Stránka 2 z 3

Napsal: stř 08.11.2006 14:35
od momento
jak jsi dopadl?.....má pro tebe dobrý ceny, nebo máš ještě někde lepší?

Napsal: stř 08.11.2006 23:08
od matiz
taky potrebuju na svoje nove desky a nejspis i zadni kotouce.Nemate nekdo zajimave slevy ???

Napsal: stř 08.11.2006 23:36
od Tuning
já doteď bral díly tady u nás z celkem velké prodejny autodílů za velkoobchod(prostě jsou to mrd.y a neví co si nahodit na doporučených cenách), ale zjistil jsem, že z http://www.mjauto.cz mám pomalu nižší ceny bez živnosťáku jako normální zákazník,tak to beru všechno tam...popř. plechařina a jiné věci je nejlepší a nejlevnější v Polsku v Gliwicích každou neděli..Jsou to origo díly z rozebraných aut!

Napsal: čtv 09.11.2006 15:28
od honzibmw
mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost

Napsal: čtv 09.11.2006 19:07
od Whisky
honzibmw píše:mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
Ty Zimm mi taky doporucoval kluk co je ma na 540i a ATE rikal, ze mel v servisu dost reklamaci. Ted mam nabidku na komplet Brembo kotouce - ale nevim jestli ty carbon + desky ATE + cidla kolem 6t..

Napsal: čtv 09.11.2006 19:56
od honzibmw
Whisky píše:
honzibmw píše:mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
Ty Zimm mi taky doporucoval kluk co je ma na 540i a ATE rikal, ze mel v servisu dost reklamaci. Ted mam nabidku na komplet Brembo kotouce - ale nevim jestli ty carbon + desky ATE + cidla kolem 6t..
ty bremba budou good ale jak rikam Zimm fungujou jak maji a super tam vypadaji.desky mam ate a na zimu super super.super jsou ty sportovni desky od feroda ale dlouho se zahrivaji a pak teda fungujou na vybornou

Napsal: čtv 09.11.2006 20:20
od Tuning
já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)

Napsal: čtv 09.11.2006 21:08
od honzibmw
Tuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimaji

Napsal: čtv 09.11.2006 23:10
od dsvatos
honzibmw píše:
Tuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimaji
Hele, nechci kecat, ale... Uhlíkový brzdy sice brzděj suprově a horko jim nevadí, ale podle mě maj jednu velkou nevýhodu. Nebrzděj studený :( Je to přesně naopak jak klasický ocelolitinový.. Na okruhu je to super, protože nevychladnou, ale při normálním ježdění se nemůžou ohřát na svou pracovní teplotu.. Nejsou ty uhlíkový kotouče náhodou jen pro sportovní použití??? Páč pokud by byly, při normálním provozu by to asi bylo o hubu s tím jezdit..

Napsal: čtv 09.11.2006 23:14
od honzibmw
dsvatos píše:
honzibmw píše:
Tuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimaji
Hele, nechci kecat, ale... Uhlíkový brzdy sice brzděj suprově a horko jim nevadí, ale podle mě maj jednu velkou nevýhodu. Nebrzděj studený :( Je to přesně naopak jak klasický ocelolitinový.. Na okruhu je to super, protože nevychladnou, ale při normálním ježdění se nemůžou ohřát na svou pracovní teplotu.. Nejsou ty uhlíkový kotouče náhodou jen pro sportovní použití??? Páč pokud by byly, při normálním provozu by to asi bylo o hubu s tím jezdit..
to byla jedna z mojich obav proto jsem nakonec vzal radeji Zimm.ale nevim

Napsal: čtv 09.11.2006 23:52
od Tuning
to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...

Napsal: pát 10.11.2006 00:20
od dsvatos
Tuning píše:to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...
Já si taky říkám asi to stejný.Páč přeci nemůžou jen tak prodávat čistokrevný sportovní brzdy jen tak.. by si to někdo koupil a v první zatáčce to díky studenejm brzdám rozštípal :( Takový kotouče by ani nemohly mít homologaci, bylo by to vážně těžce o hubu..

Napsal: pát 10.11.2006 08:11
od Whisky
dsvatos píše:
Tuning píše:to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...
Já si taky říkám asi to stejný.Páč přeci nemůžou jen tak prodávat čistokrevný sportovní brzdy jen tak.. by si to někdo koupil a v první zatáčce to díky studenejm brzdám rozštípal :( Takový kotouče by ani nemohly mít homologaci, bylo by to vážně těžce o hubu..
Kazdopadne sportovni kotouce od bremba nejsou za 1600ks, ale za 5000ks Nejaka primes uhliku tam bude, ale nemyslim si, ze by to nebrzdilo.

Napsal: pát 10.11.2006 16:20
od error-motohanz
ty bremba me zajimaj...mal jsem ty vrtany zimmermany a absolutni spokojenost, skvely vlastnosti hlavne za mokra, neexistovalo takovy to nebrzdeni nez se ocistej od vody....

Napsal: pát 10.11.2006 20:23
od honzibmw
error-motohanz píše:ty bremba me zajimaj...mal jsem ty vrtany zimmermany a absolutni spokojenost, skvely vlastnosti hlavne za mokra, neexistovalo takovy to nebrzdeni nez se ocistej od vody....
presne ma zkusenost a hlavne se snaseji s vetsinou desticek vubec nepiskaji

Napsal: pát 10.11.2006 23:39
od davidj
To jsou ta ATE tak špatný ? Uvažuji že koupím desky dopřdu i dozadu i s kotočema . Jsou zajímavý ale preferuji funkčnost

Napsal: pát 10.11.2006 23:54
od Tuning
já jsem dost často používal ATE + ATE a bylo to naprosto v pohodě a hlavně to fungovalo! Další věc je kde byli ATE vyrobeny, dalo se to poznat podle značky na štítku,ale už si kulové pamatuju...

jen spousta lidí mi potvrdilo, že na Brambory to není zrovna dobrá volba...tam je prý origo Jurid a to tam funguje...já Juridy nechci vidět ani omylem...

Napsal: sob 11.11.2006 00:05
od davidj
Mě se líbí hlavně designem , ale jak jsem psal hlavní je funkčnost .
Jen pro informaci nezasvěcenému , co má E46-ka z prvovýroby ?

Napsal: sob 11.11.2006 00:18
od Tuning
Jurid

Napsal: sob 11.11.2006 17:48
od honzibmw
pouzival jsem ate+ate take a spokojenost jen ty powerdisky se zkrivily po 8 tisicich ale uznali reklamaci tak poho