Napsal: pon 16.05.2005 15:31
a pasujou trmeny s 320 nebo 325 na drzaky trmenu u 318? Chtel bych trohu upgrade brzd....
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jo, pasujou.error-motohanz píše:a pasujou trmeny s 320 nebo 325 na drzaky trmenu u 318? Chtel bych trohu upgrade brzd....
doxa píše:Hlavne ze 320i je terno!Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější...![]()
![]()
Nejsem, ale nemusim nikomu rikat, ze ma mrdku...Pavel píše:doxa píše:Hlavne ze 320i je terno!Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější...![]()
![]()
Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
Ty... nech to takdoxa píše:Nejsem, ale nemusim nikomu rikat, ze ma mrdku...Pavel píše:doxa píše: Hlavne ze 320i je terno!![]()
![]()
Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše:V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
Nevím jak je to s praxí, ale dle ETK ani 318i Cabrio nemá v předu chlazený kotouče..LOPOLO píše:a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše:V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazeneLOPOLO píše:a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše:V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.skautik píše:a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazeneLOPOLO píše:a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše: V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotoučeSpeedy píše:Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.skautik píše:a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazeneLOPOLO píše: a kabria i se slabejma motorama
E36 318 M40 11/91 salon ma vepredu jednoduchy a vzadu bubnySpeedy píše:Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotoučeSpeedy píše:Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.skautik píše: a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Jak myslíš, ale já mám informace z 1. ruky, nebudu o tom dále diskutovat...Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Hmm, já mám 318i M43 a mám všude jednoduchý kotouče.Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
A ja mam chlazeny/chlazenyHuska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.