Stránka 2 z 2
Napsal: úte 13.09.2005 22:42
od Slavisimo
Petr píše:Tak podobnej ventil mi sice zbytečně, ale přesto namontovali u BMW. Cena asi 400,-
nefunguje?
Napsal: stř 14.09.2005 07:03
od Petr_1
Slavisimo píše:Petr píše:Tak podobnej ventil mi sice zbytečně, ale přesto namontovali u BMW. Cena asi 400,-
nefunguje?
Když ti umře čerpadlo, tak už nepomůže nic.
Napsal: stř 21.09.2005 17:00
od Hurdy
Kurňa fakt to nemůžu sehnat nikdo to snad nevyrábí nebo co všude mi cpou nějaké průtokové šrouby a něco mezi trubky o tom nemaji ani páru.
Napsal: čtv 22.09.2005 20:23
od ignor
pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
Napsal: pát 23.09.2005 09:38
od FrajerT
ignor píše:pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
Pokiaľ je to tak, že teplé nechytá a keď vychladne, tak naskočí na brnk, tak už ventil nezháňaj...

Napsal: pát 23.09.2005 17:02
od Slavisimo
FrajerT píše:ignor píše:pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
Pokiaľ je to tak, že teplé nechytá a keď vychladne, tak naskočí na brnk, tak už ventil nezháňaj...

nam to spatne startovalo v obou pripadech a timhle se to vyresilo
Napsal: sob 23.12.2006 18:20
od jany
Ahoj,
tak to by ma tiez zaujimalo aky je to presne ventil ?
Mam 318 TDS ....
Dik.
Napsal: sob 23.12.2006 23:41
od Olda H
Nerad se tu vkládám do rozjeté diskuze, ale jak to tak pročítám, tak je škoda, že nepoužíváte funkci HLEDAT.
Toto téma se tu řeší poměrně často. Takže, pokud motor startuje špatně za studena i za tepla, tak je první nasnadě podívat se jestli se hůř startuje když je nafty méně a jestli startuje lépe když je nafty asi nad 1/3 nádrže. Pokud tomu tak je, tak na 99% je palivové čerpadlo (pumpa v nádrži) špatné. Většinou odchází po cca 150 tis. kilometrech. Takové "doplňky" jako jsou zpětné ventily (řešení vozičů zadků v BMW, kterým je líto dát peníze za nové čerpadlo), řeší situaci pouze náhražkově a je nutné vyměnit čerpadlo (cca 4000,-)
Pokud motor startuje špatně jen za tepla a za studena dobře, tak je třeba se podívat na vsřiky a palivové čerpadlo (u motoru). Cena je samozřejmě vyšší.
Opravdu stačí použít "hledat"
V neposlední řadě je třeba vědět, jak dlouho tam máte žhaviče a v jakém stavu jsou. Nechat proměřit a popřípadě vyměnit. A až pokud toto nepomůže, tak se zabývat těma věcma výše popsanýma.
Napsal: ned 24.12.2006 14:09
od honzin
....ten ventil ,musej mit všude kde montujou LPG , když ho davaj na benz. hadice , aby přeruš. přivod benzinu , da se zavřit i mechanicky ....super imob. , s karou pak fakt nikdo neodjede
