Stránka 2 z 2

Napsal: úte 03.05.2005 15:19
od Slid
...ale jo to nepopírám.
Ale chceš říct že když si koupím jen zadní tlumič od Remus, Supersprint, prostě ty špičky ne žádný KM ChromKadlec ITC DIABLO atd. tak při výmněně zadníhio tlumiče bude okamžitý nárust 5 -7 Hp co udává Remus nebo Supersprint??(Nemluvím o M3 ale seriových vozech).
A ikdyby to byla pravda tak ty 5Hp v autě poznáš jo? 8O
Jinak tohle je nekonečný téma kdy se bude určitá skupinka lidí hádat že je to blbost a další bude tvrdit že je to fakt....To co uvádí Supersprint je jen reklamní tah, že tento výfuk přidá pří vymněně zadního tlumiče 5Hp.Ale vem si nějakou sériovku na brzdu dej tam zadní tlumič od Supersprintu pro daný typ.a koukni na výsledek a pak dej seriový, ale nový zadní tlumič stejně tak jako ten od Supersprintu!!A schálně o kolik se zvětší krou?ák a hp??
Když chceš srovnávat třeba jak to funguje na M3 tak tu samou značku ale zase pro daný typ dej na vůz a na brzdu a ty hodnoty vylezou úplně jinak hp atd. než třeba u 320i a proč?Protože M3 je už od série vyladěna aby splňovala max. ale jakto že ta 320i nemá nárust hp stejný jako M3.Přitom tam je stejná značka stejný typ výfuku ale rozdílný nárusty.....s pár výfukama už jsem měl zkušenost a říkám jen co jsem viděl... :wink:

Napsal: úte 03.05.2005 17:00
od Miki_JI
Slid píše:...ale jo to nepopírám.
Ale chceš říct že když si koupím jen zadní tlumič od Remus, Supersprint, prostě ty špičky ne žádný KM ChromKadlec ITC DIABLO atd. tak při výmněně zadníhio tlumiče bude okamžitý nárust 5 -7 Hp co udává Remus nebo Supersprint??(Nemluvím o M3 ale seriových vozech).
A ikdyby to byla pravda tak ty 5Hp v autě poznáš jo? 8O
Jinak tohle je nekonečný téma kdy se bude určitá skupinka lidí hádat že je to blbost a další bude tvrdit že je to fakt....To co uvádí Supersprint je jen reklamní tah, že tento výfuk přidá pří vymněně zadního tlumiče 5Hp.Ale vem si nějakou sériovku na brzdu dej tam zadní tlumič od Supersprintu pro daný typ.a koukni na výsledek a pak dej seriový, ale nový zadní tlumič stejně tak jako ten od Supersprintu!!A schálně o kolik se zvětší krou?ák a hp??
Když chceš srovnávat třeba jak to funguje na M3 tak tu samou značku ale zase pro daný typ dej na vůz a na brzdu a ty hodnoty vylezou úplně jinak hp atd. než třeba u 320i a proč?Protože M3 je už od série vyladěna aby splňovala max. ale jakto že ta 320i nemá nárust hp stejný jako M3.Přitom tam je stejná značka stejný typ výfuku ale rozdílný nárusty.....s pár výfukama už jsem měl zkušenost a říkám jen co jsem viděl... :wink:
No o kone se hadat nebudu ale predpokladam ze zmereny a udavany narust je opravdu dany vysledkem na brzde (jak jinak to merit) takze to trochu popira tvoji teorii. Ja osobne mam zkusenosti s vymenou koncaku za neorigo-ladeny, dokonce za Tebou opovrenou znacku KM a musim rict ze za ty penize byl super ... 1. nerval 2. subjektivne po pocatecnim zajieti a vypaleti auto bralo mnohem lepe od spodu a celkove se mu chtelo lepe do otacek ...

Napsal: úte 03.05.2005 17:06
od M3maniac
Slid píše:
M3maniac píše:
Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
Takže Ti to zopakuju ještě jenou,komplet výfuk ze svodama a sport.katem je finančně dost nákladná záležitost,já jsem tu prostě nabídl koncovej tlumič od AC schnitzer za 3k a ,přízpěvky typu že je to k hovnu mě fakt dostávaj... Hele když napíše supersprint,remus nebo G-power ,že dává 5ps auf,tak si myslím že to je pravda...Ano 3-5 koni nepoznáš,ale jde o to že přidáš 3 věci po 5ti koních,pak úprava řj a už něco poznáš.Můžu Ti říct,že sem na emku měl sériovej výfuk a je to dost o ničem ten zvuk (velmi tiché),je to něco jako na motorce...dost rychlé a mělo by to být i slyšet,hlavně kvůli bezpečnosti.Takže at žije Laiting nebo jak se menuje ten nejvyladěnější výfuk z annonce :D

Napsal: úte 03.05.2005 17:08
od Slid
No o kone se hadat nebudu ale predpokladam ze zmereny a udavany narust je opravdu dany vysledkem na brzde (jak jinak to merit) takze to trochu popira tvoji teorii. Ja osobne mam zkusenosti s vymenou koncaku za neorigo-ladeny, dokonce za Tebou opovrenou znacku KM a musim rict ze za ty penize byl super ... 1. nerval 2. subjektivne po pocatecnim zajieti a vypaleti auto bralo mnohem lepe od spodu a celkove se mu chtelo lepe do otacek ...[/quote]

já se nehádám, jen říkám jak někdo můře říct že pří výmněně zadního tlumiče za sportovní to přídá koně a auto hned lépe jede.
1.Buď ladíš vzhled a je jedno co tam je hlavně a? to dobře vypadá.
2.Nebo zvuk
3.A nebo výkon

Ale o brdě se tu nikdo nehádá.....
a proti KM jsem vysazenej proto protože se podívej dovnitř jak je dělanej a se zmáčknutým potrubí do píš?ali ale pokud ho máš na vzhled je to super cenovka, ikdyž KM dělá tuším jen v portubí někde kolem 55 ne?a ten výfuk ti fungoval jen proto protože ten starý cotam byl byl asi už naprd ne, jinak průchozí je vždy lepší....
jinak mě šlo jen oto že nevěřím kecům jako dal jsem zadní tlumič hned to má o 6Hp více a jede to jak svińa atd. Protože takových lidí je Xmraky :wink:

Napsal: úte 03.05.2005 17:15
od Slid
M3maniac píše:
Slid píše:
M3maniac píše: Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
Takže Ti to zopakuju ještě jenou,komplet výfuk ze svodama a sport.katem je finančně dost nákladná záležitost,já jsem tu prostě nabídl koncovej tlumič od AC schnitzer za 3k a ,přízpěvky typu že je to k hovnu mě fakt dostávaj... Hele když napíše supersprint,remus nebo G-power ,že dává 5ps auf,tak si myslím že to je pravda...Ano 3-5 koni nepoznáš,ale jde o to že přidáš 3 věci po 5ti koních,pak úprava řj a už něco poznáš.Můžu Ti říct,že sem na emku měl sériovej výfuk a je to dost o ničem ten zvuk (velmi tiché),je to něco jako na motorce...dost rychlé a mělo by to být i slyšet,hlavně kvůli bezpečnosti.Takže at žije Laiting nebo jak se menuje ten nejvyladěnější výfuk z annonce :D
Ale jo ta cena AC schnitzeru je super cenovka a lepší než origo to souhlasím.a neříkám že je to k hovnu!Jen říkám že při výměně zadního tlumiče ten výkon 3-5hp nepoznáš a kdo tvrdí opak je vocas.a jak říkáš jedno druhe je sevším a pak to dá celek.Pokud ladíš vejfuk dělej i něco se sáním atd.pokud ladíš vačku dělej něco s komplet hlavou,
Pokud ladíš zvuk Layting je good volba a udělají Ti vejfál na požadavek.Toď vše....nechci se hádat...

Napsal: úte 03.05.2005 19:51
od Hanz
na zacatku :idea: je napsano, ze NECO chce udelat s 328 (v serii neslany nemastny auto :o ) aby to bylo podobny :arrow: M3 (z obyc auta udelanej dravec, trha asfalt a felinam okusuje poklice na semaforech :P )... pridanim peknyho zvuku bude imho pekne spokojenej parchant (copyright TT :D ) muzu te nekdy svezt, uvidis jakej je to pocit, kdyz letis na 2ku v 5ti tisicich po kruhaku a lidi si netukaji na celo, ale cumi co je to za zvuk... kamarad motorkar (nebudu popisovat co dela na srazech nad povedenyma vejfalama masin) z toho asi dodnes spatne spi, ze je to nefer, ze masina ma jen 4 valec a nema tenhle "boží saund":-)

Napsal: úte 03.05.2005 20:02
od Slid
.....tohle já Ti všechno věřím a věřím že je to mazec!!A nabýtku beru :) Mě jen jak jsem napsal dostávaj řeči typu když jsem dal sportovní zadní tlumič výfuku hned to jelo lépe přidalo to koně atd. atd. toď vše a je pravda že se to rvklo trochu. 8) KONEC.Každej a? má svůj názor nebo tady se budem bavit 10 stránek o hovně a stejně to nedopadne, stejně jako na jinejch forech Předmět koncový tlumič nebo když dám rezonátor atd.atd.
Takže spět jak vylepším 328-> M3 nebo jak to bylo :lol:

Napsal: úte 03.05.2005 23:00
od Miki_JI
Slid píše:.....tohle já Ti všechno věřím a věřím že je to mazec!!A nabýtku beru :) Mě jen jak jsem napsal dostávaj řeči typu když jsem dal sportovní zadní tlumič výfuku hned to jelo lépe přidalo to koně atd. atd. toď vše a je pravda že se to rvklo trochu. 8) KONEC.Každej a? má svůj názor nebo tady se budem bavit 10 stránek o hovně a stejně to nedopadne, stejně jako na jinejch forech Předmět koncový tlumič nebo když dám rezonátor atd.atd.
Takže spět jak vylepším 328-> M3 nebo jak to bylo :lol:
Tak tak ... :wink: .... prostě chci funkčně poladit opravdu čistě čistou seriovou 328i (Hanz ji videl a tak vi ze neni nic dotcena :wink: ) alespon kousek blíže M3. A tim ani nemyslim vzhled neb tam je to jasny a hezčí look než Mpaket sem stejne nikde jinde nevidel. Tedy mi jde o funkční a efektivni upgrade stavajících komponent ... Kdybych z toho chtel udelat nejakou tuzink bestii neplytvam Vasim casem a energii a uz sem letel koupit kritky odstrikovacu a spsz s modrejma ledkama a kus neonu pod naraznik :D 8O TO NE! Vejfuk bysme poresili, tak co treba brzdy ? castecne jsme nakousli podvozek ... a nebo jak se sanim ... jedna vec je od Hanze odzkouseny filtr a nebo tu obcas padaji veci okolo airboxu ... nikde ovsem neni cena. a to me trochu desi. o levnych vecech se mluvi vetsinou otevrene :wink: :roll:

Napsal: úte 03.05.2005 23:21
od M3maniac
Airbox cca 15k :D origo značkovej 2x víc :D

Napsal: stř 04.05.2005 00:19
od Miki_JI
M3maniac píše:Airbox cca 15k :D origo značkovej 2x víc :D
:cry: woe ... dardu sem cekal ale tohle. A prinos ? nekde sem cetl o nejakem s vlastni ridici jedn. jejich upravou lze ziskat 21 (a ted nevim jestli kobylek nebo kW) kazdopadne uctyhodny peniz :roll:

Napsal: stř 04.05.2005 08:24
od skautik
dej tam poradny brzdy a budes mit pocit ze to poradne jede :))

Napsal: stř 04.05.2005 12:51
od Miki_JI
skautik píše:dej tam poradny brzdy a budes mit pocit ze to poradne jede :))

Jo ??? Tak to nevim. Nejak v tom nenachazim souvislost brzdy k vykonu ? 8O

Napsal: stř 04.05.2005 13:08
od darmon
Miki_JI píše:
skautik píše:dej tam poradny brzdy a budes mit pocit ze to poradne jede :))

Jo ??? Tak to nevim. Nejak v tom nenachazim souvislost brzdy k vykonu ? 8O
to je chyba pac ma pravdu. souvislost brzd a vykonu neni zadna ale muzes jet rychlejc :)

Napsal: stř 04.05.2005 16:04
od Speedy
darmon píše:
Miki_JI píše:
skautik píše:dej tam poradny brzdy a budes mit pocit ze to poradne jede :))

Jo ??? Tak to nevim. Nejak v tom nenachazim souvislost brzdy k vykonu ? 8O
to je chyba pac ma pravdu. souvislost brzd a vykonu neni zadna ale muzes jet rychlejc :)
Přesně, můžeš jezdit více na doraz pozdějc brzdit.Takže budˇM3 brzdy nebo nějaké sportovní.

Napsal: stř 04.05.2005 16:16
od Speedy
M3maniac píše:
Slid píše:
M3maniac píše: Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
Takže Ti to zopakuju ještě jenou,komplet výfuk ze svodama a sport.katem je finančně dost nákladná záležitost,já jsem tu prostě nabídl koncovej tlumič od AC schnitzer za 3k a ,přízpěvky typu že je to k hovnu mě fakt dostávaj... Hele když napíše supersprint,remus nebo G-power ,že dává 5ps auf,tak si myslím že to je pravda...Ano 3-5 koni nepoznáš,ale jde o to že přidáš 3 věci po 5ti koních,pak úprava řj a už něco poznáš.Můžu Ti říct,že sem na emku měl sériovej výfuk a je to dost o ničem ten zvuk (velmi tiché),je to něco jako na motorce...dost rychlé a mělo by to být i slyšet,hlavně kvůli bezpečnosti.Takže at žije Laiting nebo jak se menuje ten nejvyladěnější výfuk z annonce :D
Jsi to René nepochopil, samo že když dá koncovej hrnec, tak to bude +, ale takové malé, bezvíznamné oproti tomu, kdyby to udělal celé od svodů. Jako vesměs je to spíše designová/zvuková úprava. A jak bylo psáno, 3-4 koní snad ani nepoznáš. Ale když by k tomu hrnci dal ještě celý předek, tak to přidá poněkud více a pak to smysl má. Takový MIKI to může potvrdit, měl koncový laděný hrnce, krásně mu to bručelo, ale když pak dal seriový, tak na výkonu nic nepoznal a měl klid v autě. Takže když MIKI_Ji chce úpravu blíže M3 a nehrajeme na Mpacket a podobně, tak cleý výfuk a větší sání je už zajímavá změna na výkonu motoru. K tomu čip je asi logický přídavek. A pak ten zbytek jako podvozek a brzdy a kola o čemž se spalo již na začátku. Vakčy jsou zase další věc, ale ne zrovna levná. Jako u 323 mám lepší možnosti tunignu, protože můžu použít vačky z 325 nebo sací z 328 a výfuk taky z 328. Ale nad 328 už je jenom M3 ze které se dá použit jen to sání a výfuk.

Napsal: stř 04.05.2005 20:51
od Miki_JI
Speedy píše:
darmon píše:
Miki_JI píše:
Jo ??? Tak to nevim. Nejak v tom nenachazim souvislost brzdy k vykonu ? 8O
to je chyba pac ma pravdu. souvislost brzd a vykonu neni zadna ale muzes jet rychlejc :)
Přesně, můžeš jezdit více na doraz pozdějc brzdit.Takže budˇM3 brzdy nebo nějaké sportovní.
Hehe ... to je jasna vec ze se da jet vic ,,na brzdy,, ale z toho co Skautik napsal (alespon tomu tak rozumim kdyz si to prectu a nedomyslim si neco jineho) ze s jinyma brzdama to pojede rychlejc = budu mit jiny pocit) coz nesouhlasim. Tak nevim jestli to myslel jak tady pisete a nebo to byl nejaky vtipek :P