Stránka 2 z 2

Napsal: pon 03.04.2006 21:27
od JaraX
když na něco přijdeš, dej vědět, u TDS mě to taky zajímá.

Napsal: pon 03.04.2006 22:09
od wagina
to jaraX , koukni třeba sem
http://www.folger-styling.de/PDF-Dokume ... ff.pdf[url][/url]

Napsal: pon 03.04.2006 22:20
od wagina

Napsal: pon 03.04.2006 22:34
od wagina
tady maj také dobré nápady
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... rachse[url][/url]

Napsal: pon 03.04.2006 22:51
od CharlitoCZ
jestli kvůli vzhledu, tak to neni problém, stačí když necháš převařit koncovej tlumič víc na střed a zbytek už se pořeší navařením podkovy s 2x2 koncovkama :wink:

Napsal: pon 03.04.2006 22:54
od JaraX
a co když kvuli zvuku?

Napsal: pon 03.04.2006 23:31
od CharlitoCZ
JaraX píše:a co když kvuli zvuku?
koupit buď přímo průchozejší střed, nebo průchozí konec, nebo druhá možnost je tlumič uplně vyhodit a dát tam obyč absorbční, tam by to chtělo trochu laborovat s velikostí aby to nestichlo uplně, nicméně to už by měl každej prodejce vědět podle obsahu a trochu poradit.. akorát pak nevim jak by to bylo s emisema, ale rozdíl by snad bejt nemusel pokud se jedná jen o konec.

Tohle mi přijde celkem přijatelná možnost pokud máte šikovnýho svářeče kterej má trochu soudnost o cenách... 8)

Napsal: úte 04.04.2006 08:01
od Hanz
nejmin bolestna a nejlevnejsi varianta je vyriznout 2 diru, na 2 koncovky navarit drzak a ten prisroubovat nahoru aby nebyl videt... zezadu budes mit 2x2 koncovky a budes v klidu... pokud to nemas nacipovany, nebude to hulit a zaparkovany to kontrolujou jen uchylaci .-) cokoliv jinyho bude ojeb a ve finale stejny, jen drazsi tuzing :wink:

Napsal: úte 04.04.2006 08:54
od JaraX
CharlitoCZ píše:
JaraX píše:a co když kvuli zvuku?
koupit buď přímo průchozejší střed, nebo průchozí konec, nebo druhá možnost je tlumič uplně vyhodit a dát tam obyč absorbční, tam by to chtělo trochu laborovat s velikostí aby to nestichlo uplně, nicméně to už by měl každej prodejce vědět podle obsahu a trochu poradit.. akorát pak nevim jak by to bylo s emisema, ale rozdíl by snad bejt nemusel pokud se jedná jen o konec.

Tohle mi přijde celkem přijatelná možnost pokud máte šikovnýho svářeče kterej má trochu soudnost o cenách... 8)
o emise mi nejde, je to pro sportovní učely :D

O tom tlumiči uvažuju ale jde to, ale asi problém bude s turbem, podle mě když půjde vzduch ven s menším odporem bude turbo víc plnit a aby se něco nevysralo

Napsal: úte 04.04.2006 11:20
od Hanz
JaraX píše:ale asi problém bude s turbem, podle mě když půjde vzduch ven s menším odporem bude turbo víc plnit a aby se něco nevysralo
tak to je to posledni :-) spis si vlez pod auto, poradne se podivej a pak mi dej vedet, kam by jsi ten druhej tlumic chtel nacpat, bez rezani podlahy a pod radovanek... je problem bez snizeni svetle vysky natahnou i blbou trubku...

Napsal: úte 04.04.2006 12:02
od JaraX
Hanz píše:
JaraX píše:ale asi problém bude s turbem, podle mě když půjde vzduch ven s menším odporem bude turbo víc plnit a aby se něco nevysralo
tak to je to posledni :-) spis si vlez pod auto, poradne se podivej a pak mi dej vedet, kam by jsi ten druhej tlumic chtel nacpat, bez rezani podlahy a pod radovanek... je problem bez snizeni svetle vysky natahnou i blbou trubku...
ne ne, já myslel vyhodit origo poslední tlumič a dát místo něho průchozí.

Napsal: úte 04.04.2006 12:36
od vally
Já teda nevim, jak vypadá 46-tka zespoda, ale předpokládám, že tam o moc víc místa než v 39-tce nebude, takže bych se na to vykašlal....