Stránka 2 z 3

Napsal: stř 31.08.2005 08:54
od margos
no, pokud jsi byl na diagnostice, tak by melo byt jedno jestli ji delaji v chladku nebo ne.. Pokud by vaha vzduchu hazela chyby at az za tepla, tak by ti je vyjeli a rekli, ne?

Napsal: stř 31.08.2005 09:01
od 320Miafie
No to asi jedno není, je rozdíl ,když se dělá diagnostika v chladné místnosti a jen se motor vytáčí na neutrál nebo když se dělá za jízdy, kdy je motor v plném zatížení,tak mi to řekli v renocaru včera 8)

Napsal: stř 31.08.2005 09:01
od skautik
margos píše:no, pokud jsi byl na diagnostice, tak by melo byt jedno jestli ji delaji v chladku nebo ne.. Pokud by vaha vzduchu hazela chyby at az za tepla, tak by ti je vyjeli a rekli, ne?
muze podavat DME spatne hodnoty, to na diagnostice poznaji dost tezko

Napsal: stř 31.08.2005 09:03
od darmon
skautik píše:
margos píše:no, pokud jsi byl na diagnostice, tak by melo byt jedno jestli ji delaji v chladku nebo ne.. Pokud by vaha vzduchu hazela chyby at az za tepla, tak by ti je vyjeli a rekli, ne?
muze podavat DME spatne hodnoty, to na diagnostice poznaji dost tezko
:lol:

Napsal: stř 31.08.2005 09:05
od 320Miafie
Nemůže tam být špatné pouze nějaké čidlo teploty ?? Nebo to má na starosti jen ta váha vzchudu ? :?:

Napsal: stř 31.08.2005 09:43
od skautik
darmon píše:
skautik píše:
margos píše:no, pokud jsi byl na diagnostice, tak by melo byt jedno jestli ji delaji v chladku nebo ne.. Pokud by vaha vzduchu hazela chyby at az za tepla, tak by ti je vyjeli a rekli, ne?
muze podavat DME spatne hodnoty, to na diagnostice poznaji dost tezko
:lol:
jsem rad, ze jsi se k technickejm vecem od vcerejska prestal vyjadrovat, jeste prestat pouzivat mimiku a muzu si psat co chci :D

myslel jsem to tak ze to nevypise chybu - mas spatnou vahu, meri, ale dava nespravne udaje

Napsal: stř 31.08.2005 09:55
od darmon
skautik píše:
darmon píše:
skautik píše: muze podavat DME spatne hodnoty, to na diagnostice poznaji dost tezko
:lol:
jsem rad, ze jsi se k technickejm vecem od vcerejska prestal vyjadrovat, jeste prestat pouzivat mimiku a muzu si psat co chci :D

myslel jsem to tak ze to nevypise chybu - mas spatnou vahu, meri, ale dava nespravne udaje
i s tou mimikou koncim, jen jsem se neudrzel, no :) a mysli si co chces :)

Napsal: stř 31.08.2005 11:24
od skautik
darmon píše:
skautik píše:
darmon píše: :lol:
jsem rad, ze jsi se k technickejm vecem od vcerejska prestal vyjadrovat, jeste prestat pouzivat mimiku a muzu si psat co chci :D

myslel jsem to tak ze to nevypise chybu - mas spatnou vahu, meri, ale dava nespravne udaje
i s tou mimikou koncim, jen jsem se neudrzel, no :) a mysli si co chces :)
to je dobre :)
treba se pletu, zatim jsem nemel ohledne vahy jine nez tyto informace

Napsal: stř 31.08.2005 12:03
od darmon
jak uz jsem rekl, budu se vyjadrovat jen k e23,e32,e38 zalezitostem, howgh

Napsal: stř 31.08.2005 14:44
od andyXXL
Nemal si to auto tuknute (stacila aj nejaky slaby naraz)??? Ono je tam rozeravene platinove vlakno a je sakra citlive na otrasy. Dost casto sa to stava, problemy po havariach, ono ten snimac ide, ale hadze blbosti.Aspon elektronika VW TDI ide na nudzovy rezim trvale, ked nie je ok tento signal. Ale najlepsie urobit dynamicku diagostiku za jazdy napichnut prenosny tester a sledovat tento signal 8)
to darmon> MAF AFM etc., co riesis je tym myslene to iste

Napsal: pát 02.09.2005 08:58
od 320Miafie
Včera jsem volal do jedné firmy co prodává náhradní díly, a říkaly že dnes jedou do nějakého servisu BMW testovat váhu vzduchu vzduchu co mají v nabídce,jestli bude pracovat jako originál,pokud ano, cena výjde na nějakých 2400Kč bez tuby, což je bomba !! Tak snad jim ty zkoušky vyjdou :P

Napsal: pát 02.09.2005 09:00
od skautik
320Miafie píše:Včera jsem volal do jedné firmy co prodává náhradní díly, a říkaly že dnes jedou do nějakého servisu BMW testovat váhu vzduchu vzduchu co mají v nabídce,jestli bude pracovat jako originál,pokud ano, cena výjde na nějakých 2400Kč bez tuby, což je bomba !! Tak snad jim ty zkoušky vyjdou :P
tak to mi dej kontakt :)

Napsal: pát 02.09.2005 09:11
od 320Miafie
Dám kontakt až to budou mít otestované... :arrow:

Napsal: sob 03.09.2005 11:49
od 320D
Tak bohužel, nepasuje tam... :cry:
Jinak neví někdo z vás, jestli je ve 320D nějaké konkrétní čidlo teploty které určuje bohatost směsi, nebo toto má vše na starosti jen váha vzduchu ? Můj broblém je v tom, že pokud je venku pěkně nad cca 23C tak mi padá výkon ve vysokých otáčkách,ale stačí abych zajel třeba do lesa kde je stín a už to jede normálně, zajímavé, že ?

Napsal: sob 03.09.2005 12:14
od michal
tak me napadlo
co teplota paliva,jak je na tom ten malej chladic nafty co je u filtru,
nechybi ti u nej trubka(kterou jde vzduch),vede do pr.narazniku :?:

Napsal: sob 03.09.2005 12:59
od 320Miafie
Mrknu na to a dám vědět... :idea:

Napsal: sob 03.09.2005 13:26
od michal
rovnou se podivej i na interkoler
muze bejt plnej oleje a spatne chladi
nejlepsi by bylo ho vyndat,vylejt olej-urcite tam nejakej bude...
a taky mezi nim a chladicem co je za nim,myslim ze na klimu,bejva napadanej bordel,pak nim neproudi dostatecne vzduch a zase spatne chladi

kdyz to ma souvislost s venkovni teplotou,videl bych pricinu v necem co je ochlazovany vzduchem :)

Napsal: ned 04.09.2005 09:31
od 320Miafie
Mezi chladičem a ním už to čistili v bmw,ale kdyby byl interkoler plnej oleje,tak by se to projevilo i na teplotě motoru nebo nee? Teplotu motoru mám ok,podle ukazatele...

Napsal: ned 04.09.2005 12:19
od Slavisimo
tak neco podobnyho nam dela u TDS s tim ze se omezi vykon a rucicka teploty se pohne o 2mm k cervenymu, delato jen kdyz je horko, treba na vecer nebo po ranu to jede normalne.

Napsal: ned 04.09.2005 17:55
od 320Miafie
no a jak jste to vyřešili? Mě se ručička teploty nehne, pořád je u prostřed...