Stránka 2 z 3
Napsal: pát 02.09.2005 14:38
od toretto
Maslista píše:
A nemůžu s tebou souhlasit že ten ford byl lemra... od 2000 do 4000 ot/min byl ten zátah dost razantní.. což u TDS vůbec nepozoruju...
to jsi me asi spatne pochopil.. lemra to byla kdyz byly otacky pod cca 1800ot/min .. pak zabralo turbo a to dost vyrazne.. s tim souhlasim
si vzpominam na jeden prujezd mistnich serpentin - v pulce otacky zabralo turbo a na dvojku to zaclo hrabat
TDS sice nezabere tak najednou, ale zas zabira uz odspoda..
Napsal: sob 03.09.2005 20:33
od Lukyn
Nazdar chlapi¨.Je to pravda,ze to TDSko nejede¨,ale ja to už neřešim.Däm to Zolimu upravit.Je to taková alternativa k Alpině.Kdyby jste nahodou někdo chtěli tak můžu dát kontakt.Někdy trochu řve ale jinak fakt kádr.Üž vážně.Výkon ani spotřba mě nenadchli(zatim pořád couračky 9-10l),ale ja se do toho motoru zamiloval.Neže bych o tom nějak silně uvažoval,ale zajímalo by mě co jsi myslíte o čipu k tomuhle motoru?Jo a kdyby se někdo rozhodl založit rodinu tak to může byt časem naprodej.Až se ho nabažím.Takže myslim někdy na jaře.Bude to pro mě těžký naučit se žít bez toho krásnýho chrochtavího zvuku.Děkuju za názory.
Napsal: sob 03.09.2005 22:56
od Lukas H.
Lukyn píše:Nazdar chlapi¨.Je to pravda,ze to TDSko nejede¨,ale ja to už neřešim
Takhle jede po cipu od diesel-technik...
http://www.e-net.cz/lukash/LukasH_Bmw_325TDs_0-100.mpeg
http://www.e-net.cz/lukash/LukasH_Bmw_3 ... 00-200.avi
Napsal: úte 06.09.2005 19:55
od Maslista
Lukyn píše:Nazdar chlapi¨.Je to pravda,ze to TDSko nejede¨,ale ja to už neřešim.Däm to Zolimu upravit.Je to taková alternativa k Alpině.Kdyby jste nahodou někdo chtěli tak můžu dát kontakt.Někdy trochu řve ale jinak fakt kádr.Üž vážně.Výkon ani spotřba mě nenadchli(zatim pořád couračky 9-10l),ale ja se do toho motoru zamiloval.Neže bych o tom nějak silně uvažoval,ale zajímalo by mě co jsi myslíte o čipu k tomuhle motoru?Jo a kdyby se někdo rozhodl založit rodinu tak to může byt časem naprodej.Až se ho nabažím.Takže myslim někdy na jaře.Bude to pro mě těžký naučit se žít bez toho krásnýho chrochtavího zvuku.Děkuju za názory.
Luku neblázni ... Zoliho sem netahej !!! víš přeci jak skvělý je to úpravce o jeho nadpozemských schopnosteh se tady nikomu ani nezdá...

kort když si vzpomenu jak vynadal tý kurvě do telefonu

... a co teprve jak zametl s Romanem

.... chlapi od něj ruce pryč

...
Napsal: čtv 08.09.2005 10:54
od FrajerT
Maslista píše:Kamarád koupil TDSo rok 98.. najeto cca 230.000km doloženo servisní knihou... motor má krásný a zdravý zvuk nejeví žádné známky špatného zacházení od předešlého majitele..motor je čistý jen výčko na dolévání oleje netěsní na výbornou.... voda(chladič) čistá bez oleje to samé naopak olej bez známek vody... teplé starty výce než dobré tzn. chytá na drc... při plné zátěži žádný kouř... turbo si pěkně a podle mně i zdravě píská..
jen co mi pořád nejde do hlavy.. NEJEDE TO.. přijde mi to dost slabé.. výkon mně vůbec neohromil ba naopak... byl jsem zklamán...čekal jsem nějaký znatelný zátah přeci jen 140PS neni na diesel málo... před lety mněl můj otec Frod scorpio 2,5TD 115PS / 270nm.. a to při sešlápnutí pnynu mnělo ohromnej zátah.. na šotolině na dvojku pouze sešlápnutí plynu = neskutečný hrábě

při jízdě i na 5 rychlostní stupeň byl po sešlápnutí plynu znatelný zátah
vím že je to těžce popsatelné ..ale jak by mnělo jet zdravé TDS... případně porovnat s jinými vozy či modely BMW
Počuj, skúšali ste maximálku? Koľko to ide?
Keď sa Vám zdá, že TDS nejde, čo mám hovori? ja s mojim TD?!

Ale tiež by som to za benzín nemenil, rovnako mám rád ten "chrochtavý" zvuk a ja diesel proste musím!

Napsal: čtv 08.09.2005 23:07
od Martinéz
FrajerT píše:Maslista píše:Kamarád koupil TDSo rok 98.. najeto cca 230.000km doloženo servisní knihou... motor má krásný a zdravý zvuk nejeví žádné známky špatného zacházení od předešlého majitele..motor je čistý jen výčko na dolévání oleje netěsní na výbornou.... voda(chladič) čistá bez oleje to samé naopak olej bez známek vody... teplé starty výce než dobré tzn. chytá na drc... při plné zátěži žádný kouř... turbo si pěkně a podle mně i zdravě píská..
jen co mi pořád nejde do hlavy.. NEJEDE TO.. přijde mi to dost slabé.. výkon mně vůbec neohromil ba naopak... byl jsem zklamán...čekal jsem nějaký znatelný zátah přeci jen 140PS neni na diesel málo... před lety mněl můj otec Frod scorpio 2,5TD 115PS / 270nm.. a to při sešlápnutí pnynu mnělo ohromnej zátah.. na šotolině na dvojku pouze sešlápnutí plynu = neskutečný hrábě

při jízdě i na 5 rychlostní stupeň byl po sešlápnutí plynu znatelný zátah
vím že je to těžce popsatelné ..ale jak by mnělo jet zdravé TDS... případně porovnat s jinými vozy či modely BMW
Počuj, skúšali ste maximálku? Koľko to ide?
Keď sa Vám zdá, že TDS nejde, čo mám hovori? ja s mojim TD?!

Ale tiež by som to za benzín nemenil, rovnako mám rád ten "chrochtavý" zvuk a ja diesel proste musím!

nacipuj to a na 17kach ti to poleti 220 v poho pokud to mas v cajku...
Napsal: pát 09.09.2005 10:51
od FrajerT
Koľko PS by ten čip na tom mojom žihadle mohol spravi?? Čo vlastne čip ovplyvňuje? Predvstrek, dávkovanie paliva, max. otáčky? Alebo všetko dokopy?

Napsal: pát 09.09.2005 14:09
od Jirka-328
Jestli se vám někomu zdá že vto nejede, tak vám dám kontakt na jednoho týpka od nás z ulice. Rozumí tomu hyper super, o tom žádná......
Můj zážitek:
Byl jsem loni na sprintech na letišti u Hrochova Týnce a potkal jsem ho když se zrovna přihlašoval na sprint se svou Temprou 1.6
Chvilku jsme pokecali a pak jel odjet svoji 1. jízdu. Trochu zahrabal, pak málem chcíp a nakonec spočítal zuby v převodovce když dával za 3.
Druhá jízda byla lepší, nicméně čas měl stejnej, tak nevim co tam dělal.
A pak jsem ho viděl na parkovišti před 3. jízdou jaxe hrabe v něčem pod kapotou. Ptal jsem se ho z prdele jestli hledá koně pod kapotou a on uplně vážně že ne, a že schání rychle šroubovák. Hned ho našel a se slovama že když tomu dává při rozjezdu, uplně slyší jak má motor málo vzduchu, udělal tím šroubovákem 4nebo 5 děr do trubky sání před i za váhou vzduchu.
čuměl jsem jak péro, on to natočil, protůroval, a byl spokojenej.Čas 3. jízdy měl kupodivu zase stejnej.
Mrzí mě že nemám foto
Napsal: pát 09.09.2005 14:15
od Jirka-328
No a ještě jeden:
Na nějakým srazu jsem okukoval Starý kupátko, motor z Favorita. Krásně udělaný auti, no a majitel zrovna ukazoval nějakýmu borcoj co má pod kapotou. Fáčko, na něm dvojitýho Webbera, dělaný svody, nádhera. No a jak jsem se tam přitočil tak za mnou stáli 2 kluci cca 16roků a ten jeden: Tý ýývole on tam má motor z Favorita a karburátory Webber. A tten druhej na to : To nic není, já mám známýho a ten tam má karburátory z Liazky
Napsal: pát 09.09.2005 14:18
od papyk
Napsal: pát 09.09.2005 14:22
od Jirka-328
Ještě jsem si vzpoměl:
Kámoš ještě před tím než koupil 325 měl Rapida. Moc pěknýho, ale to jedno. Jednou jsme tak popíjeli u garáže, vrata otevřený a šel kolem cigán co bydí kousek za garáží, tak 30roků starej. A hned se začal zajímat co to j ea kolik to jede a že on tomu hrozně rozumí páč dělá do aut......
Když slyšel že to má motor z Favorita tak čuměl jako péro a že to musí být střela. No a šel domů.
Druhej den šel zase kolem a že jsme mu pěkně kecali, že motor z Fáčka to mít nemůže.
A hned taky řekl proč. Ptal se prej nějakýho kámoše co do toho taky dělá a prej je to pičovina protože Favorit má motor vepředu a Rapid vzadu!!!!!
NEKECÁM VŠECHNO JE PRAVDA
Napsal: pát 09.09.2005 14:35
od papyk
Už to nehul

Napsal: pát 09.09.2005 14:47
od toretto
Napsal: úte 13.09.2005 17:09
od Hurdy
Hold cikáni jsou takoví jednodušší.

Jinak já mám 325td s chipem a jede celkem slušně aspoň koho jsem vezl tak řekl že to jede do sedačky to zatlačí..Jede mi 220 při 4800ot/min.
Napsal: stř 14.09.2005 09:17
od FrajerT
Hurdy píše:Hold cikáni jsou takoví jednodušší.

Jinak já mám 325td s chipem a jede celkem slušně aspoň koho jsem vezl tak řekl že to jede do sedačky to zatlačí..Jede mi 220 při 4800ot/min.
A vieš mi aj vysvetli, na čo všetko ten čip má vplyv? Už som sa tu na to pýtal...

Čo to stálo? Koľko máš na tom km?
Napsal: čtv 15.09.2005 10:13
od Hurdy
Výkon podle předchozího majitele je 110kw,točí vklidu do červeného posunul se krou?ák a co stál opravdu nevím,ale ve srovnání s obyč 325td je to dost velký rozdíl a to mám ještě automat,ale 5 speed s TDS.Jo a mám najeto 322000km.Chip je tam asi 50000km.
Napsal: úte 20.09.2005 14:29
od FrajerT
Hurdy píše:Výkon podle předchozího majitele je 110kw,točí vklidu do červeného posunul se krou?ák a co stál opravdu nevím,ale ve srovnání s obyč 325td je to dost velký rozdíl a to mám ještě automat,ale 5 speed s TDS.Jo a mám najeto 322000km.Chip je tam asi 50000km.
Kurňa, no neznie to zle...

Pozis?ujem ceny a možno to poriešim. Ja tam mám "len" nejakých 235000km (dovolím si tvrdi? origo) a myslím že ten motor ide fakt skvele.
Len som teraz trochu jeleň z toho Tvojho auta... máš TD alebo TDS? A 5 speed automat?

110kW???!!!
Napsal: stř 21.09.2005 09:35
od Hurdy
Je to jen TD a automat do td se dával jen 4 stupňový a já mám z TDS 5 stupňový. A těch 110kw je nepotvrzených nebyl jsem na brzdě,ale powerslide dělá dost ochotně včera jsem to zkoušel a do zatáčky jsem mu vytnul a šel poslušně do smyku,ale nějak jsem to nezvládl a přetočil ho no ještě se musím hodně učit.
Napsal: stř 21.09.2005 10:55
od FrajerT
Hurdy píše:Je to jen TD a automat do td se dával jen 4 stupňový a já mám z TDS 5 stupňový. A těch 110kw je nepotvrzených nebyl jsem na brzdě,ale powerslide dělá dost ochotně včera jsem to zkoušel a do zatáčky jsem mu vytnul a šel poslušně do smyku,ale nějak jsem to nezvládl a přetočil ho no ještě se musím hodně učit.
No pokiaľ si ho nepretočil na strechu, tak je to OK...
Ale myslím, že takéto blbinky robi? s dieslom nie je boh vie čo, to mu na životnosti nepridá. Ozaj, neskúšal si nejaký šprint s niečím porovnateľným? Trebárs so sériovým TDS? Mal som možnos? beha? na 2,5 TDS Touring, r.v. 96 a o veľa lepšie od toho môjho nešiel. Je síce o 300Kg ?ažší, ale aj tak som čakal viac.

Napsal: stř 21.09.2005 11:04
od Lukas H.
FrajerT píše:Ale myslím, že takéto blbinky robi? s dieslom nie je boh vie čo, to mu na životnosti nepridá.
