Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 13.01.2005 18:22
od Doktor1
voko21 píše:
Doktor1 píše: Ja ted davam repas cerpadlo,kontroloval jsem si vstriky-dva lehce ukapavaly,novy zhavice Beru,oprava kabelaze u zhavicu,meril jsem tlaky-33-35,coz je parada na 198000km, a jestli to nepojede jak vino,tak to leti z macochy!!! :lol:
Kde jsi sehnal ty svíčky BERU?, já je sháněl, ale nakonec jsem dal BOSCHe.
Kamos dela v Boschu,tak mi je sehnal... 340/ks

Napsal: sob 15.01.2005 14:43
od Dande
sniper píše:
Dande píše:
sniper píše:Tak to som netusil, ze kazda TDSa ma predpripravu na Tempomat, takze staci ked kupim novu packu tempomatu a dam ju len zapojit... - dobre som to pochopil?
Asi ne :?: ale jestli je to pravda udelalo by mi to radost :P ale o tom pochybuju :?
Dnes som bol v servise, mam tam tu predpripravu. Musim si len objednat packu. Kabel stoji na Slovensu v BMW 890,-Sk hehe:-) nakoniec budem mat tempomat. Mozes si to skontrolovat aj sam. Je to pod krytom palubovky - zospodu na strne sofera. Je to taka krabicka do ktorej idu kable a je na nej napiane BMW-TempoTech. Ale ajtak by som uz najradsej vyriesil to padanie nafty...
cece ve kterym miste by ta krabicka mela bejt asi ju tam nemam skoda no :(

Napsal: ned 16.01.2005 08:41
od Marek-is
Zave_M50 píše:bud rad, zachranilo ti to auto :wink:
Jo,to jsem a jak...ale uz mi to dela kazde rano....tak to v tydnu budu resit. 8)

Napsal: stř 26.01.2005 11:54
od FrajerT
No čo, poriešil si už s tým niečo? Napíš, čo tomu bolo! :roll:

Napsal: stř 26.01.2005 20:55
od Marek-is
Ted nak nestiham ,ale je to cindal horsi tak doufam ze peristi tejden.

Napsal: čtv 27.01.2005 19:19
od Doktor1
Ja jsem dal na prepad ventilek,ktery zpomalil pruchod paliva a zacala mi tyct nafta z prepadu prvni trysky.I kdyz jsem vymenil hadicku.tak vymenim trisku a uvidim co se zmeni...

Napsal: sob 29.01.2005 16:33
od Doktor1
Doktor1 píše:Ja jsem dal na prepad ventilek,ktery zpomalil pruchod paliva a zacala mi tyct nafta z prepadu prvni trysky.I kdyz jsem vymenil hadicku.tak vymenim trisku a uvidim co se zmeni...
Tak,vymeneno... Ventilek jsem dal pryc.A protoze jsem mel od filtru do cerpadla nepruhlednou hadici,tak jsem nevidel,ze mi cerpadlo v nadrzi tlaci malo nafty,snad proto mi to tak spatne rano startuje.Vzdycky to naskoci jen na maly otacky,asi 300ot. a za chvilku se to zvedne do normalu,az si naftu nabere pumpicka ve vstrikovacim cerpadle.Kdyz jsem vyndal z vika nadrze prepadovou hadici,tak to pri zapnutym klicku(bezicim cerpadle) jen tak ukapavalo.Takze budu muset vymenit cerpadlo v nadrzi,nebo to napred zkusim s predrazenym,pomocnym cerpadylkem,ale to az zitra,je tam desna kosa :evil:

Napsal: úte 08.02.2005 20:07
od Marek-is
Tak jsem to prozatimne vyresil tak ze rano zapnu klicek a cekat az vypne cerpadlo v nadrzi pak jeste jednou a chytne okamzite...

Napsal: pát 11.02.2005 13:22
od Doktor1
Marek-is píše:Tak jsem to prozatimne vyresil tak ze rano zapnu klicek a cekat az vypne cerpadlo v nadrzi pak jeste jednou a chytne okamzite...
To ale muze byt taky tim,ze ne ze ti cerpadlo natlaci vic nafty,ale ze se ti za tu dobu staci ta nafta trochu ohrat ve vyhrivani co je na filtru... Ja zkousel kolik mi cerpadlo natlaci nafty za minutu.Ma to byt vic nez 1,6litru.1,5 litrovou lahev to natlacilo v pohode a to bylo -10st. V nedeli to davam chlapovi co dela Diesely se systemem BOSH na opravu,tak jsem zvedav na co prijde...

Napsal: úte 15.02.2005 12:39
od Doktor1
Takže výsledek je ten,ze na 4. a 3.válci je slabší tlak... Já ty tlaky měřil přes otvory po žhavících svíčkách a chyba byla,že jsem je měl venku všechny,čili motor se točil bez odporu a natlačil větší tlaky. On měřil přes vstřiky,a tak,že vytáhl vstřik,změřil,a vstřik zase vrátil :oops: To jsem si uvědomil až když mi to říkal,že jsem to měřil špatně... 4 válce mají kolem 33,34,a ty dva slabší mají 28 a 30. Říkal,že kdyby měly všechny 28,tak by to startovalo líp,než když mají každý něco jinýho... Nicméně čerpadlo je nastavený na setinu přesně,vstřiky dobrý,diagnostika bez chyb... Takže asi v létě až bude stát garáž,se pustím do výměny kroužků a zároveň se tím odstraní klepání na jednom z válců,zřejně 1.,nebo druhej,asi pouzdro pístního čepu... Stejne jsem se chystal motor přetěsňovat,tak to půjde při jednom... Ještě se podívám na hydroštely,ale těma to asi nebude...

Napsal: úte 15.02.2005 13:00
od skautik
Doktor1 píše:Takže výsledek je ten,ze na 4. a 3.válci je slabší tlak... Já ty tlaky měřil přes otvory po žhavících svíčkách a chyba byla,že jsem je měl venku všechny,čili motor se točil bez odporu a natlačil větší tlaky. On měřil přes vstřiky,a tak,že vytáhl vstřik,změřil,a vstřik zase vrátil :oops: To jsem si uvědomil až když mi to říkal,že jsem to měřil špatně... 4 válce mají kolem 33,34,a ty dva slabší mají 28 a 30. Říkal,že kdyby měly všechny 28,tak by to startovalo líp,než když mají každý něco jinýho... Nicméně čerpadlo je nastavený na setinu přesně,vstřiky dobrý,diagnostika bez chyb... Takže asi v létě až bude stát garáž,se pustím do výměny kroužků a zároveň se tím odstraní klepání na jednom z válců,zřejně 1.,nebo druhej,asi pouzdro pístního čepu... Stejne jsem se chystal motor přetěsňovat,tak to půjde při jednom... Ještě se podívám na hydroštely,ale těma to asi nebude...
pak dej vedet kolik te to stalo

Napsal: úte 15.02.2005 13:03
od Doktor1
1000kc... Plus cesta tam a zpet...

Napsal: úte 15.02.2005 13:25
od skautik
Doktor1 píše:1000kc... Plus cesta tam a zpet...
myslim, pretesneni motoru, vymena krouzku a pod.

Napsal: sob 19.02.2005 19:25
od Marek-is
skautik píše:
Doktor1 píše:1000kc... Plus cesta tam a zpet...
myslim, pretesneni motoru, vymena krouzku a pod.
Mas strach co?

Napsal: ned 20.02.2005 11:57
od Doktor1
Ceny plus minus autobus:
Sada kroužků na celý motor 1400,-
těsnení pod vanu 700,-
a nejdražší je těsnění pod hlavu 3200,-
nový šroub na vačku 150,-
Nutno připočítat vyúhlování ojnic a další drobnosti...

Pokud někdo ví o lepšich cenách za těsnění pod hlavu,nech? dá vědět...

Napsal: ned 20.02.2005 16:45
od skautik
Marek-is píše:
skautik píše:
Doktor1 píše:1000kc... Plus cesta tam a zpet...
myslim, pretesneni motoru, vymena krouzku a pod.
Mas strach co?
no neni to benzin :)

Napsal: pon 21.02.2005 19:39
od Doktor1
Doktor1 píše:
Pokud někdo ví o lepšich cenách za těsnění pod hlavu,nech? dá vědět...
Tak těsnění pod hlavu budu mít kolem 1500,- Teď ještě aby se mi chtělo do té opravy :cry:

Napsal: pon 21.02.2005 21:02
od Marek-is
Tak jsem se objednal na ctvrtek do BOSCHu a pak pisnu cim to teda urcite bylo.

Napsal: pát 25.02.2005 18:34
od Marek-is
Tak mam vymeneno horni tesneni vicka cerpadla kde jsem myslel ze to teklo a ted to tece z toho mezikusu.Takze pokracovani pristi tyden.

Napsal: pát 25.02.2005 18:36
od Doktor1
Doktor1 píše:Ceny plus minus autobus:
Sada kroužků na celý motor 1400,- :oops: :oops: :oops: NA JEDEN VÁLEC :oops: :oops: :oops: