Stránka 2 z 2

Napsal: sob 25.12.2004 23:43
od Zave
Ty vogo!!! 8O tak to je bomba!!! :wink:

Napsal: ned 26.12.2004 04:03
od Meda
Tata ma staryho Mercedesa W124 2.3 na plyn a jezdi s tim taky za 13-15. Na to ze ma ten motor za sebou skoro pul mile to je dobry.. 8). Ale pak kdyz se spocitaji naklady na kilometr tak uz to jde..

Napsal: ned 26.12.2004 16:43
od Filozof
no super za 8.5litru/100km plynu se teda hodně cení. To buď jezdíš fakt pohodu na spotřebu nebo nějaký dálky v tom budou ne?

Anebo fakt precizní seřízení... 8O :D
Nesmíme zapomenout že má motor celkem novej a k tomu 323 jezdí ekonomicky pokud je v dobrém stavu.
Ale spíše se přikláním k tomu, že Huska jezdí na pohodu a ještě k tomu dálky. :wink:

Napsal: ned 26.12.2004 17:01
od Speedy
Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procento ;-) Každopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?

Napsal: ned 26.12.2004 21:52
od Huska
Speedy píše:Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procento ;-) Každopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?


Je to o MPI vstřikování plynu kdy je rozdíl ve spotřebě vzhledem k benzínu proti klasickým systémům minimální..... na benzín to vychází cca o dvě deci líp. Spotřeba co jsem psal je kombinace město dálka, ale ani ve městě se nedostávám přes deset.
Jinak můj motor má najeto skutečných 126tis km a je A1 stav. Cenu LPG jsem tu řešil když jsem hledal solidní servis a pohybovala se od 40-55tis,-Kč za auto s výkonem nad 120PS, R6 a toroidní nádrž (někteří neví co by za to chtěli :-( ). Mě vyšel na 43tis protože jsem trval na maximálních službách a písemné záruce proti poškození motoru vlivem systému LPG a tu mi v některých servisech nechtěli dát.

Už se těším na nějaký sraz kde odzkoušíme Benzín/LPG na sprintech, protože při běžném provozu je rozdíl malej.

Napsal: ned 26.12.2004 21:57
od Huska
Speedy píše:Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procento ;-) Každopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?


Je to o MPI vstřikování plynu kdy je rozdíl ve spotřebě vzhledem k benzínu proti klasickým systémům minimální..... na benzín to vychází cca o dvě deci líp. Spotřeba co jsem psal je kombinace město dálka, ale ani ve městě se nedostávám přes deset a měřím podle tankování, protože zatím nevím jestli na LPG ukazuje BC správně.
Jinak můj motor má najeto skutečných 126tis km a je A1 stav. Cenu LPG jsem tu řešil když jsem hledal solidní servis a pohybovala se od 40-55tis,-Kč za auto s výkonem nad 120PS, R6 a toroidní nádrž (někteří neví co by za to chtěli :-( ). Mě vyšel na 43tis protože jsem trval na maximálních službách a písemné záruce proti poškození motoru vlivem systému LPG a tu mi v některých servisech nechtěli dát.

Už se těším na nějaký sraz kde odzkoušíme Benzín/LPG na sprintech, protože při běžném provozu je rozdíl malej.

Napsal: ned 26.12.2004 22:03
od P-J
alp píše:ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)

... na sprintech osvedceno :) ... takovej chiptuning mimodek :)


Při těch otáčkách už to fakt musí mít pořádný výkon. :twisted: :twisted:

Napsal: ned 26.12.2004 22:31
od Speedy
alp píše:mimochodem kdyz si clovek s plynem trosku vyhraje tak muze byt vykon na plyn i vetsi nez na benal :) ... pro mnohe paradoxni, ale plyn ma vyssi oktanove cislo a "kvalitni" vzduch umi divy a diky tomu se s tim da pohrat. Kdyz by jsi dal na auto sportovni filtr a chladic vzduchu tak mas az o 10%vice vykonu pri plynu na maximalku .... (vykonostni krivka u plynu je zpocatku trosku slabsi, ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)

... na sprintech osvedceno :) ... takovej chiptuning mimodek :)


Alelale, Alpe, sice plyn má vetší oktanové číslo, ale menší výhřevnost. A jakej chladič vzduchu? Čím ten chladič budeš chladit? Vnějším vzduchem? To ten nasávaný vzduch by musel být nějak stlačovaný, aby mělo smysl ho chladit na teplotu nasávaného vzduchu. Výkon může být stejný jako benzínp ouze v pípadě, když nastavíš větší předstih nebo upravíš kompresi na větší poměr.
A trochu praxe: Jeden známý(Alp ví, kdo to je) má 540i. V plynu mu to jede hůř(nepatrne) než na benál. Má vstřiky a v tom autě jsem jel a řídil ho a mohl jsem to porovnat.
Alpe, taky by se mi to líbilo, ale...;-)


2 Huska: Po kolika tis km se Ti to vrátí?
Stejně nechápu, jak to jezdíte, já se kombinace město 80% a mimoměsto pod 10nedostanu, pokud jedu normálně-v klidu, žádný honičky, žádná brzda provozu. A motor mám taky OK.

Napsal: pon 27.12.2004 10:23
od P-J
alp píše:
P-J píše:
alp píše:ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)

... na sprintech osvedceno :) ... takovej chiptuning mimodek :)


Při těch otáčkách už to fakt musí mít pořádný výkon. :twisted: :twisted:


to netvrdim .... ale krivka je o neco lepsi .... :)



No vždy? říkám, ve 20000 - 35000t otáčkách už to fakt musí jet jak raketa. :twisted:

Napsal: pon 27.12.2004 10:28
od Speedy
určitě má menší výhřevnost. Nicméně kdyby šlo s LPG dělat takové zázraky, tak by třeba M-ka jezdili na LPG a ne na benal :-) A rozhodně to nebude o dostupnosti LPG stanic :lol:

Napsal: pon 27.12.2004 10:54
od Speedy
jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.

Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu. :-)

Napsal: pon 27.12.2004 11:21
od darmon
Speedy píše:jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.

Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu. :-)
nafta je drazsi nez benzin ted protoze je zima

Napsal: stř 29.12.2004 14:16
od Luky
Neviem nie som si isty ale podla mna je urcite vyssie opotrebovavanie suciastok v motore pri LPG ako pri benzine uz len koli tomu ze LPG je suchy. A mam aj skusenosti, auta na LPG su skratka v servise castejsie. Po rozhovore v BMW mi povedali ze pri novom aute to nevadi pri starom radsej neskusat.

Napsal: úte 04.01.2005 12:57
od ZDRAHY
Kamosovi v lete chytnul kufr, mel tam plyn a udajne mu to unikalo, bylo nehorazny vedro, otevrel kufr a hle, plaminky :-)

Napsal: úte 04.01.2005 13:17
od Huska
ZDRAHY píše:Kamosovi v lete chytnul kufr, mel tam plyn a udajne mu to unikalo, bylo nehorazny vedro, otevrel kufr a hle, plaminky :-)


Co to je zase blábol :?: ..... kdyby to chytlo tak to nebudou žádné plamínky, ale...
Už si přestaň vymýšlet, ptrotože v každém druhém příspěvku píšeš podobné nesmysly. :evil:

Napsal: úte 04.01.2005 14:05
od Speedy
ZDRAHY píše:Kamosovi v lete chytnul kufr, mel tam plyn a udajne mu to unikalo, bylo nehorazny vedro, otevrel kufr a hle, plaminky :-)


:lol: To je dobrá halusz :lol:

Napsal: úte 04.01.2005 14:15
od skautik
Speedy píše:jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.

Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu. :-)


taky je po nafte udajne vetsi poptavka :)

Napsal: úte 04.01.2005 16:18
od ZDRAHY
Nemam duvod kecat, mel citrona a stalo se mu to !!!!
Za druhe mi ukaz ten kazdej druhej prispevek kde si neco vymyslim ???