Stránka 2 z 4
Napsal: stř 19.04.2006 08:08
od picek
bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
K naftovým specialistům po stránce výkonu ano,co se týká spolehlivost určitě ne!
Nemluvím jen ze své zkušenosti.
Napsal: stř 19.04.2006 10:04
od RuDoSh
picek píše:bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
K naftovým specialistům po stránce výkonu ano,co se týká spolehlivost určitě ne!
Nemluvím jen ze své zkušenosti.
no nevim..... jeste jsem neslysel ze by nekdo nadaval na 3,0d...... a v okoli ho ma fakt hodne lidi.... TDS taky nebylo nejake nespolehlive (az na ty hlavy, ale to je z 90% o zachazeni)....... 2,0d nevim, ale rekl bych, ze je vic lidi spokojenych, nez nespokojenych....
Napsal: stř 19.04.2006 12:20
od picek
RuDoSh píše:picek píše:bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
K naftovým specialistům po stránce výkonu ano,co se týká spolehlivost určitě ne!
Nemluvím jen ze své zkušenosti.
no nevim..... jeste jsem neslysel ze by nekdo nadaval na 3,0d...... a v okoli ho ma fakt hodne lidi.... TDS taky nebylo nejake nespolehlive (az na ty hlavy, ale to je z 90% o zachazeni)....... 2,0d nevim, ale rekl bych, ze je vic lidi spokojenych, nez nespokojenych....
V tom případě musíš čerpat informace přímo od zdroje a ne od majitelů.
Znáš snad hrdého českého majitele BMW který se bude závadou svého drahého miláčka chlubit?Málo je takových co kápnou božskou.
Nepřisuzuji těmto motorům at jde o 30d nebo 20d nadměrnou poruchovost,ale v globále jsou více poruchové jako konkurence.
Samozřejmě znám i ty majitele,kteří koupili,sedli a dodnes jezdí bez jediného problému a tacho ukazuje třeba 500 000km,ale těch je menšina.Hlavy šestiválců u TDS jsou svým kroucením vyhlášené,ale je to vesměs o chování se řidiče k vozu.
P.S-A to jsme ze stejného kraje.
Napsal: stř 19.04.2006 19:41
od RedBaron
picek píše:V tom případě musíš čerpat informace přímo od zdroje a ne od majitelů. Znáš snad hrdého českého majitele BMW který se bude závadou svého drahého miláčka chlubit?
Až se s tou 524kou se 752.000 km na tachu něco stane, tak dám vědět, jo? A kde čerpáš informace ty, věrohodný zdroji?
Jinak znám jednoho, co si takhle stěžuje na 320d, do 35.000 mu měnili všechno, co snad šlo. Jeho rituál je ráno do práce 5000 otáček okamžitě po výjezdu z domu, po cestě z práce musí zastudena všechny předjet a to samé odpoledne z práce. A dokonce teď musí po dvou letech měnit brzdovou kapalinu, to je ale sráč, co? A aby byl popis oné osobnosti kompletní, nejvíc mu chybí zátah staré dobré Oktávky TDI 81kW

Napsal: stř 19.04.2006 19:47
od Ales-eastek
kup to ,nic neres,ja mam uz druhej diesel od bmw,nejdriv 530d z 2000 a ted 320d z 2001 a nemel jsem s tim do ted zadny problem...kazdopadne se k autum chovam slusne a dalsi plus je ta spotreba...a nikdy mi turbo neodeslo...bmw disel rulla

Napsal: stř 19.04.2006 19:59
od Ales-eastek
a tds si myslim ty resit uz nebudes nebo jako nekdo

Napsal: čtv 20.04.2006 06:46
od picek
RedBaron píše:picek píše:V tom případě musíš čerpat informace přímo od zdroje a ne od majitelů. Znáš snad hrdého českého majitele BMW který se bude závadou svého drahého miláčka chlubit?
Až se s tou 524kou se 752.000 km na tachu něco stane, tak dám vědět, jo? A kde čerpáš informace ty, věrohodný zdroji?

Jinak znám jednoho, co si takhle stěžuje na 320d, do 35.000 mu měnili všechno, co snad šlo. Jeho rituál je ráno do práce 5000 otáček okamžitě po výjezdu z domu, po cestě z práce musí zastudena všechny předjet a to samé odpoledne z práce. A dokonce teď musí po dvou letech měnit brzdovou kapalinu, to je ale sráč, co? A aby byl popis oné osobnosti kompletní, nejvíc mu chybí zátah staré dobré Oktávky TDI 81kW

Hodně nervozní reakce
Ve většině případů jsou zdroje přímo z autorizovaných servisů,jejich mechaniků a techniků,zbytek pramení z automobilky.
K druhé reakci není komentáře

Popis člověka který se takovým způsobem chová k autu je politovánihodné a jediné co s nim budu mít asi společného bude ta 320d.
Když už chceš ale poukazovat na ty kteří si pořídí nové vozidlo a nemají potuchy co je vlastně k zajetí a dalšímu bezporuchovému provozu potřeba a dávají mu za studena,budeš se muset obrátit jinde.
Od roku 1988 jsem už nějaké to vozidlo pojel a neřekl bych že by si někdy další majitéle mých vozů stěžovali.Prostě jsem trefil na nepodarek.
To ale neznamená že bych na diesely od BMW zanevřel,jen konstatuji realitu.
Napsal: čtv 20.04.2006 14:43
od kamilio
picek píše:RedBaron píše:picek píše:V tom případě musíš čerpat informace přímo od zdroje a ne od majitelů. Znáš snad hrdého českého majitele BMW který se bude závadou svého drahého miláčka chlubit?
Až se s tou 524kou se 752.000 km na tachu něco stane, tak dám vědět, jo? A kde čerpáš informace ty, věrohodný zdroji?

Jinak znám jednoho, co si takhle stěžuje na 320d, do 35.000 mu měnili všechno, co snad šlo. Jeho rituál je ráno do práce 5000 otáček okamžitě po výjezdu z domu, po cestě z práce musí zastudena všechny předjet a to samé odpoledne z práce. A dokonce teď musí po dvou letech měnit brzdovou kapalinu, to je ale sráč, co? A aby byl popis oné osobnosti kompletní, nejvíc mu chybí zátah staré dobré Oktávky TDI 81kW

Hodně nervozní reakce
Ve většině případů jsou zdroje přímo z autorizovaných servisů,jejich mechaniků a techniků,zbytek pramení z automobilky.
K druhé reakci není komentáře

Popis člověka který se takovým způsobem chová k autu je politovánihodné a jediné co s nim budu mít asi společného bude ta 320d.
Když už chceš ale poukazovat na ty kteří si pořídí nové vozidlo a nemají potuchy co je vlastně k zajetí a dalšímu bezporuchovému provozu potřeba a dávají mu za studena,budeš se muset obrátit jinde.
Od roku 1988 jsem už nějaké to vozidlo pojel a neřekl bych že by si někdy další majitéle mých vozů stěžovali.Prostě jsem trefil na nepodarek.
To ale neznamená že bych na diesely od BMW zanevřel,jen konstatuji realitu.
Muj BMW se bude mit jako prase v zite

. Jsem na auta mozna az prehnane opatrnej. Zavody za studena u me nehrozi. Mozna si budu muset zvyknout na to, ze kdyz dojedu, tak nechat jeste chvili pustenej volnobeh kvuli turbu, aby se ochladilo. Nebo to je nutne jen kdyz to dusim a pri normalnim provozu to muzu rovnou vypnout?
Co se tyka te poruchovosti, tak mi rikal kamos s tou 530d, ze od zacatku roku tam meli uz 6 pripadu

, kdy vyskocil ventil. U Bychla mi zas rikali, ze zadna nadmerna poruchovost neni a ze zalezi na tom, jak se k tomu budu chovat.
Pokud skutecne zalezi na mem zachazeni, tak to na ten motor najedu pres 500 000 km.
Zitra si pro nej jedu, tak pak se sem pokusim dat par fotek

.
Napsal: čtv 20.04.2006 15:09
od ghoust
Takco nakonec 320d nebo 530s??? jestli to nebude tajné, tak by mě zajímalo jaká je cenovka na te 320d???

Napsal: čtv 20.04.2006 18:15
od major
Problémy s modernímy diesely s přímým vstřikem většinou pramení ze špatné kvality MN u nás v ČR. Je to díky těm sráčům co ředí naftu nejrůznějšíma patokama. Hlavně motory se systémem common rail jsou na toto náchylné o něco více než pumpe diese od VW. Do těchto aut je třeba tankovat opravdu top kvalitu. Proto mám např. já raději staré TDs se vstřikováním do předkomůrky. Tenhle motor schroupne skoro všechno. Ale pokud člověk skutečně tankuje kvalitu a chová se k tomu tak jak je třeba, nalítá s 3,0D bez problémů spoustu km. Dle mého je to stále nejlepší a nejkvalitnější diesel pro PKW na trhu.
Napsal: čtv 20.04.2006 18:31
od RedBaron
picek píše:Hodně nervozní reakce
Prostě jsem trefil na nepodarek.
To ale neznamená že bych na diesely od BMW zanevřel,jen konstatuji realitu.
Nervózní ani nejsem, ale z mé zkušenosti ti, kterým praskají hlavy a odcházejí turba, v naprosté většině musí změnit své zacházení s motorem. S nepodarkem se může setkat každý, tak doufám, že příště na tom budeš líp a budeš si jen pochvalovat

Napsal: pát 21.04.2006 06:52
od picek
kamilio píše:picek píše:RedBaron píše:[quote="picek"]V tom případě musíš čerpat informace přímo od zdroje a ne od majitelů. Znáš snad hrdého českého majitele BMW který se bude závadou svého drahého miláčka chlubit?
Až se s tou 524kou se 752.000 km na tachu něco stane, tak dám vědět, jo? A kde čerpáš informace ty, věrohodný zdroji?

Jinak znám jednoho, co si takhle stěžuje na 320d, do 35.000 mu měnili všechno, co snad šlo. Jeho rituál je ráno do práce 5000 otáček okamžitě po výjezdu z domu, po cestě z práce musí zastudena všechny předjet a to samé odpoledne z práce. A dokonce teď musí po dvou letech měnit brzdovou kapalinu, to je ale sráč, co? A aby byl popis oné osobnosti kompletní, nejvíc mu chybí zátah staré dobré Oktávky TDI 81kW

Hodně nervozní reakce
Ve většině případů jsou zdroje přímo z autorizovaných servisů,jejich mechaniků a techniků,zbytek pramení z automobilky.
K druhé reakci není komentáře

Popis člověka který se takovým způsobem chová k autu je politovánihodné a jediné co s nim budu mít asi společného bude ta 320d.
Když už chceš ale poukazovat na ty kteří si pořídí nové vozidlo a nemají potuchy co je vlastně k zajetí a dalšímu bezporuchovému provozu potřeba a dávají mu za studena,budeš se muset obrátit jinde.
Od roku 1988 jsem už nějaké to vozidlo pojel a neřekl bych že by si někdy další majitéle mých vozů stěžovali.Prostě jsem trefil na nepodarek.
To ale neznamená že bych na diesely od BMW zanevřel,jen konstatuji realitu.
Muj BMW se bude mit jako prase v zite

. Jsem na auta mozna az prehnane opatrnej. Zavody za studena u me nehrozi. Mozna si budu muset zvyknout na to, ze kdyz dojedu, tak nechat jeste chvili pustenej volnobeh kvuli turbu, aby se ochladilo. Nebo to je nutne jen kdyz to dusim a pri normalnim provozu to muzu rovnou vypnout?
Co se tyka te poruchovosti, tak mi rikal kamos s tou 530d, ze od zacatku roku tam meli uz 6 pripadu

, kdy vyskocil ventil. U Bychla mi zas rikali, ze zadna nadmerna poruchovost neni a ze zalezi na tom, jak se k tomu budu chovat.
Pokud skutecne zalezi na mem zachazeni, tak to na ten motor najedu pres 500 000 km.
Zitra si pro nej jedu, tak pak se sem pokusim dat par fotek

.[/quote]
Dochlazování turba je nutné jen v případě větší zátěže tj.např.rychlejším a delším dálničním tempu,nebo rychlé jízdě po okrskách.Ono stačí 5 až 10 km před vypnutím motoru zvolnit a jen tak prdlat okolo 2000ot.nebo při zastavení cca 3 minuty dochladit na volnoběh.Další pohrobkem dieselu je vytáčení jednotky za studena nad 2500ot.cca po ujetí 10 km je motor dobře zahřátý a můžeš zrychlit.
Těch případů s ventilama u 30d je mnohem více jak uvádíš,jen já vím o 3.A to jsou lidi znalí,kteří dobře vědí jak zacházet s dieselem.
Další problém je jak už tady někdo uvedl naše pančovaná nafta.Je potřeba tankovat na osvědčených značkových benzinkách poněvadž moderní motory se vstřikováním comon rail jsou na to velmi háklivé.Odchází vstřiky a palivové čerpadla.
S tím nájezdem půl mega je pěkná úvaha kterou jsem měl taky,ale jak vidíš dle mého příspěvku už od začátku samé problémy.Naftu beru ARAL,OMV,SHELL.
Každopádně přeji co nejvíce km bez poruchy

Napsal: pát 21.04.2006 06:55
od picek
RedBaron píše:picek píše:Hodně nervozní reakce
Prostě jsem trefil na nepodarek.
To ale neznamená že bych na diesely od BMW zanevřel,jen konstatuji realitu.
Nervózní ani nejsem, ale z mé zkušenosti ti, kterým praskají hlavy a odcházejí turba, v naprosté většině musí změnit své zacházení s motorem. S nepodarkem se může setkat každý, tak doufám, že příště na tom budeš líp a budeš si jen pochvalovat

Ve většině případů tomu tak je......znám ale případy(TDS) kdy se s autem zacházelo jako v rukavičkách a hlava byla jako bumerang.
Napsal: pát 21.04.2006 09:07
od JaraX
je to určitě o zacházení, jen tata prodával z firmy tři transity, kupoval je nový a najelo se na všech přes 700 000km!! a nikdy se nelezlo do motoru, ani těsnění pod hlavou nebo tak, to se prostě nikdy nedělalo, jen ventily, rozvody, olej, auta šlapou jak hodinky, tah už je o něco málo menší a spotřeba oleje kolem 0,5l na 10 000km, pak tu borec měl tranzita z jiné firmy, jezdil na plnej kotel se studeným a tuším v 70 000km šel motor do sraček. Jinak taky je mazeck když jedu některým z těch transitů tak jde poznat jak kdo s tím jezdí, kdo to víc točí tomu to táhne víc ve vyšších otáčkách atd.

Napsal: čtv 28.05.2009 14:46
od jkonicek
Urcite bez do 320D. Je to spicka.
Napsal: čtv 28.05.2009 17:24
od JaraX
jkonicek píše:Urcite bez do 320D. Je to spicka.

Napsal: čtv 28.05.2009 17:40
od f007ik
Čtu tady o ropácích od BMW a tak se musím přidat se svou zkušeností...mám E36TD a znám to auto od prvního majitele najeto 400000km a kapota se zvedá jen při výměně oleje(a nikdo ho zrovna nešetřil).Navlastní oči jsem viděl pětku v TDSku po taxikáři 800000km najeto a jezdila.Jsem mechanik a vím že zásadní problém každého auta je mezi sedačkou a volantem, ne pod kapotou.
Napsal: čtv 28.05.2009 20:58
od HonzaB
Nevim jak na tom jsou ostatní ale já s naftákem nemam problém a mam najeto skoro 200tis a co se týče motoru jde jak hodinky a bez jakékoli poruchy!
Napsal: čtv 28.05.2009 22:38
od jokano
f007ik píše:Čtu tady o ropácích od BMW a tak se musím přidat se svou zkušeností...mám E36TD a znám to auto od prvního majitele najeto 400000km a kapota se zvedá jen při výměně oleje(a nikdo ho zrovna nešetřil).Navlastní oči jsem viděl pětku v TDSku po taxikáři 800000km najeto a jezdila.Jsem mechanik a vím že zásadní problém každého auta je mezi sedačkou a volantem, ne pod kapotou.
100% souhlas hlavně s tou poslední větou............... pokud to jde, tak je nejlepší vidět a mluvit s předchozím majitelem a pokusit se udělat si z toho nějakej obrázek, jak s tím autem bylo zacházeno ............... pokud s autem bylo slušně zacházeno, tak je celkem jedno kolik má auto nalítáno nebo jestli je to diesel nebo benzín
Napsal: čtv 28.05.2009 23:55
od Pepe
diesel jsou jenom starosti, budeš jenom opravovat, kup si raději benzín.