Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

houpání otáček po startu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Maikl »

Takže mi včera nezjistili skoro vůbec nic, akorát kroutili hlavama (stejně jako já), když zjistili že mám jednotku naprogramovanou na - teď se podržte - 12ti VÁLEC.. Ten typek co to měl předemnou asi dost čaroval, jinak si to vysvětlit neumím. A to ho mám už rok a půl a všechno bylo redy, spotřeba nízká, jelo to dobře... Až na to houpání otáček, který začlo asi před dvěma měsícema..
Jo abych se ještě vrátil k tý jednotce.. Tak ta vůbec nechce komunikovat jenom hlásí nesmysly jako teplota motoru 3° (skutečnost - zahřáto na provozní teplotu), nebo aktuální otáčky 1853/min (byl volnoběh, něco kolem 800/min).
Tak prej pomůže jiná jednotka ze stejnýho typu káry na skopírování základních dat.. Snad to pomůže..
Jo a stálo mě to 1190,- a 3,5 hodiny neutíkajícího času.. :roll:
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od CharlitoCZ »

tak jsem si to tu pročítal a trochu hledal, ale moc nevim kam si to zařadit, mám následující problém:
když na startuju a tak mi skočej otáčky nahoru a houpou se mezi 1500-1800 (cca) no po nějaký době (asi když se zahřeje motor) tak se držej na 15ti stech až když třeba stojim dýl na semaforu, tak mi slezou dolu na 1000, pak když zase trochu polechtám plyn tak zpět na 1500.
Podle toho co jsem se tu všemožně dočetl a dopídil se, tak by to asi tedy vypadalo buď na volnoběžnej ventil (ten teď budu čistit), lambdu, nebo váhu vzduchu, co myslíte?
- pan Alp mi udělal diagnostiku a v háji je akorát ta váha, bude to tim? Ještě jsem zkoušel nastartovat a váhu odpojit, po pár sekundách mi to ale začalo chcípat, tak mi přijde, že to dělá přesnej opak, protože si myslim že kdyby byla váha opravdu kaput, tak by se nestalo nic
- ještě mám trochu problém s tim že mi utíká olej (s tim jdu v úterý do servisu) ale to by na to snad vliv mít nemělo
- jinak jsem včera měnil palivové čerpadlo, no a nejspíš vyměnim brzo i filtr

Tak vás tímto moooc prosím o radu :(


Jedná se o 320i saloona r92 :)
Odpovědět