Stránka 2 z 3

Napsal: sob 29.10.2005 14:40
od Marek-is
S cim to srovnavas,s e36? ze to nejelo.Ja to auto trochu znam a jede proste jako petka...

Napsal: pon 31.10.2005 17:40
od major
Wolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá :roll:
Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhni :) .Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.

Napsal: pon 31.10.2005 17:55
od skautik
major píše:
Wolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá :roll:
Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhni :) .Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.
jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn? :)

Napsal: pon 31.10.2005 23:33
od Slavisimo
skautik píše:
major píše:
Wolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá :roll:
Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhni :) .Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.
jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn? :)
:lol:

Napsal: úte 01.11.2005 00:24
od Lukas H.
skautik píše:
major píše:
Wolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá :roll:
Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhni :) .Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.
jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn? :)
Na to je specialni zaklinadlo... :D

Napsal: úte 01.11.2005 15:47
od Wolfi
hele srandu si z něj dělat to jo, ale něco mi napsat, to NE :? :wink:

no hodiny jsem vyřešil tak, že když už se změnil čas, tak jsem se nasral, vytáhnul ven ze sloupku, odpojil od konektoru a po čase vrátil...automaticky naběhl v režimu nastavování a po potvrzení tlačítkem SET se uložily hodnoty....teď už to zase samozřejmě na tlačítko SET nereaguje, ale nevadí...už to mám nastaveno.... :D :D

K tomu turbu:
Včera ráno jsem jel se staženým oknem a turbo točí....slyšel jsem ho popiskovat a stejně to nejelo....ale dneska jsem nastartoval, nechal chvilku (cigár pauza) klápat na volnoběh a jelo to normálně...tož nevím...každopádně bych chtěl dodat, že když to netáhne a jde to velice pomalu do otáček, tak na volnoběh do jde OK (i to turbo točí).

Palivový filtr jsem vyměnil, tak zítra uvidíme jestli to pomohlo, nebo ne ....

Napsal: úte 01.11.2005 18:09
od Hanz
nevypadla ti nejaka hadicka podtlaku a pod kdyz jsi menil ten filtr? .-)

Napsal: úte 01.11.2005 18:33
od skautik
Hanz píše:nevypadla ti nejaka hadicka podtlaku a pod kdyz jsi menil ten filtr? .-)
jo to pak nejede vubec :)

Napsal: úte 01.11.2005 23:44
od major
skautik píše:jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn? :)
Kuwa no jo vlastne, já blbec :oops: .Pořád se teď vrtám ve Voyageru a tam je lanko, tak mě to vůbec necvaklo. Alespoň jsem vás chlapci pobavil, že :lol: .
Dneska jsem zkoušel ty hodiny a fakt mi to taky nešlo, já to totiž vždy nastavoval jen po odpojení baterky.Takže jedině když odpojíš baterku , po opětném zapojení ty hodiny nastavit jdou.Jinak nevím.Ale bacha, musíš pak pochopitelně odblokovat i rádio,tudíž jestli k němu nemáš kód, tak to nedělej.

Napsal: úte 01.11.2005 23:49
od major
Wolfi píše:no hodiny jsem vyřešil tak, že když už se změnil čas, tak jsem se nasral, vytáhnul ven ze sloupku, odpojil od konektoru a po čase vrátil...automaticky naběhl v režimu nastavování a po potvrzení tlačítkem SET se uložily hodnoty....teď už to zase samozřejmě na tlačítko SET nereaguje, ale nevadí...už to mám nastaveno.... :D :D
Sorry ,bohužel jsem si toto přečetl až po odeslání předchozího příspěvku. Ale hlavně,že hodiny šlapou, ne?

Napsal: stř 02.11.2005 10:59
od Dande
Hodiny se nastavují po přidržení tlačítka "uhr/dat",přidržíš a jak začnou blikat tečky nastavíš čas.Zmačkneš jednou objeví se datum pak přidržíš a šteluješ datum jak začnou blikat tečky.Po stisknutí "set" se uloží nastavené hodnoty aspoň myslím.

Napsal: stř 02.11.2005 14:16
od Wolfi
Hanz píše:nevypadla ti nejaka hadicka podtlaku a pod kdyz jsi menil ten filtr? .-)
Předpokládám že ne. Vzducháč měnili v servisu a pokud jsem jim čuměl dobře pod pracky tak kromě povolení šroubů s imbusovýma hlavama a oddělání plastu mezi maskou a tzv. airboxem nemají co zkazit...jinak to samozřejmě nebylo jejich první BMW v servise, takže chybu z neznalosti taky vylučuju.

Napsal: čtv 03.11.2005 09:14
od Wolfi
Tak dneska to udělalo zase. Zase to málo táhlo a všimnul jsem si jedné věci:
Na budíku okamžité spotřeby se ručička zastavila na 10l/100km a bylo jedno jak moc je sešláplý pedál plynu. Když pustím plyn tak začne spotřeba klesat (ručička padat), ale když sešlápnu až na podlahu ručička se zastavý přesně na 10l....víc ani ránu....??? Po ujetí 3km se to probere a pak je to v pohodě. Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes ??? Nebo kde je v okolí Hodonína nějaký servis s diagnostikou kam bych mohl zajet

Napsal: čtv 03.11.2005 12:59
od Wolfi
Tak jsem zašel na diagnostiku, natočili mu EKG a co myslíte.....závada na měřiči množství vzduchu. Pak jsme dlouho hledali cenu, ale bohužel. Tak jsem se vydal najít cenu do jiného servisu (tam kde měnili vzducháč). Aby nemusel servisák hledat v katalogu číslo dílu, tak mě poprosil o otevření kapoty, že se jako podívá na stávající váhu vzuchu a číslo si opíše na papírek. Jak se mi ulevilo, když zahlásil že nějaká P--A nezastrčila konektor, který je přímo pod trubkou sání do AIR boxu. Tak konektor prostříkal kontoxem, zacvakl a já se vydal na další test na diagnostice. Tam po vymazání paměti a chvilce zkoušení zahlásil verdikt "vyléčen" a já jsem ušetřil min 10tis.

PS: Doposavaď to prej jelo na náhradní režim, a to jsem si liboval jak to jezdilo (když to zrovna jezdilo). Teď je to ale hotový FIČÁK. 150PSů je hold 150 PSů.

jinak chlapy díky za možné i nemožné rady...

Napsal: čtv 03.11.2005 13:26
od major
Wolfi píše:Tak jsem zašel na diagnostiku, natočili mu EKG a co myslíte.....závada na měřiči množství vzduchu. Pak jsme dlouho hledali cenu, ale bohužel. Tak jsem se vydal najít cenu do jiného servisu (tam kde měnili vzducháč). Aby nemusel servisák hledat v katalogu číslo dílu, tak mě poprosil o otevření kapoty, že se jako podívá na stávající váhu vzuchu a číslo si opíše na papírek. Jak se mi ulevilo, když zahlásil že nějaká P--A nezastrčila konektor, který je přímo pod trubkou sání do AIR boxu. Tak konektor prostříkal kontoxem, zacvakl a já se vydal na další test na diagnostice. Tam po vymazání paměti a chvilce zkoušení zahlásil verdikt "vyléčen" a já jsem ušetřil min 10tis.

PS: Doposavaď to prej jelo na náhradní režim, a to jsem si liboval jak to jezdilo (když to zrovna jezdilo). Teď je to ale hotový FIČÁK. 150PSů je hold 150 PSů.

jinak chlapy díky za možné i nemožné rady...
No tak paráda , hlavně že jsi to našel 8) .

Napsal: čtv 03.11.2005 21:07
od Wolfi
major píše:No tak paráda , hlavně že jsi to našel 8) .
Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba :evil: (jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.

Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??

Napsal: pát 04.11.2005 11:23
od Petr_1
Wolfi píše:Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba :evil: (jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.

Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.

Napsal: pát 04.11.2005 13:10
od Wolfi
Petr píše:
Wolfi píše:Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba :evil: (jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.

Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.
Tak jsem jel dneska do Zlína a když už jsem zápasil s předjetím KAROSY tak jsem se nasral a znovu jsem vypnul tu váhu vzduchu...motor byl teplý a raních 10km už jsem měl za sebou, takže auto jelo v pohodě na náhradní program a turbo necukalo..takže mám za to, že to má všechno na svědomí Váha vzduhu. teď už jenom objednat druhou a bude to...Vipadá to tak, že předchozí majitel zřejmě věděl o disfunkci váhy tak ji sprostě odpojil.

Napsal: pát 04.11.2005 14:05
od tds
Wolfi píše:
Petr píše:
Wolfi píše:Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba :evil: (jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.

Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.
Tak jsem jel dneska do Zlína a když už jsem zápasil s předjetím KAROSY tak jsem se nasral a znovu jsem vypnul tu váhu vzduchu...motor byl teplý a raních 10km už jsem měl za sebou, takže auto jelo v pohodě na náhradní program a turbo necukalo..takže mám za to, že to má všechno na svědomí Váha vzduhu. teď už jenom objednat druhou a bude to...Vipadá to tak, že předchozí majitel zřejmě věděl o disfunkci váhy tak ji sprostě odpojil.
nemyslím že by to byl problém váhy, to by spíš to auto bylo líné a pořád. na 99% je to problém s plněním motoru, turbo dává vysoký tlak a elektronika ti omezí přísun paliva. má to na svědomí přetlaková regulace turba (wastegate) k opravě potřebuješ tlakoměr popř.diagnostiku.a vědět kde jak co měřit. pokud tomu moc nerozumíš dej to do servisu. zkus v hodoníně CARBAND Bosh servis. popř. v Brně autoservis Morisák to je největší odborník na BMW jakého znám.vozí mu auta i z renocaru když neví co a jak.

Napsal: pát 04.11.2005 14:14
od tds
tds píše:
Wolfi píše:
Petr píše: Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.
Tak jsem jel dneska do Zlína a když už jsem zápasil s předjetím KAROSY tak jsem se nasral a znovu jsem vypnul tu váhu vzduchu...motor byl teplý a raních 10km už jsem měl za sebou, takže auto jelo v pohodě na náhradní program a turbo necukalo..takže mám za to, že to má všechno na svědomí Váha vzduhu. teď už jenom objednat druhou a bude to...Vipadá to tak, že předchozí majitel zřejmě věděl o disfunkci váhy tak ji sprostě odpojil.
nemyslím že by to byl problém váhy, to by spíš to auto bylo líné a pořád. na 99% je to problém s plněním motoru, turbo dává vysoký tlak a elektronika ti omezí přísun paliva. má to na svědomí přetlaková regulace turba (wastegate) k opravě potřebuješ tlakoměr popř.diagnostiku.a vědět kde jak co měřit. pokud tomu moc nerozumíš dej to do servisu. zkus v hodoníně CARBAND Bosh servis. popř. v Brně autoservis Morisák to je největší odborník na BMW jakého znám.vozí mu auta i z renocaru když neví co a jak. plnící tlak by měl být 2,2 atm -1atm atmosférický tlak t.j. max.plnění před omezením paliva je 1,2 bar. vytáhní hadičku z tlakoměru a napoj tam budík změř to při plném zatížení motoru nejlépe 3500 ot na 4-ku v kopci při plném plynu pak ti dá max.tlak