Stránka 2 z 2
Napsal: stř 10.01.2007 14:32
od Petris
jo je pěkná ,ale na auto bude až tak za týden a to už bude asi pryč .Jinak když ještě něco najdeš tak dej vědět. Do Německa pro něj asi nepojedu na to jsem noc línej.
Napsal: stř 10.01.2007 20:10
od Tuning
BTW: Ja myslim,ze to neni jeho auto na fotce, sem to nekde uz videl ve vetsi fotce a to je myslim M3 mozna Cupe ne 320D sedan

[/quote]
kuřwa ty si detektiv

,, to víš, že ten krasavec není můj, ale je to M3!!! Já mám o dvoje dveře navíc a kola mám jen 17" a motor mám se srovnáním s M3 jak z mixéru...
A to jak jsem popisoval tu digiklimu a hlavní vstřik beru obecně... vím o 4 320d kde ten hlavní vstřik udělal pápá

Napsal: stř 10.01.2007 21:08
od 3nge
Tuning píše:BTW: Ja myslim,ze to neni jeho auto na fotce, sem to nekde uz videl ve vetsi fotce a to je myslim M3 mozna Cupe ne 320D sedan

kuřwa ty si detektiv

,, to víš, že ten krasavec není můj, ale je to M3!!! Já mám o dvoje dveře navíc a kola mám jen 17" a motor mám se srovnáním s M3 jak z mixéru...
A to jak jsem popisoval tu digiklimu a hlavní vstřik beru obecně... vím o 4 320d kde ten hlavní vstřik udělal pápá

[/quote]
mno ..... a ta digiklima ? ty mas nejakou jinou nez je na ostatnich e46 ?
Napsal: stř 10.01.2007 21:45
od Tuning
3nge píše:Tuning píše:BTW: Ja myslim,ze to neni jeho auto na fotce, sem to nekde uz videl ve vetsi fotce a to je myslim M3 mozna Cupe ne 320D sedan

kuřwa ty si detektiv

,, to víš, že ten krasavec není můj, ale je to M3!!! Já mám o dvoje dveře navíc a kola mám jen 17" a motor mám se srovnáním s M3 jak z mixéru...
A to jak jsem popisoval tu digiklimu a hlavní vstřik beru obecně... vím o 4 320d kde ten hlavní vstřik udělal pápá

mno ..... a ta digiklima ? ty mas nejakou jinou nez je na ostatnich e46 ?[/quote]
no, why? buď je mechanika nebo climatronic...nic víc...jen jsem šetl pár testů a tam bylo psané, ýe odchází, nevidím sice důvod proč,ale prej jo...vím, že u climatroniku VW, Audi se zasekly motorky na klapkách...stačí rozebrat, vyčistit, namazat a je ok...je kuřwa ten přístup!...
Napsal: čtv 11.01.2007 07:52
od Toydolls
Tuning píše:3nge píše:Tuning píše:[quote="Tuning"]BTW: Ja myslim,ze to neni jeho auto na fotce, sem to nekde uz videl ve vetsi fotce a to je myslim M3 mozna Cupe ne 320D sedan

kuřwa ty si detektiv

,, to víš, že ten krasavec není můj, ale je to M3!!! Já mám o dvoje dveře navíc a kola mám jen 17" a motor mám se srovnáním s M3 jak z mixéru...
A to jak jsem popisoval tu digiklimu a hlavní vstřik beru obecně... vím o 4 320d kde ten hlavní vstřik udělal pápá

mno ..... a ta digiklima ? ty mas nejakou jinou nez je na ostatnich e46 ?
no, why? buď je mechanika nebo climatronic...nic víc...jen jsem šetl pár testů a tam bylo psané, ýe odchází, nevidím sice důvod proč,ale prej jo...vím, že u climatroniku VW, Audi se zasekly motorky na klapkách...stačí rozebrat, vyčistit, namazat a je ok...je kuřwa ten přístup!...[/quote]
Digi klima blbla u E36 a to kuli panelu - po uprave to zas chodilo.Nekdo tvrdi,ze na E46 je to to same,ja sem zatim toto z praxe neslysel.
Napsal: čtv 11.01.2007 20:19
od Tuning
já to jen četl v testu, jinak co znam brambory, tak nikde není problém... měj se

Napsal: pát 12.01.2007 09:01
od Petris
Jo já četl taky hodně recenzí,ale tu klimu a vstřik jsem tam nikde nenašel většinou se nejčastější závady týkali náprav hlavně teda tý zadní.Jak se ti v praxi projevuje vadný hlavní vstřik?Nechce to chytit ,nebo nepravidelný chod motoru.Chlapi radte ad vím kde hledat problémy.
Napsal: pát 12.01.2007 20:35
od Tuning
hlavní vstřik se projevuje většinou třepáním motoru, horším startem(né vždy!) a jde to poznat na EKG... někdy jsou špatné silenbloky na motoru a třepe to, chce to jít systematicky

Napsal: pát 12.01.2007 22:16
od Petris
jasně systematicky půjdu ,ale EKG v bazaru neudělám ,přesto děkuji na to třepání dám pozor
Napsal: úte 16.01.2007 14:38
od Ales-eastek
ten problem se strikama je jen pry kvuli nekvalitni nafte v cz...ja mam 320d 2001 a naprosta spokojenost,mam na ni nalitano 145tis a zadny problem s turbem.motorem a vubec ne striky.(zatim a zaplan pan buh)..je teda pravda ze tankuju jen v anglii max francie.....rikal mi to i borec v servisu v cesku kdyz jsem menil cepy,ze venku ty striky neresi jak v cz....
Napsal: úte 16.01.2007 15:04
od Petris
jo už strach nemám a jsem ,už pevně rozhodnutý ,že nějakou 3 koupím.Zatím stále hledám.
Napsal: úte 16.01.2007 21:21
od Tuning
předchozí majitel auta tankoval jen u ARALU a já jezdím jen na Shell a Aral, nikdy žádná sračka!!!! A stejně odešel a vím o pár bramborech kde to také udělalo pápá a v BMW řikal, že je to normál...
Napsal: ned 21.01.2007 13:43
od sencom
mam e46 rv 2000, najeto 285000km a auto jezdi startuje vpohode. I opotrebeni interieru je na ty km vpohode... co vim,tak za posledni tri-ctyri roky na nem nebyl zadnej zavaznejsi problem,jen se menily veci podlehajici beznemu opotrebeni. Jedina blba zavada byla nefunkcni jednotka pro centralodemikani dveri - byla vychozená relé, po jejich oprave se OK. Jo a ted na 280 udelal papa vyfuk - ten pruzny spoj za svody...
Napsal: ned 21.01.2007 15:19
od Atila
Ales-eastek píše:ten problem se strikama je jen pry kvuli nekvalitni nafte v cz...ja mam 320d 2001 a naprosta spokojenost,mam na ni nalitano 145tis a zadny problem s turbem.motorem a vubec ne striky.(zatim a zaplan pan buh)..je teda pravda ze tankuju jen v anglii max francie.....rikal mi to i borec v servisu v cesku kdyz jsem menil cepy,ze venku ty striky neresi jak v cz....
Neni pravda. Zivotnost CR vstriku je nejakych 200 - 250.000km pak proste odejdou. Tecka. Pouzivani nekvalitni nafty je samozrejme muze zlikvidovat predcasne, ale to nic nemeni na faktu, ze jejich zivotnost je proste dana konstrukci.
Napsal: ned 21.01.2007 15:47
od Petris
Já osobně neznám auto u kterého se časem nějaký ten vstřik nemusí měnit.Prostě je to asi taky spotřebák.