Stránka 2 z 4
Napsal: úte 09.09.2008 12:19
od chrompacket
co se tyce tech hydrostelu tak mam zkusenosti od jednoho znameho, ktery ten pripravek od Moly nalil do dvou Oplu a u obou se mu podarilo slysitelneho zlepseni, ale u obou se po cca 50km pricpal prepousteci ventyl oleje a tudiz jel vrsek nasucho...myslim, ze je kravina to tam lit...kdysi davno u me prvni E30 jsem nalil nejakou spesl prisadu do oleje a po velkem zatizeni na dalnici sla ven ojnice...z toho plyne to, ze seru na vsechny tyto sracky

Napsal: úte 09.09.2008 21:01
od HAMANN
Pete píše:Je treba taky rozlisovat jestli zdvihatka cvakají nebo mlatí.Pokud to zacvaka treba pri startu nebo kdyz je to rozpalene po nejakem blbnuti, tak ti ty adetiva nejspis pomuzou, ale po dalsi vymene oleje te nemine vymena zdvihatek pokud chces jeste nejakou dobu jezdit.
Tim cvakanim se vytlucou voditka ventilu a hadej co se zacne dit dal....
Pete vytlucou se voditka nebo sedla ventilu.....?
Napsal: ned 21.09.2008 16:58
od Brátn
honza_strnad píše:do skody 120

ty ma tak hydrostely.....

vite nekdo jak poznat ten pokazenej?, pac se mne ted rozcvakal i na druhym aute.... 320i (M52B20) a ma 24 ventilu ....
jinak do obou aut liju olej Shell HELIX, do M40B18 liju 10w40 a do M52B20 liju 5w40(ten s logem ferrari)
M52B20 a 5w40: auto jsme koupily s 270 000 najeto od te doby jsme kazdych cca 12000 mnenili olej, pokazde helix 5w40, mam pocit ze tenhle olej nemam rad vyssi teploty... hydrostely se mne poprve rozcvakali po hodine jezdeni na mas.okruhu a podruhe v zacpe na dalnici v italii (pri 290 000) (teplota vody byla porad v normalu) a od te doby neprestali v jakkychkoliv otackach a teplotach (akorat obcas na chvilku prestanou)
M40B18 s 10w40 najeto 260 000: ten motor je zrout oleje, to vim ale neni to zas tak sileny, kdyz jsem auto koupil, predchozi majitel mne rekl ze do toho lil 10w40, ale nevedel jakej!!!, tak jsme tam zacal dolivat 10w40 hellix (jeste jsem olej komplet nemenil) a ejhle... po 2000km a doliti dvou litru Helixu motor cvaka jako sici stroj...... jedinny kdy prestava cvakat je pri vysokym zatizeni(napr. na BIGu cca 15 minut dokola RZtka nebo vic jak 160 po dalnici)
LiquiMoly jsem dolival a temer nic....
v cem je problem ???
shell tvrdi na svych letaccich ze helix cisti usazeniny.... nemuze byt problem v tom, ze uvolnil usazeniny ? nebo je problem s teplotama? Oba dva maji schvaleni BMW Long life a ten 5w40 ma dokonce BMW special oil list..
a vzhledem k tomu ze tenhle olej rozcvakal obe auta tak ho NEDOPORUCUJUJI a prechazim na jinej (asi total)
taky přispěji svou zkušeností, koupil jsem si svou první 523i a majitel s vozem nechal jezdit manželku a už auto tak često neservisoval (ale jeho nová pětka je v perfektním stavu (Renocar Brno)) dopadlo to tak, že jsem do motoru musel dolít 3 litry oleje a protože můj servisák používá všude Shell Helix tak ho tam nalil 10w40 a po 500km začal motor klepat od tý doby jsem ujel asi 1000km a nevěnoval tomu velkou pozornost, až tady jsem se dozvěděl co jsou hydroštely a asi to bude ono. To byl můj první problém a mám obavy jestli ten helix nezkurvil i něco jinýho, auto mi po nastartovaní za studena někdy samo zdechne, nastartuju podruhý a vše v pohodě prostě to neudrželo volnoběh, taky jsem tomu nevěnoval přehnanou pozornost, myslel jsem, že je to studeným motorem za tepla mi to nikdy neudělalo, až do pátku kdy jsem tam nechal udělat zástavbu na LPG od Prinse VSI a dopadlo to tak, že motor klepe dvakrát tolik a otáčky při volnoběhu klesají a stoupají jak se jim zachce a klepe to celým autem, přepnu na benzín a auto klepe o polovinu míň, ale jen hlasitost klesne, frekvence je stejná a dnes mi to dokonce neudrželo za tepla volnoběh už i na benzín, takže v pondělí diagnostika v Renocaru a uvidíme co tam na mě vytáhnou, doufám že to klepání nejsou hydroštely a že kdyžtak pomůže výměna oleje a ten volnoběh bude doufám jen ventil volnoběhu nebo nějaký blbý senzor
Napsal: stř 29.10.2008 18:39
od Ada_CZ
No potěš, já taky nalil helix ultra..
Podle toho co píšete.. jednak mohl být motor už předtím zanedbán.. a taky nejsem příznivcem dolívání oleje - ani nevíš jistě jestlis to dolil skutečně do 10w40... ale vzhledem k tomu ze ten olej cisti usazeniny... asi se rozklepaly hydra... ve kterych timpadem vznikly vule rozpustenim usazenin.. asi taky proto nedrží tlak..
nevím co teď robit kura, najel sem na tom oleji tak 200 km zatím...

Napsal: pát 31.10.2008 17:13
od lingam2
Pokud by mel nekdo z Vas zajem mam kompletni novou sadu , tozn:h.strelky,tesneni pod hlavu+pod prsa,vodici listy k rozvodum, to cele je koupene primo v bmw nerozbalene na bmw e46 316inebo 318i
v pripade zajmu napiste SZ
Napsal: sob 01.11.2008 12:29
od Ada_CZ
Čau, díky - Mám ale E30 ku
Jinak už vím co udělám, olej tam nechám, a když bude cvakat vyměním hydra..
Napsal: sob 01.11.2008 12:44
od castro
vilejs píše:ja som to nalial do e32 V8 a islo to tichsie.aj motor isiel tak nejak kultivovanejsie.sused to distribouval,tak som to mal za 150sk.kupil som desat ks:) mame doma aj staru skodu 120l a tej to fakt prospelo,ide jak ohen:)
myslim že do Š120 můžeš nacpat uplně cokoliv aby něco stichlo.. třeba se používali dř.pyliny do rozvodovky když hučela.. taky to stichlo
vubec bych tyhle přípravky nepoužíval, jsou to nesmysly na tahání peněz. Nejlepší je měnit pravidelně a hlavně častěji kvalitní olej. A když už je to moc, tak jedině nový díl.
Napsal: sob 26.03.2011 13:02
od jiriik
Ahoj klubáci, proč většinou klapají hydroštely? Je to počtem najetých km, nebo je něco špatně někde ?
Napsal: sob 26.03.2011 13:07
od Zety
jiriik píše:Ahoj klubáci, proč většinou klapají hydroštely? Je to počtem najetých km, nebo je něco špatně někde ?
Jj počtem kilometrů, špatným olejem, nebo nečistotami v oleji
Napsal: sob 26.03.2011 13:09
od jiriik
Zety píše:jiriik píše:Ahoj klubáci, proč většinou klapají hydroštely? Je to počtem najetých km, nebo je něco špatně někde ?
Jj počtem kilometrů, špatným olejem, nebo nečistotami v oleji
Díky,právě něco mi tam tak, jak cvrká a já nevím co to ...
Napsal: sob 26.03.2011 13:15
od Zety
Já jsem to měl taky myslel jsem že to je kouslej hydroštel a byla to chycená vačka. Co máš za motor?
Napsal: sob 26.03.2011 13:20
od mequi
Napsal: sob 26.03.2011 13:21
od mequi
jiriik píše:Ahoj klubáci, proč většinou klapají hydroštely? Je to počtem najetých km, nebo je něco špatně někde ?
Dle mého názoru to je důsledek přetahování lhůty oleje nebo nekvalitní olej.
Napsal: sob 26.03.2011 13:22
od jiriik
Zety píše:Já jsem to měl taky myslel jsem že to je kouslej hydroštel a byla to chycená vačka. Co máš za motor?
3.0d 160Kw M57N
Napsal: sob 26.03.2011 13:23
od Zety
Vytáčení na studeno atd. no

bude toho hodně čím se opotřebí
Napsal: sob 26.03.2011 13:24
od Zety
Tak diesel si cvrliká to je normální jestli to není uplněj extrém a jestli jsi předtím měl benzín, tak to se zdá že ten motor není v pořádku. Vlastní zkušenost

Napsal: sob 26.03.2011 13:25
od jiriik
Zety píše:Vytáčení na studeno atd. no

bude toho hodně čím se opotřebí
To jo auto z bazaru nikdy nevíš kdo s tím jak jezdil...Já s autem zachazím jak mám... postupně zahřívám, nechávám dochladit a měním v čas oléj, ale jsem neštastný s toho auta, protože sám nevím čím to je a co vše tam klepe a navíc vím, že i vstřiky jsou Ko.

Napsal: sob 26.03.2011 13:30
od Zety
Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout. Jinak i když ti vstřik nerozpráší tu naftu opravdu dobře tak zas to ůže být hlučnější

Napsal: sob 26.03.2011 13:35
od jiriik
Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout
Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.
Napsal: sob 26.03.2011 13:36
od Zety
jiriik píše:Zety píše:Jak říkám jeslti jsi přesedlal z benzínu tak ten motor je hlučnější, a pokud chceš zkontrolovat vstřiky tak si zajeď do zábřeha do bosche diesel servis, a vedle v Sš automobilní je mistr co už má několikátý BMW ten by si ho mohl poslechnout
Byl jsem v Zábřehu na repasi vstřiku a uplná katastrofa...Byl jsem v Šumperku u Lukáše na Bohdíkovské ulici v servise a ten mi přeměřoval vstřiky a jsou pořád ve stejném stavu, tak jak před repasí.
Aha tak to sorry já tam s autem nebyl no. Já jen chodil do té školy tam