Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 18:46
				od Tuning
				to adam320 : doporučuju Ti, aby jsi zvážil co a jak nazveš členy klubu a měl k nim  

  , protože jsme jen lidi a ty nemůžeš chtít po nikom, aby ti řekl co se stane tehdy a tehdy a bude to stát tolik a tolik... 
 
Jen ještě mimo, souhlasím s majorem, protože pokud ti prošlo rukama tolik Báw, tak.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 21:30
				od Marko
				Podle toho, co tady Adam320 psal, jsem si udělal obrázek o tom, kolik mu prošlo rukama Baworáků.
Věřím mu, že mu těma rukama prošli, ale vyfocený v časopise. 
Promiň Adame, ale na to tvé chvástání jaký jsi mechanik, nerozumím tomu, jak je možné, že nedokážeš říct ze své zkušenosti, kolik stojí repase turba - alespoň přibližně.
Dále nerozumím tomu, že jako mechanik si pleteš dva zásadní systémy vstřikování, Common-Rail a Pumpe-Düse!
A už vůbec nechápu, že jako mechanik nejsi schopen vysvětlit důvod toho, proč si každý dříve mohl na autě udělat téměř všechno sám a dnes si téměř každý na autě neudělá sám téměř nic.
Přihlédnu-li ke tvému psanému projevu, gramatice, slohu a slovosledu, nedovolím si tě typovat na automechanika, ale na podrždráta někde na stavbě.
A sic tvé příspěvky nebyly určeny mé osobě, přesto jsi mě urazil a to, že jsi se zde uchýlil použít bezdůvodně vulgární výrazy, tím sám sebe řadíš na samé sociální dno. Ale ty asi ani nevíš co to znamená, viď?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 21:38
				od Whisky
				rekl bych ze se regl jen proto, aby rozviril vlny fora a nasatval par clenu, kteri se tady dost rozepsali a ve finale uplne zbytecne....pritom staci se pokorne ptat a nechvastat se...
sorry ¨za OT reakci
bych to tady zamkl a bylo by 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 21:48
				od 3nge
				adam320 píše:Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde 
:
 
nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo 

 
takove podekovani zahreje u srdce  

  .....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 22:23
				od Tuning
				tak tak uzamknout a hau... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 22:24
				od adam320
				3nge píše:adam320 píše:Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde 
:
 
nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo 

 
takove podekovani zahreje u srdce  

  .....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka  

 
to nebylo na tebe, víš to moc dobře...
je mi líto že jsem Vás vyprovokoval k takovýmu hněvu ale já jsem nikoho urážet nezačal, já jsem se celou dobu slušně ptal na konkrétní věci o autech...
kdybych byl automechanik tak se na to neptám...
a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
to je všechno co mě zajímalo z financí, o udržbě nikdo nemluvil...
přeju všem příjemnou zábavu v tomto threadu, odpověd jsem již našel na jiných forech a nikomu tam moje dotazy nepřišly zvláštní...ted nemluvím o
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 22:28
				od adam320
				..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 22:29
				od adam320
				a z těch překlepů se neposerte 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 22:44
				od M3maniac
				adam320 píše:..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
Adame,věř mi,že  

  siměasi neurazil  

 ja se tomu akorát směju,když někdo soudí někoho...koho vůbec nezná a aby toho nebylo málo tak do něj ještě startuje  

 jak se narodí mezi dva trezory...má reakce na tvé výroky byla adekvátní a za tím si stojím 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 23:07
				od Jawak
				adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 13.11.2006 23:20
				od honzibmw
				Jawak píše:adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí 

 
souhlasim,meli jsme na ni 220tis a stale super,jen se k ni spravne chovat a nemusis se niceho bat.
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 19.11.2006 15:15
				od Wata
				honzibmw píše:M3maniac píše:Wata píše:E46 nema turbo ne..nafta...... 

 
A hele,jeden z dvorku  

  no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td  

 a 525tds  

 
 
a intercooler tam je k cemu
 
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 20.11.2006 20:11
				od 3rroR
				Wata píše:honzibmw píše:M3maniac píše:
A hele,jeden z dvorku  

  no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td  

 a 525tds  

 
 
a intercooler tam je k cemu
 
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi 

 
M3maniac si z vas robi srandu 

 ...alebo tam 3 smajlici nestacia? 

  ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 22.11.2006 14:07
				od picek
				3rroR píše:Wata píše:honzibmw píše: 
a intercooler tam je k cemu
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi 

 
M3maniac si z vas robi srandu 

 ...alebo tam 3 smajlici nestacia? 

  ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
 
Bez turba je např. 1,9 SDI od koncernu VW. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 22.11.2006 14:53
				od picek
				Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25  do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 22.11.2006 16:58
				od 3nge
				picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25  do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 22.11.2006 21:34
				od Wata
				3rroR píše:Wata píše:honzibmw píše: 
a intercooler tam je k cemu
E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi 

 
M3maniac si z vas robi srandu 

 ...alebo tam 3 smajlici nestacia? 

  ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
 
 
 ja vim
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 22.11.2006 22:16
				od Tuning
				3nge píše:picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25  do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
 
tak tak 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.11.2006 07:54
				od picek
				3nge píše:picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25  do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
 
S tou cenou vstřikovače na 100kw jednotku máš pravdu.Já si neuvědomil,že jsem uvedl cenu vstřikovače na 110kw. 
 
Cenu repase turba jsem uvedl jen orientačně bez výměnného způsobu, kterou dělal jeden z mých známých na 320d z r.v 2000.
Já když kupoval novou 320d, 5/2004,tak jsem se taky problémům nevyhnul.Zavedení nějaké náhrady FAPu do výroby(norma euro4) dělalo pěkný bordel a nevěděli co s tím,tak stále přehrávali SW.Teprve po roce a půl se SW povedl a vše je v pořádku.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.11.2006 22:09
				od Whisky
				repase turba za 10 - 15t rikal kamos - a delaj to v nemecku...takze to neni tak strasny