Stránka 2 z 2
Napsal: úte 29.03.2005 20:03
od RedBaron
psena píše:Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
Spíš objem a na třetí, ale týhle poučky se teda ten zpatlanej dvoulitr, od kterýho nakonec definitivně upustili až po tolika letech, moc nedržel, co?
Napsal: úte 29.03.2005 20:40
od Bombarder
psena píše:Bombarder píše:mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
Napsal: úte 29.03.2005 20:44
od RedBaron
To samé třiapůle, reakce na plyn taky nic moc, ale mám pocit, že tomu stojí v cestě veškerá elektronika na motor nalepená. Kvůli zlepšení téhle veličiny například M3 CSL vůbec nemá váhu vzduchu. Dvaapůlka není žádnej hotrod, ale ten motor vůbec není špatnej a proti tříapůlím má i ve vyšším věku skvělý hladký chod.
Napsal: úte 29.03.2005 20:47
od Bombarder
RedBaron píše:To samé třiapůle, reakce na plyn taky nic moc, ale mám pocit, že tomu stojí v cestě veškerá elektronika na motor nalepená. Kvůli zlepšení téhle veličiny například M3 CSL vůbec nemá váhu vzduchu. Dvaapůlka není žádnej hotrod, ale ten motor vůbec není špatnej a proti tříapůlím má i ve vyšším věku skvělý hladký chod.
taky netvrdim, ze 325 je nejaky hotrod. je to auto na bezne jezdeni. s tou elektronikou mas asi recht.
Napsal: úte 29.03.2005 21:36
od psena
RedBaron píše:psena píše:Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
Spíš objem a na třetí, ale týhle poučky se teda ten zpatlanej dvoulitr, od kterýho nakonec definitivně upustili až po tolika letech, moc nedržel, co?
Jasne ze na treti

Napsal: úte 29.03.2005 21:41
od psena
Bombarder píše:psena píše:Bombarder píše:mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

Napsal: úte 29.03.2005 22:07
od matal
psena píše:Bombarder píše:psena píše:[quote="Bombarder"]mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou
zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

[/quote]
V létě jsme s polu jezdili v Porsche 944 2,5 V4.. si nevspomínáš? sice to byla stará plečka, ale jezdilo to snad špatně?
Napsal: úte 29.03.2005 22:16
od matal
Nevím co tu řešíte, jde snad o fandovství k BMW a ne machrovat s oběmy a výkony..Rád se podívám na udržovanou E30 než vybydlenou 750 a vůbec bych se nebál jít do 116 nebo 118d, vše je otázka peněz. Nesouhlasím s Pšenou, že všichni skončíme s 7mě, ne že by se mi nelíbyla, ale prostě na to nikdy nebudu mít..(na novou)

Napsal: úte 29.03.2005 22:38
od Bombarder
psena píše:Bombarder píše:psena píše:[quote="Bombarder"]mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

[/quote]
napr.
http://www.mercedes-classic.cz/mercedes201/galerie.htm
na okruhu v brne s tim jezdi jeden skill driver. mluvil jsem s nim a rikal, ze na okruhu rozmrda prdel i M3. takze..
jo s tim porsakem to, to je jiste.
Napsal: úte 29.03.2005 22:47
od Bombarder
psena píše:Bombarder píše:psena píše:[quote="Bombarder"]mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

[/quote]
to co jsi tu vyjmenoval jsou podle me sračičky. alfa neumi dodnes udelat motor 2,5 s podobnymi parametry jako bmw. vr6 2ventily na valec V usporadani. a megan ? no.. kadopadne to jsou motory, u kterych je kladen duraz na vydrz a komfort chodu a potom az prubeh krouticiho momentu. kdyby to udelali ve 4valcich, tak to pro urcenou cilovou skupinu zakazniku nebude ono.
Napsal: úte 29.03.2005 23:21
od M3maniac
Bombarder píše:psena píše:Bombarder píše:[quote="psena"][quote="Bombarder"]mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.
2,5 je idealni na sestival v cem? snad jedine v tom, ze je motor kultivovanejsi, tišší. nic jineho v tom nevidim. dle meho je motor tupy v reakcich pri seslapnuti plynoveho pedalu oproti 4v.
ted premyslim, jestli znam nejakej 4V 2,5 ...
audi 2,3 V5, Alfa 2,5 V6, VW VR6 2,8, Medan mel taky myslim nad dva litry V5.
Fakt neznam, tak neporovnam, jestli ty mas nejakou praktickou zkusenost s 2,5 V4 tak napis, uprimne me to zajima.

[/quote]
napr.
http://www.mercedes-classic.cz/mercedes201/galerie.htmna okruhu v brne s tim jezdi jeden skill driver. mluvil jsem s nim a rikal, ze na okruhu rozmrda prdel i M3. takze..
jo s tim porsakem to, to je jiste.[/quote]
No jezdil jsem v tom a zas takové maso to nebylo

každopádně to bylo ve své době moc zajímavé auto a výkonově bylo na úrovni M3, MB 190 EVO II už bylo jiné maso

to krásné mega křídlo

každopádně M3 e30 je legenda což 190ka není

ikdyž se přiznám že to bylo kdysi auto mých snů.... Jo a s 944 kou 2,5 4vál jsem se honil v golfu GTI TDI a neujelo

teda v provozu,jasný že po dálnici fpoho.Týpek nechápal jak jede ropa s čipem
Napsal: úte 29.03.2005 23:36
od psena
Bombarder píše:
to co jsi tu vyjmenoval jsou podle me sračičky. alfa neumi dodnes udelat motor 2,5 s podobnymi parametry jako bmw. vr6 2ventily na valec V usporadani. a megan ? no.. kadopadne to jsou motory, u kterych je kladen duraz na vydrz a komfort chodu a potom az prubeh krouticiho momentu. kdyby to udelali ve 4valcich, tak to pro urcenou cilovou skupinu zakazniku nebude ono.
Jo na to Porsche jsem zapomel...jinak nemyslel jsem Megan, ale Meďan jako Mercedes, jen neumim psat s hackama.
Ale vidim ze i tam jsem se spletl o tom typu jak jsi dal link, jsem nevedel...
Jinak si myslim, ze kdyz ridis sestival tak prave tou kultivovanosti nemas takovy pocit nejakych kopancu od plynu, ale realita skutecneho tahu je dobra.
Mam doma jeste Renault R 5 GTE, ten kope jak blazen, tah jak krava, motokara hadra, ale s Bawem bych mu natrel na jakekoliv vzdalenosti a jakekoliv startovaci rychlosti.Pritom kdybych v tech dvou autech nekoho povozil, tak rekne ze Renault musi vyhrat.Jsou to jen pocity, pocit je subjektivni.
Napsal: úte 29.03.2005 23:47
od motohanz
ja mam zase renault magen coupe 2,0 16v je na nem 170 koni...je to docela rachot dal jsem i 325 e36...ale to jent tak mimochodem...

jsem rad ze se to tu trochu rozseklo s tema motorama stvou me ty kecy maseru co jen pomlouvaj...
Napsal: stř 30.03.2005 03:09
od GeorgosAc
Neni to otazka vzdy penez . Ja mam penez dost na silnejsi auto a nestydim se za iso. (ac

)
Napsal: stř 30.03.2005 07:52
od Bombarder
stejne to jsou vsechno kecy. nikdo z nas nepracuje ve vyvoji motoru, tak se muze jen domnivat, co je lepsi

nebo se pletu?
ale kazdopadne bych rad na okruhu v brne videl ten race MB Evo vs M3 respektive Mitsu Lancer od JFK..

Napsal: stř 30.03.2005 11:14
od Huska
RedBaron píše:Motor a obzvláště u BMW je strašně moc velkej rozdíl. Sám jsem nedávno prodělal kvůli svým koníčkům downgrade z 540iA na 524td a je to úplně jiný auto. Jo, je pohodlný, bezpečný, tichý a v pohodě jízdní vlastnosti, ale je kvůli tomu motoru je to střep. Zmizet ve 180ti jako dráha dopředu nebo váhat s předjetím a motat se za čoudící Ávií sedm kilometrů protože to nejede, to je prostě jinej svět. Navíc k silnějšímu motoru se automaticky řadí silnější brzdy, jinej podvozek, jiná kola a obutí, prostě jinej svět, není o čem diskutovat.
Toto je přesně vyjádřený i můj názor. Jezdím skoro se všemi typy BMW a každé je v něčem lepší a jinde horší.
Ale nesouhlasím že větší obsah je vždy nákladnější, protože leckdy je to na stejno a momentálně to krásně vidím na svém autě. 1,8čce jsem šlapal a proto žrala ... s 2,5tkou jezdím stejně a dokonce s menší spotřebou. (tím nechci říct, že bych se s 1,8 nedostal níž .. nová majitelka jezdí s přehledem o 2l líp než já
, ale ....
"Život je otázkou priorit"
Napsal: stř 30.03.2005 11:36
od Hitman
psena píše:P.S komu se nechce cekat na vlastni poznani , tak prozradim ze vsichni skoncime v plne vybavenych vysokoobjemovych sedmickach...

presne tak

souhlasim

Napsal: stř 30.03.2005 20:04
od Lukas H.
motohanz píše:ja mam zase renault magen coupe 2,0 16v je na nem 170 koni...je to docela rachot dal jsem i 325 e36...ale to jent tak mimochodem...

jsem rad ze se to tu trochu rozseklo s tema motorama stvou me ty kecy maseru co jen pomlouvaj...
Prijed s nim pristi tejden na regional dame race...

Napsal: stř 30.03.2005 23:18
od motohanz
ok, snad uz bude hotovej, dela se na nem pozimni generalka a musim na nej dat este letnaky...a nebo snim prijede mlada a ja s bmw a kdy a kde regionálek je?
Napsal: čtv 31.03.2005 00:26
od MIKI
motohanz píše:ok, snad uz bude hotovej, dela se na nem pozimni generalka a musim na nej dat este letnaky...a nebo snim prijede mlada a ja s bmw a kdy a kde regionálek je?
sraz je pristi ctvrtek.....kdy a kde se pravdepodobne dozvis tady na foru....
