Stránka 2 z 2

Napsal: stř 23.03.2005 08:05
od Aleš
Má to najeto 104t a chová se to dobře.

Napsal: stř 23.03.2005 08:15
od MartyH
Aleš píše:Nebude tedy lepší zkontrolovat hladinu a nechat to , když to v pohodě řadí? Jenom nevim, jak tu hladinu zkontrolovat? Jako v diferu? Když teče nalejvacím otvorem je ho dost a když ne tak málo?
rozhodně ne! Mrkni do servisních intervalu na výměnu oleje v automatické převodovce. Ten olej se mění...že to řadí nic neznamená, taky by mohlo přestat.....já bych to nepodcenoval. Zjisti kdy byl naposled měněn a od toho se odpíchni, ale určitě bych výměnu nenechával až to přestane řadit :-)

Napsal: stř 23.03.2005 08:33
od fornax
MartyH píše:
Aleš píše:Nebude tedy lepší zkontrolovat hladinu a nechat to , když to v pohodě řadí? Jenom nevim, jak tu hladinu zkontrolovat? Jako v diferu? Když teče nalejvacím otvorem je ho dost a když ne tak málo?
rozhodně ne! Mrkni do servisních intervalu na výměnu oleje v automatické převodovce. Ten olej se mění...že to řadí nic neznamená, taky by mohlo přestat.....já bych to nepodcenoval. Zjisti kdy byl naposled měněn a od toho se odpíchni, ale určitě bych výměnu nenechával až to přestane řadit :-)
Přesně tak, u motoru taky se nespokojíš s tím že zatím to jede tak nemusím měnit. 8)

Napsal: sob 26.03.2005 21:00
od ignor
taky by mne zajimalo jak je s tou vymenou, merku to opravdu nema, pisou to manualu s tim ze olej je stala dozivotni napln. Jen tam nikde neni kolik je to dozivoti. Pokud na starsich modelech je merka meri se hladina za behu motoru, ale jak se tedy meri bez merky? Dolivacim otvorem za behu?? A olej? Dam tam co pise vyrobce a v souladu s tim co vyleju. Ale do mych prvnich automatu jsem s uspechem dava OTH3 coz byl nejlevnejsi hydraulicky olej a nikdy jsem nemel zadny problem. Neverim ze jiny olej znici prevedovku, ale radeji to zkouset nebudu. Ta moje prevodovka obcas kopne, hlavne na studenej motor a kdyz jedu pianko. Kdyz se ohreje a jedu kladu radi super, tak jsem myslel ze olej vymenim, ale.....nevim jak do toho.