Stránka 2 z 2

Napsal: úte 12.12.2006 19:28
od xxvasek
znamej ma 330i cabrio a zere mu 15 na 18" kolech....normalni spotreba

Napsal: úte 12.12.2006 20:43
od kosh
xxvasek píše:znamej ma 330i cabrio a zere mu 15 na 18" kolech....normalni spotreba
ty vole tolik mi nežere ani eMko :lol:

Napsal: úte 12.12.2006 20:56
od dsvatos
Jezdit v otáčkách nejvyššího momentu neznamená nejnižší spotřebu !! To já bych musel mít nejnižší spotřebu ve 140 a to fakt nemám. :lol: Existuje taky něco co se jmenuje měrná spotřeba.. A spotřeba záleží taky na rychlosti. Nejmenší spotřeba je okolo těch 80-100 na nejvyšší kvalt a samo s lehkou nohou..

Napsal: úte 12.12.2006 21:06
od kosh
dsvatos píše:Jezdit v otáčkách nejvyššího momentu neznamená nejnižší spotřebu !! To já bych musel mít nejnižší spotřebu ve 140 a to fakt nemám. :lol: Existuje taky něco co se jmenuje měrná spotřeba.. A spotřeba záleží taky na rychlosti. Nejmenší spotřeba je okolo těch 80-100 na nejvyšší kvalt a samo s lehkou nohou..
:D A to taky není pravda protože v mém případě bych auto podtáčel a žralo by mi to víc. Třeba když jedu 130 na šestku tak mi to žere víc než kdybych jel na pětku

Napsal: úte 12.12.2006 21:24
od xxvasek
tak m3 jezdi od 15-20 kdyz nejedezdis 60 jak posranej ale treba po praze a kolem....ne jen dalky po dalnici

Napsal: úte 12.12.2006 21:26
od xxvasek
a to cabrio bere 15 po praze a tak,beru to podle toho kdyz bydlim kousek od prahy a jezdim do centra......ne na dalky....

Napsal: úte 12.12.2006 21:30
od dsvatos
kosh píše:
dsvatos píše:Jezdit v otáčkách nejvyššího momentu neznamená nejnižší spotřebu !! To já bych musel mít nejnižší spotřebu ve 140 a to fakt nemám. :lol: Existuje taky něco co se jmenuje měrná spotřeba.. A spotřeba záleží taky na rychlosti. Nejmenší spotřeba je okolo těch 80-100 na nejvyšší kvalt a samo s lehkou nohou..
:D A to taky není pravda protože v mém případě bych auto podtáčel a žralo by mi to víc. Třeba když jedu 130 na šestku tak mi to žere víc než kdybych jel na pětku
A kolik tam ve 130 na šestku máš otáček? Pochybuju že 1500.. Pokud je tam normálně přes 2 tisíce, musí to brát míň než na pětku. Od toho tam ta šestka je, ne? :wink:

Napsal: úte 12.12.2006 22:04
od kosh
dsvatos píše:
kosh píše:
dsvatos píše:Jezdit v otáčkách nejvyššího momentu neznamená nejnižší spotřebu !! To já bych musel mít nejnižší spotřebu ve 140 a to fakt nemám. :lol: Existuje taky něco co se jmenuje měrná spotřeba.. A spotřeba záleží taky na rychlosti. Nejmenší spotřeba je okolo těch 80-100 na nejvyšší kvalt a samo s lehkou nohou..
:D A to taky není pravda protože v mém případě bych auto podtáčel a žralo by mi to víc. Třeba když jedu 130 na šestku tak mi to žere víc než kdybych jel na pětku
A kolik tam ve 130 na šestku máš otáček? Pochybuju že 1500.. Pokud je tam normálně přes 2 tisíce, musí to brát míň než na pětku. Od toho tam ta šestka je, ne? :wink:
ted nevím, ale 6 co se týče spotřeby, bych rychleji než ve 150 nedal. Zeptej se třema M3maniaca, už jsem s nim tuhle naprosto nepodstatnou věc u eMka řešil

Napsal: úte 12.12.2006 22:05
od kosh
xxvasek píše:tak m3 jezdi od 15-20 kdyz nejedezdis 60 jak posranej ale treba po praze a kolem....ne jen dalky po dalnici
Tak to je pěkná kravina. Neznám nikoho kdo by jezdil nad 14 e M3 E46. Samo že když pojedeš pilu tak jo, ale v průměru se nad 14 nedostaneš

Napsal: úte 12.12.2006 22:19
od dsvatos
Kosh: To je ta šestka oproti pětce tak dlouhá a těžká? Tak jako možný to je - jednička až pětka je třeba poskládaná "sportovně" a šestka je tam fakt jen jako rychloběh...

Napsal: úte 12.12.2006 23:25
od kosh
dsvatos píše:Kosh: To je ta šestka oproti pětce tak dlouhá a těžká? Tak jako možný to je - jednička až pětka je třeba poskládaná "sportovně" a šestka je tam fakt jen jako rychloběh...
zas takový rozdíl tam není. 6 funguje už od 100 km/h ale co se týče spotřeby tak ji tam má smysl dávat až od 150 km/h. Ale tohle vůbec neřeším