříš třikrát rychleji.. No, hlavně že z toho budeš mít dobrej pocit![]()
Pak ještě čip co ti přidá tak aspoň 15 koní, pak nějakou tu vrtulku do sání co přidá dalších minimálně pět, pak super tuningový svíčky přidaj dalších pět a za chvilku poděláš i Ferrari![]()
Diky za radu..budu si to pamatovat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Boha jeho, jak někdo může těm reklamním kydům věřit a žrát jim to.. No, ale když je někdo tak blbej a věří tomu, ať platí.. Jestli všechny ty filtry, čipy, svíčky a kdovíco jinýho přidaj u 191 koňovýho motoru tak maximálně 3 koně, bude to moc. A to se vyplatí, rozdíl zaručeně poznáte
Leda tak ve vyšší spotřebě a předčasně odvařeným motoru 


sihlovecondra píše:bitpower piše že čip u bmw e36 325i přida 15koni tak nevim jak ses dostal ktěm 3Ps to fakt nechapu, nebo to maš a byl si na brzdě? BMW Power piše taky 15koni.
To byl jen příklad...

error-motohanz píše:zeptej se kohokoliv kdo dela motory ze samotnej cip u atmosferu nema smysl..kramsky atd..... snizeni hlavy, kit sani, svody + pryc kat, vanos atd. atd ma smysla ale samotny to ani nepoznas, spis prijdes o vykon dole a nekde nahore ho budes mit vic....a to se vyplati....
Narostej souhlas

Martyn píše:Btw me tak napada neni to klamava reklama? By me zajimalo kde upravci ty hodnoty o navyseni +xx koni berou..
Neni žalobce, neni soudce... Kolik lidí bylo před a po chipu na brzdě? Tak 1/20. Většina lidí ti jen řekne, že to jede fakt líp a přitom známe jak funguje placebo efekt, že?

dsvatos píše:Jestli všechny ty filtry, čipy, svíčky a kdovíco jinýho přidaj u 191 koňovýho motoru tak maximálně 3 koně, bude to moc. A to se vyplatí, rozdíl zaručeně poznáteLeda tak ve vyšší spotřebě a předčasně odvařeným motoru
Myslim si, že nemáš pravdu


konkretne M50B25 ne-vanos ma ostrejsi saci vacku nez vanos motor...
pisu to po xy-ty... nejlevnejsi smyslna uprava je koupit svody a celej vyfuk vcetne tlumice z M3, pojede to o trochu lip a bude mit krasnej zvuk... sani je samo o sobe super, staci dat odstinenej konus (k nemu se da privest vzduch treba origo M3 nasosem-bere vzduch kolem svetla i zespod od nafuku brzd) ... kdyz budes menit spojku, nech si u strejce odsoustruzit par kg ze setrvaku, vyvazit a budes uplne ready
cokoliv jinyho, vct vacek, chipu a pod bude jen utok na penezenku a uplne seriova M3 te prevalcuje kdykoliv a kdekoliv...
takze pokud mas potrebu tunit 325i, prodej ji a kup si M3... ta je vytunena tak, jak 325i nikdy nebude
pisu to po xy-ty... nejlevnejsi smyslna uprava je koupit svody a celej vyfuk vcetne tlumice z M3, pojede to o trochu lip a bude mit krasnej zvuk... sani je samo o sobe super, staci dat odstinenej konus (k nemu se da privest vzduch treba origo M3 nasosem-bere vzduch kolem svetla i zespod od nafuku brzd) ... kdyz budes menit spojku, nech si u strejce odsoustruzit par kg ze setrvaku, vyvazit a budes uplne ready

takze pokud mas potrebu tunit 325i, prodej ji a kup si M3... ta je vytunena tak, jak 325i nikdy nebude

“Ability is what you're capable of doing.”
iS ma uz svody seriove ladeny... tam muzes dat leda stredni cast z 325i a zadni dil nejakej sport pro 325 nebo treba z 328i, mel jsem a bylo to vyborny, bez plynu tiche, pod plynem peknej zvuk, uvnitr porad prijemne, zadne rezonance... vyrabet komplet vyfuk na 325i (ladeny svody, stred s katem a konec tlumic) je tak na mesic prace a nerez neroste na stromech 

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:iS ma uz svody seriove ladeny... tam muzes dat leda stredni cast z 325i a zadni dil nejakej sport pro 325 nebo treba z 328i, mel jsem a bylo to vyborny, bez plynu tiche, pod plynem peknej zvuk, uvnitr porad prijemne, zadne rezonance... vyrabet komplet vyfuk na 325i (ladeny svody, stred s katem a konec tlumic) je tak na mesic prace a nerez neroste na stromech
tak samozřejmě sem neměl v umyslu vyrábět svody to opravdu ne,ale měl sem na mysli tu střední část a konc.tlumič konkrétně u isa je to jedna výfuková trubka (mysleno střední část s katem) a to určitě nebude práce na měsíc z nerezu a co se týče konc.tlumiče,tak jak si psal,idealní bude použít z vyšších objemu bmw.
Takže bych to viděl na origo svody +nerez potrubí a konec třeba z tý 328i nebo M.
Hanz píše:konkretne M50B25 ne-vanos ma ostrejsi saci vacku nez vanos motor...
pisu to po xy-ty... nejlevnejsi smyslna uprava je koupit svody a celej vyfuk vcetne tlumice z M3, pojede to o trochu lip a bude mit krasnej zvuk... sani je samo o sobe super, staci dat odstinenej konus (k nemu se da privest vzduch treba origo M3 nasosem-bere vzduch kolem svetla i zespod od nafuku brzd) ... kdyz budes menit spojku, nech si u strejce odsoustruzit par kg ze setrvaku, vyvazit a budes uplne readycokoliv jinyho, vct vacek, chipu a pod bude jen utok na penezenku a uplne seriova M3 te prevalcuje kdykoliv a kdekoliv...
takze pokud mas potrebu tunit 325i, prodej ji a kup si M3... ta je vytunena tak, jak 325i nikdy nebude
To je mi jasny, M3 je uplne nekde jinde - navic v seri min o 100k vic, vic otacek, kroutak...lepsi podvozek, brzdy... ja jsem bohuzel musel koupit "jen" 325i , ale planuju na pristi rok neco dalšího... uvazuju samozrejeme jen o bmw - e39 540i man. popř M5, nebo M3 E46... - 325 prodavat nebudu, byla by ji skoda:) .

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Vlastním e36 323i a měl jsem úmysl to taky nějak poladit, mno a můj mechanik říkal /měl sám e36 320i, r.v.92´a dělá bawka/, že sportovní vzduch. filtr nemá cenu, ať na to radši zapomenu. Taková šiška zblbne váhu vzduchu a vezme to s sebou další díly, čili ta investice by musela být většího rozsahu..
Osobně bych to prodal a koupil třebas 328i. Vyjde to levněji, než cpát drahý tuning do "starýho" křápa. Bude tam aspoň řádnej krouťák.
) Ale každýho věc..
Osobně bych to prodal a koupil třebas 328i. Vyjde to levněji, než cpát drahý tuning do "starýho" křápa. Bude tam aspoň řádnej krouťák.
