Stránka 2 z 3
Napsal: stř 25.01.2006 11:22
od JaraX
no ale to čerpadlo by mohlo být taky v kaši, dal bych to do PASu.
Napsal: stř 25.01.2006 11:25
od 130maxi
Viem ze to bude troska mimo ale kamos ma Seat 1,9TDi a mal tento isty problem vymenily sme zhavice ,pal.filter ,odvzdusnenie.... a nic. Zobral to do servisu a výmena cerpadla.... Teraz je to ok
Napsal: stř 25.01.2006 12:29
od skautik
JaraX píše:no ale to čerpadlo by mohlo být taky v kaši, dal bych to do PASu.
no jiste, ale kdyz vidim, ze je tam v pi* vstrik tak ho vymenim
Napsal: čtv 26.01.2006 08:29
od AndrejKv
i kdyz je v p.ci ten vstrik, tak to nastartuje po cca 10vt toceni. Zkus odpojit jeho kabilek a uvidis sam.
Napsal: čtv 26.01.2006 10:18
od skautik
pokud to stratuje tak spatne jak rikas tak to porad vypada na ty zhavice a kdyz se k nim prida zavzdusnenej palivovej okruh muze bejt s tim startovanim opravdu problem.
kdyz ti pada nafta za normalni teploty to startuje kurevsky blbe - tzn. tocis 10 a vic vterin
zkusil bych ty zhavice jeste zmerit, pote zkontrolovat relatko, pripadne to pichnout na diagnostiku.
muzou byt spatne tlaky
cerpadlo bych resil asi az nakonec pokud skutecne tesni dobre, pokud to za tepla startuje dobre a i pres den s tim cerpadlem nejspis nic neni. spatne cerpadlo se projevi az se zahratym motorem, kdy se v nem zvetsuji vule, pada nafta a ma problem vytvorit potrebny tlak v soustave. To to se asi neprojevi v -20°C to by to nenastartovalo za tepla uz vubec.
Napsal: čtv 26.01.2006 10:32
od horan1
motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
Napsal: čtv 26.01.2006 11:00
od skautik
horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
Napsal: čtv 26.01.2006 11:14
od horan1
skautik píše:horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrý
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
Napsal: čtv 26.01.2006 13:37
od skautik
horan1 píše:skautik píše:horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrý
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
to me mrzi

, taky jsem si myslel, ze jsou ok. nevim proc odesly
jak rikam mohl by to byt ten vtrik, ja mam jeden se spatnym kablikem, ale netece. muzu na zkousku poskytnout. kabel se da nejspis opravit.
Napsal: čtv 26.01.2006 13:43
od tds
tak ty brisky dle zkušeností stojí za hovno, dýl žhaví a navíc na menší teplotu jaká je u tds potřeba. nejlepší jsou BERU
Napsal: čtv 26.01.2006 14:56
od horan1
Napsal: čtv 26.01.2006 15:00
od horan1
Skautík:díky za nabídku,ale kolem olomouce přes zimu nejezdím a dobírka atd. je všechno moc složitý. Obejdu známý co dělaj auta a třeba budou mít kontakt na nějakej vrak.

Napsal: čtv 26.01.2006 18:34
od skautik
jasny

Napsal: pát 27.01.2006 10:07
od JaraX
Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
Napsal: pát 27.01.2006 12:35
od skautik
JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"
to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
Napsal: pát 27.01.2006 14:48
od JaraX
skautik píše:JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"
to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
jsou to slova techniku v PASu, ten vstrik udajne tece vevnitr a pak to prosakuje nahoru k tomu dratku kudma to tece ven, tudiz utesneni kolem dratku by melo zabranit uniku nafty mimo motor.
v katalogu elitu jsem našel žhaviče za 258
Napsal: pát 27.01.2006 16:17
od skautik
tak mi pacholek kecal
jinak mas pravdu, lina to kolem jehly, ja myslel, ze myslis tekouci vstrik

Napsal: pát 27.01.2006 19:18
od horan1
Napsal: pát 27.01.2006 22:32
od JaraX
silikon těžko, tekuj kov podle mě určitě, měl jsem ti slepenou páčku brzdy na motorce v půlce a v pohodě. Jen to chce nechat dobře zatvrdnout, pak je to fakt jak svár, teda aspon ten Loctite.
Napsal: čtv 02.02.2006 01:00
od Body
Ja mam tiež 2,5TD a po dvoch týždnoch stánia som nenastartoval, tak som skúmaco a ako. Žhaviče O.K. striky O.K., Rozobral som palivové čerpadlo v nádrži a zistil som, že naprázdno fonguje,ale akonáhle ho dám do nádrže tak len velmi slabo tlačí naftu, po dvoch zapnutiach klučika už netlačí vobec, len,ked poklepem po dekli. Zajtra instalujem druhé, uvidím co a ako. Aké množstvo nafty by malo vytlačit po zapnutí klúča?