Stránka 2 z 2
Napsal: ned 03.12.2006 17:48
od Koby
Dělá mi to na M42 taky. Takový pi pi pi pi pi pi... Zhruba zvuk jako když někdo startuje auto a nechce naskočit. Přestane to zhruba po 2km. Ne za 20 sekund

Tipuju vodní pumpa nebo volnější klínák. Nemá ale e36 samodopínací kladky?
Napsal: ned 03.12.2006 18:19
od Maikl
Koby píše:Dělá mi to na M42 taky. Takový pi pi pi pi pi pi... Zhruba zvuk jako když někdo startuje auto a nechce naskočit. Přestane to zhruba po 2km. Ne za 20 sekund

Tipuju vodní pumpa nebo volnější klínák. Nemá ale e36 samodopínací kladky?
Kladky nový, řemen novej, a i ten pístek (tlumič vybrací) na držáku jedný z kladek novej.. Asi to fakt bude ta pumpa..
Napsal: ned 03.12.2006 20:34
od Amos
Dneska jsem to nastartoval, pískalo, nastříkal WD-40 a pískat přestalo. Otázka je, jestli to bylo tím wédéčkem nebo klasicky zahřátím. Uvidím ráno

Napsal: pon 04.12.2006 11:11
od marek26
mne to nerobi skuste dat pani sprej od WURTH ale neviem ani za svet spomenut jak sa to vola ale je to take jak WD tekute masne a ked to je na vzduchu tak to stuhne na hustejsiu konzistenciu a je to vlastne mazivo urcene do viac namahanych miest a tlakov skuste dat na kladky a trocha na vnutornu stranu remena.
Napsal: pon 04.12.2006 15:46
od Amos
Tak jsem ráno nastartoval a pískal jsem víc a hlavěn déle než před tím. Zesilovalo se to, když jsem točil na místě volantem. nemůže to být nakonec servo? Ale zesiluje se to při přidání plynu a píská to, i když volantem nehýbu, tak to je blbost, ne?

Napsal: pát 08.12.2006 19:49
od Maikl
Mám nový poznatek.. Zkusil sem použít mejdlo na plochou stranu řemenu a výsledek...? Začlo to řvát ještě víc, tak už vážně nevím co s tím, řemen se mi kupovat znova nechce..
Napsal: pát 08.12.2006 20:34
od ondrejbmw
Amos píše:Není to stejný zvuk, jako když prokluzuje klínový řemen. Tohle je trochu míň pískavé. Spíš jako by něco dřelo. Jakmile se to zahřeje, nedělá to.
Auto jsem teď koupil. Má 280 000Km, Netušíte?
Díky
No jestli ti to pomůže, tak mě to dělá taky. Mám 316, koupil jsem to rok starý a mělo to natočeno zhruba 45 tis. Od začátku to dělá, že když nastartuju, tak otáčky vyletí na 1200 a tak nějak divně to zavrže - auto mám čtvrtým rokem m, mám najeto 120 a dělá to furt stejně. Je v tom ten 77 kW osmiventil.
Napsal: pát 08.12.2006 23:34
od Amos
Problém vyřešen!!
Bylo to to nejjednodušší, opravdu stačilo dolít olej do serva. Nechybělo tam moc, takže jak se motr zahřál, promazalo se to a přestalo pískat.
Ovšem po bližším ohledání vyměním i ten řemen, drží to už tak na 1 mm.
Napsal: sob 16.12.2006 19:31
od Maikl
Tak už mám snad klid, dneska sem otočil řemen (jakoby do protisměru) a je ticho... uvidíme jak se to bude vyvíjet dál, ale nemyslím si že bych ho, když byl novej, dal opačně...

Tak nevím..
Napsal: úte 11.05.2010 14:39
od sir_lukash
já sem řesil taky pískání. nejdřív to jen za studena pokvikávalo, pak z niceho nic začalo kvičet..tak sem vyndal alternátor, nechal vyměnit ložiska, a když sem to vrátil, tak to zase pokvikávalo, když sem stříknul WD na klínak, tka to na chviličku přestalo. po ujetí asi 5 km to kvičelo snad jeste víc než před generálkou alternátoru. prestane to jenom, když jedu a vyřadim. při zařazeny rychlosti to kvičí hroznym zpusobem. a když koukám na tu samonapínací kladku, tak na ni ten klinak chodí trošku šejdrem, jako by měla ta kladka vůli. jak to mám řešit?
Napsal: stř 12.05.2010 17:03
od kourk