Stránka 2 z 2

Napsal: pon 12.02.2007 18:14
od _peper
JaraX píše:no kapalina z toho ukapává všude možně z hadic co jdou z řízení do chladiče. v místě kdy přechází hadice v trubku a pak trubka v hadici. tam to občas ukápne.
Ahoj chtěl jsem se zeptat jak jsi to nakonec vyřešil, protože mám úplně stejný problém. Vyndaval jsi celé řízení ven nebo nechal na autě a přetěsnil trubky a hadice?
Dík za odpověď moc by mi to pomohlo.

Napsal: pon 12.02.2007 18:46
od Huska
Mám trošku jiný názor než Dsvatos... to že by se při plném vytočení prozazilo těsníco gufero by bylo možné jen v případě vyražení segerovi pojistky která dělá doraz a je před guferem ... to se stává při haváriiich ikdyž většinou to pojiska vydrží a ohle se hřeben. Při plném rejdu se tlak nijak nezvětšuje je stejný po celou dobu ... z toho důvodu je tam přepouštěcí ventil který udržuje konstantní tlak (u řízení s proměnnou silou dle otáček to funguje právě na změně tlaku ).......... no a ted moje představa proč ti po blbnutí šlo tuho... prostě jsi přehřál olej kdy při "stání" nefoukal vzduch proudící pod jedoucím autem na chladič oleje (trubka pod servem) ... je možné že máš starý olej který už nemá nejlepší vlastnosti a nebo je ucpaný ten chladič. Pokud je ted vše OK tak si myslím že se nic nestalo.

PS: To co kluci píší že by jsi neměl mít při blbnutí plný rejd je z důvodu plného přepouštění oleje, a většího rizika ke vniku bublinek a poškození vlivem nedostatečného mazání ... ... ale ne z důvodu mechanického vyražení :wink: