Napsal: stř 08.11.2006 14:35
jak jsi dopadl?.....má pro tebe dobrý ceny, nebo máš ještě někde lepší?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Ty Zimm mi taky doporucoval kluk co je ma na 540i a ATE rikal, ze mel v servisu dost reklamaci. Ted mam nabidku na komplet Brembo kotouce - ale nevim jestli ty carbon + desky ATE + cidla kolem 6t..honzibmw píše:mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
ty bremba budou good ale jak rikam Zimm fungujou jak maji a super tam vypadaji.desky mam ate a na zimu super super.super jsou ty sportovni desky od feroda ale dlouho se zahrivaji a pak teda fungujou na vybornouWhisky píše:Ty Zimm mi taky doporucoval kluk co je ma na 540i a ATE rikal, ze mel v servisu dost reklamaci. Ted mam nabidku na komplet Brembo kotouce - ale nevim jestli ty carbon + desky ATE + cidla kolem 6t..honzibmw píše:mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimajiTuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
Hele, nechci kecat, ale... Uhlíkový brzdy sice brzděj suprově a horko jim nevadí, ale podle mě maj jednu velkou nevýhodu. Nebrzděj studenýhonzibmw píše:pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimajiTuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
to byla jedna z mojich obav proto jsem nakonec vzal radeji Zimm.ale nevimdsvatos píše:Hele, nechci kecat, ale... Uhlíkový brzdy sice brzděj suprově a horko jim nevadí, ale podle mě maj jednu velkou nevýhodu. Nebrzděj studenýhonzibmw píše:pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimajiTuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)Je to přesně naopak jak klasický ocelolitinový.. Na okruhu je to super, protože nevychladnou, ale při normálním ježdění se nemůžou ohřát na svou pracovní teplotu.. Nejsou ty uhlíkový kotouče náhodou jen pro sportovní použití??? Páč pokud by byly, při normálním provozu by to asi bylo o hubu s tím jezdit..
Já si taky říkám asi to stejný.Páč přeci nemůžou jen tak prodávat čistokrevný sportovní brzdy jen tak.. by si to někdo koupil a v první zatáčce to díky studenejm brzdám rozštípalTuning píše:to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...
Kazdopadne sportovni kotouce od bremba nejsou za 1600ks, ale za 5000ks Nejaka primes uhliku tam bude, ale nemyslim si, ze by to nebrzdilo.dsvatos píše:Já si taky říkám asi to stejný.Páč přeci nemůžou jen tak prodávat čistokrevný sportovní brzdy jen tak.. by si to někdo koupil a v první zatáčce to díky studenejm brzdám rozštípalTuning píše:to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...Takový kotouče by ani nemohly mít homologaci, bylo by to vážně těžce o hubu..
presne ma zkusenost a hlavne se snaseji s vetsinou desticek vubec nepiskajierror-motohanz píše:ty bremba me zajimaj...mal jsem ty vrtany zimmermany a absolutni spokojenost, skvely vlastnosti hlavne za mokra, neexistovalo takovy to nebrzdeni nez se ocistej od vody....