Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Obnova laku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
snuky
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: pát 08.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od snuky »

xsun píše:
snuky píše:mam podobnej problém, ale na laku jsou místy škrábanečky od větví a z myčky ...
neví někdo za kolik se dá sehnat lak na celý auto ?Nemusí to být žádná metla jen pěkná černá s leskem ...

vůbec nemam představu

do 10k - namalovany vodovkama
10-15k - pres nejakyho znamyho nebo v mensi lakovne kdovijake kvality
15-20k - takova normalni cena za slusnej lak
20-30k - dobrej lak v lakovne s profesionalnim vybavenim
30k a vic - ...




dík za info
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od pindour »

potreboval bych s nicim podobnym taky poradit.Mam nove nastrikany auto a je tam trochu pomeranc potreboval bych ho nejak rozlestit .Prosim o radu.diky
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#23 Příspěvek od kutil »

Pomeranč běžným leštěním nikdy neodstraníš zbývá ti pouze zabrousit smirkem 1500-2000 do plného matu vidíš při oschlém povrchu a po té to leštit leštičkou (tvaru uhlové brusky) max ot do 1800 ot je vhodná regulace otáček zpočátku se používají nižší otáčky a postupně ot.zvyšujeme profi leštičky za 13 t si asi těžko muže amatér dovolit doporučuji nakup v PL na burzách cena asi 900 Kč i s regulaci na lešticí kotouče 180 mm a leštící pasty doporučuji použit dvě zrnitosti miň asi udřeš já poživám 3 M kus asi 600 Kč při leštění nutno neustále vlhčit rozprašovačem při doleš?ováni je vhodné použít jemný kotouč.Při leštění dochází k zahřívaní laku které napomáhá k opětovnému zaceleni povrchové vrstvy.Při vysokých nárocích na kvalitu laku ještě poživám následně brusný karosářský kámen zrnitost 1500 kus asi 500Kč při celoplošném broušení karoserie spotřeba asi 2 kusy a po té znovu leštit pastou tím dosáhnu dokonalého zrcadla jaké nedokáží udělat ani na mnoha nových autech jé to pěkná makačka ale výsledný efekt za to stoji hlavně u tmavých barev nevýhodou těchto brusných a lešticích metod je že občas dojde k přebroušení nebo přeleštění laku na plnič nevětši nebezpečí je na hranách a pak většinou nutno díl znovu lakovat u obyčejných barev se dá provést zástřik ale následné leštění neuspěchat nechat vyzrát aspoň 2 týdny .pokud si auta sami stříkáte v garáži dá se tímto postupem odstranit veškeré smetí prach mouchy i stíkance na ty ale doporučuji karosářský brusný kámen 800 tím dorovnat do plného matu pokud máte krátery v laku po mastnotě dají se po zaschnutí zakapat zápalkou nechat zaschnout do druhého dne po té přebrousit lehce smirkem 1500 a pak do matu dobrousit brusným kamenem 800 pak pokračovat v běžném leštění krátery sice po čase trochu sednou po 2-3 měs se to dá znovu lehce přebrousit kamenem 1500
Odpovědět