Stránka 2 z 2

Napsal: stř 02.11.2005 02:40
od Fenri
Dá se někde dohledat,co za základní + příplatkovou výbavu se do těch aut dávalo ? Konkrétně mi jde o ASC+T.

Napsal: stř 02.11.2005 07:58
od George_D
Fenri píše:Dá se někde dohledat,co za základní + příplatkovou výbavu se do těch aut dávalo ? Konkrétně mi jde o ASC+T.
ASC budeš mít nejspíš u obou, to neni snad jen u 4válců :wink:

Napsal: stř 02.11.2005 09:10
od Fenri
George_D píše:
Fenri píše:Dá se někde dohledat,co za základní + příplatkovou výbavu se do těch aut dávalo ? Konkrétně mi jde o ASC+T.
ASC budeš mít nejspíš u obou, to neni snad jen u 4válců :wink:
A trakce ? To je podle roku,nebo ne?

Napsal: stř 02.11.2005 10:07
od eko
ASC+T byla v zakladni vybave u 320i, 323i, 328i, 325td, 325tds. Bohuzel nevim od jakeho roku.

Napsal: stř 02.11.2005 10:55
od papyk
Fenri píše:
papyk píše:
Fenri píše:328,nebo 323 ? Taky mám dilema...
Pokud už koumáš jen tyto dvě varianty tak rozhodně 328 8)
328 se bojim,že na mě bude zatim moc. Jak velkej je rozdíl mezi 323/328?
No ani jednu jsem nikdy neměl, ale 323 má bratr a v 328 jsem jel, rozdíl tam je, řek bych že 328 má lepší krouták a bere o poznání líp od spodu, taky má o nějaké koníky víc. Je teda fakt že ta brachova 323 je už hodně vyběhaná (380tkm) tak to možná nebylo až tak objektivní, ale pokud neřešíš pov. ručení jako každej u 328 tak se toho neboj, ona už i 323 je mazec, ale.......328 :wink:

Napsal: stř 02.11.2005 11:14
od Fenri
papyk píše:
Fenri píše:
papyk píše: Pokud už koumáš jen tyto dvě varianty tak rozhodně 328 8)
328 se bojim,že na mě bude zatim moc. Jak velkej je rozdíl mezi 323/328?
No ani jednu jsem nikdy neměl, ale 323 má bratr a v 328 jsem jel, rozdíl tam je, řek bych že 328 má lepší krouták a bere o poznání líp od spodu, taky má o nějaké koníky víc. Je teda fakt že ta brachova 323 je už hodně vyběhaná (380tkm) tak to možná nebylo až tak objektivní, ale pokud neřešíš pov. ručení jako každej u 328 tak se toho neboj, ona už i 323 je mazec, ale.......328 :wink:
No těch pár kaček navíc za ručení mě už nevytrhne. Zas takovej rozdíl oproti tý 323 to není.

Napsal: stř 02.11.2005 11:36
od eko
Mozna me budete nekteri kamenovat, ale co se tyce napr. zrychleni 0->100 pak 323i to ma k 328i asi tak daleko jako 328i k M3 3.0

Napsal: stř 02.11.2005 11:55
od Jirka-328
eko píše:Mozna me budete nekteri kamenovat, ale co se tyce napr. zrychleni 0->100 pak 323i to ma k 328i asi tak daleko jako 328i k M3 3.0
No rozdíl na 160 nebo 200kmh bude skoro věčnost...

No já šel rovnou do 328 a ze začátku jsem si myslel že jsem na silnici king. Teď už si to teda nemyslim a klidně bych tam 100 koní navíc bral. Už třeba abych při stejný jízdě netahal do plných.....
Jinak když vidim jak jezdej dnešní ropáci (a že to dá sakra práci kolikrát předjet - teď teda myslim třeba A6 2.5TDI ne Oktávku ), tak jsem rád že jsem do 323 nešel. Moc rád.

Napsal: stř 02.11.2005 18:38
od eZekiel
Kdybych se rozhodoval ja, tak jdu urcite do 2litra 6vála nez do 1.8 :wink: ...Stejna pojistka, stejna spotreba....Az na to ze 6vál ma krasnej zvuk a krasne jede...Takze nevahej :D ...

Napsal: stř 02.11.2005 19:51
od skautik
od roku 97

Napsal: stř 02.11.2005 21:19
od Fenri
skautik píše:od roku 97
Dík. A ještě otázka- nebyla ve starších ročnících ASC+T za příplatek ?

Napsal: pát 04.11.2005 14:05
od xsun
Jirka-328 píše:
eko píše:Mozna me budete nekteri kamenovat, ale co se tyce napr. zrychleni 0->100 pak 323i to ma k 328i asi tak daleko jako 328i k M3 3.0
No rozdíl na 160 nebo 200kmh bude skoro věčnost...

No já šel rovnou do 328 a ze začátku jsem si myslel že jsem na silnici king. Teď už si to teda nemyslim a klidně bych tam 100 koní navíc bral. Už třeba abych při stejný jízdě netahal do plných.....
Jinak když vidim jak jezdej dnešní ropáci (a že to dá sakra práci kolikrát předjet - teď teda myslim třeba A6 2.5TDI ne Oktávku ), tak jsem rád že jsem do 323 nešel. Moc rád.
co clovek to nazor ... ja jsem zas hledal jenom 323i v kupecku od 97 ... v cr celkem nemozny sehnat ... je pravda ze clovek neni na dalnici treba nejrychlejsi jak vsichni okolo (coz dneska uz ani s 328 neni tak jednoduchy), ale na to ani moc nahraju a nemam potrebu si dokazovat ze vsechno predjedu, staci mi podjet maniky s oktavkama tdi a to jde hladce :) ... jede to vic nez slusne a to mi staci, dobra pojistka, slusna spotreba .. nestezuju si :D

Napsal: pát 04.11.2005 14:20
od patras
Fenri píše:
skautik píše:od roku 97
Dík. A ještě otázka- nebyla ve starších ročnících ASC+T za příplatek ?
spatne... ne od roku 97 ale od faceliftu ... coz je konec roku 96 :)

Napsal: pát 04.11.2005 14:25
od M3maniac
patras píše:
Fenri píše:
skautik píše:od roku 97
Dík. A ještě otázka- nebyla ve starších ročnících ASC+T za příplatek ?
spatne... ne od roku 97 ale od faceliftu ... coz je konec roku 96 :)
nechápu jak všichni prahnete po tomto systému :D asi máte silný káry :D nevím no,myslím že při 150-170 či 193koních to není potřeba,teda pokud člověk nemá místo mozku z piva kostku :D já ho nemám v emku a kdybych ho tam měl tak ho stejně před každou jízdou vypnu :mrgreen:

Napsal: pát 04.11.2005 14:49
od Fenri
Každej to nemá v ruce jak ty,René.
Jinak dík za doporučení :thumbsup:

Napsal: pát 04.11.2005 16:48
od patras
ja ho taky vypinam hned po nastatovani .. v zime se treba hodit bude .. ale v lete je to fakt k nicemu :)

Napsal: pát 04.11.2005 20:17
od Bobra2
a já ho tam nemám a nechybí mi :lol: :lol: