Stránka 2 z 2

Napsal: pon 16.05.2005 15:31
od error-motohanz
a pasujou trmeny s 320 nebo 325 na drzaky trmenu u 318? Chtel bych trohu upgrade brzd....

Napsal: pon 16.05.2005 15:44
od Speedy
error-motohanz píše:a pasujou trmeny s 320 nebo 325 na drzaky trmenu u 318? Chtel bych trohu upgrade brzd....
Jo, pasujou.

Napsal: pon 16.05.2005 19:58
od Pavel
doxa píše:
Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)
Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Asi máš pravdu.....seš nejlepší...

Napsal: úte 17.05.2005 00:15
od doxa
Pavel píše:
doxa píše:
Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)
Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
Nejsem, ale nemusim nikomu rikat, ze ma mrdku...

Napsal: úte 17.05.2005 20:00
od Pavel
doxa píše:
Pavel píše:
doxa píše: Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
Nejsem, ale nemusim nikomu rikat, ze ma mrdku...
Ty... nech to tak :lol:

Napsal: úte 17.05.2005 20:20
od LOPOLO
Speedy píše:
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama

Napsal: úte 17.05.2005 21:22
od Speedy
LOPOLO píše:
Speedy píše:
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
Nevím jak je to s praxí, ale dle ETK ani 318i Cabrio nemá v předu chlazený kotouče..

Napsal: stř 18.05.2005 09:48
od skautik
LOPOLO píše:
Speedy píše:
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene

Napsal: stř 18.05.2005 10:44
od Speedy
skautik píše:
LOPOLO píše:
Speedy píše: V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.

Napsal: stř 18.05.2005 11:31
od Speedy
Speedy píše:
skautik píše:
LOPOLO píše: a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotouče :-)

Napsal: pát 27.05.2005 11:02
od Lada Zuzjak
Speedy píše:
Speedy píše:
skautik píše: a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotouče :-)
E36 318 M40 11/91 salon ma vepredu jednoduchy a vzadu bubny :lol:

Napsal: pát 27.05.2005 12:56
od Fatal Design
Ale všechno de, když se chce :)

Co třeba E36 M3 - Compact ??

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... %26+Cabrio

Napsal: sob 28.05.2005 16:05
od Huska
Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.

Napsal: ned 29.05.2005 22:05
od Speedy
Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Jak myslíš, ale já mám informace z 1. ruky, nebudu o tom dále diskutovat...

Napsal: ned 29.05.2005 22:09
od bergos
Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Hmm, já mám 318i M43 a mám všude jednoduchý kotouče. 8)

Napsal: ned 29.05.2005 22:23
od doxa
Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
A ja mam chlazeny/chlazeny :) Takze na "podle me" bych nic radsi nestavel :) :)

Napsal: pon 30.05.2005 15:29
od Huska
Hmmm tak tedy ověřím důkladně a zřejmě budete mít pravdu. Ale to co jsem napsal je pravda a pokud je více typů tak to na ně stačí aplikovat.