Stránka 2 z 2

Napsal: stř 28.12.2005 18:37
od aggama
Hurdy píše:Mužeš mi říct jaká je to značka toho výplachového oleje.


používám V2 výplachový olej od parama...k sehnání na benzínkách...

Napsal: čtv 29.12.2005 22:50
od Strosek
Zeptám se. Ten "výplachovej" olej je na bázi minerální ?

A teďka moje hypotéza :twisted: :
Když motor jezdí na 5w-40 - full syntetic a já tímto vlastně naředím novou náplň 5w-40 nějakým minerálním olejem, protože, při výměně oleje tam dycky pár kapek ( slovy - cca 1/4 litru ) dycky zůstane starý náplně.

Takže, když to dělat pořádně, tak nešetřit a jako výplach použít drahej olej. Ten co je stálou náplní. To je blbost, co ?

A co řikáte na ty chcanky - většinou se jmenujou "ENGINE FLUSCH" - přilejou se do oleje před výměnou. Načvachtne se motor, nechá se běžet na volnoběh cca 15 minut a pak se čecko vypustí.
-Já si teda osobně myslím, že je to spíš na škodu, než k užitku.
Stojí to prachy a má to dělat nějakou čistící práci - to je asi dobrá myšlenka, jenže stejně v motoru dycky trocha těch chcanek zůstane a co to dělá pak - dál to čistí ? Nebo se to samo rozpadne na neškodný molekuly, kerý navíc zlepšují vlastnosti mot. oleje ? - :twisted: To asi ne, co ?

sem z teho voĺaký zmetěný :roll: , ale do dieselů bych asi vyplacháč používal

Napsal: pát 30.12.2005 10:54
od Hurdy
Dost je toho napsané o těch vyplachvových vodách na http://www.oleje.cz a vesměs jen negativní ohlasy.

Napsal: pát 30.12.2005 13:57
od major
Ten "výplachový" olej je prakticky silněji aditivovaný normální olej, tedy s vyšším obsahem detergentů. Jako základy se pro tyto oleje používají v drtivé většině minerální oleje. Tím, že se smísí ten nepatrný pozůstatek tohoto oleje s novou náplní se opravdu nestane zhola nic.

Napsal: ned 01.01.2006 13:13
od JaraX
George_D píše:Včera jsem u kámoše servismana viděl hezkej způsob. Ohřál motor na VW vylil olej, nalil naftu, nechal 2-3min kvrdlat(TDI) a pak to vylil a nalil novej olej. Prej se to dělá, já to viděl poprvé :?


kurva a čím to jako mazalo?

Napsal: pon 02.01.2006 01:16
od George_D
JaraX píše:
George_D píše:Včera jsem u kámoše servismana viděl hezkej způsob. Ohřál motor na VW vylil olej, nalil naftu, nechal 2-3min kvrdlat(TDI) a pak to vylil a nalil novej olej. Prej se to dělá, já to viděl poprvé :?


kurva a čím to jako mazalo?


Nevim, já na něj koukal s otevřenou pusou :lol:

Napsal: pon 02.01.2006 20:56
od bas
JaraX píše:
George_D píše:Včera jsem u kámoše servismana viděl hezkej způsob. Ohřál motor na VW vylil olej, nalil naftu, nechal 2-3min kvrdlat(TDI) a pak to vylil a nalil novej olej. Prej se to dělá, já to viděl poprvé :?


kurva a čím to jako mazalo?


Nafta je mastna. Mazalo to naftou. Za tie 2-3 minuty sa motoru nic nemohlo stat, akurat len trocha precistil motor (a oto mu zrejme slo). Ale bal by som sa tej zvysnej nafty, co v tom motore ostala.
Stary profici pouzivali na tento ucel aj petrolej.

Napsal: úte 03.01.2006 14:02
od Splas
Mimochodem, a co auta s olejovým chladičem - třeba e30 325i. Olejový chladič se otvírá jenom když dostane motor pořádně "zatopit" a navíc je možná i níž než vana, takže při běžné výměně tam asi litr starého oleje zůstane. Jediná možnost je vymontovat ho a vylít, ale pochybuju, že by to někdo dělal...