Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 11.11.2004 15:25
od M3maniac
zero píše:Jestli to spis nebyl ojedinelej pripad..treba prave ze byl na odtahovce...nevim ale 18 litru se me zdna za zkouknuti auta jestli neni nejak prekopany kurevsky hodne...to uz by se asi fakt nevyplatilo tahat starsi auta...Jenze nejhorsi na tom vsem je ze nikdo ti nedokaze dat 100%odpoved "jo tohle jde a stoji to..."..vsude neco jinyho,jiny datumy,jiny ceny :roll: Nejlepsi asi bude zajit do "poverene zkusebny" a informovat se primo tam.Ale 18k jim teda nedam :lol:
Kámo a jak jinak bez stk a bez značek? já bydlím od prahy 350km

Napsal: čtv 11.11.2004 15:52
od zero
M3maniac píše:
zero píše:Jestli to spis nebyl ojedinelej pripad..treba prave ze byl na odtahovce...nevim ale 18 litru se me zdna za zkouknuti auta jestli neni nejak prekopany kurevsky hodne...to uz by se asi fakt nevyplatilo tahat starsi auta...Jenze nejhorsi na tom vsem je ze nikdo ti nedokaze dat 100%odpoved "jo tohle jde a stoji to..."..vsude neco jinyho,jiny datumy,jiny ceny :roll: Nejlepsi asi bude zajit do "poverene zkusebny" a informovat se primo tam.Ale 18k jim teda nedam :lol:
Kámo a jak jinak bez stk a bez značek? já bydlím od prahy 350km
Neco jako prevozky uz neexistuje?Prepokladam ze jses od nekud od z Moravy...to je jedina "poverena zkusebna" az v Praglu?Nebo proc to tahnul az do Prahy?A vis co obnasela ta prohlidka??Prisel nakej typan,mrknul na auto,hodil ho na zvedak,rek ze je cajk,dal razitko do papiru a 18 litru v kapse...takhle si to teda predstavuju :lol:

Napsal: čtv 11.11.2004 22:50
od adam
Tohle tema me taky hodne zajima, protoze se fakt neda zjistit jak to ve skutecnosti je :x a rekl bych ze v nemecku lepsi vyber nez u nas...

Napsal: čtv 11.11.2004 23:11
od Dan td
Pokud má auto EU homologaci, tak stačí " velká STK ", která se dělá i při přestavbě starších aut. Dělají ji jen některé stanice STK a stojí asi 2x tolik, co běžná TK.

Prozkoumání auta ve VUMV - výzkumný ústav motorových vozidel - je nutné, jen když chcete přihlásit auto starší osmi let, bez homologace EU a není to přestavba, čili nemáte papíry - to je těch 18 k, co psal René.

Na takovémto výzkumu přisutpujou k autu jak k něčemu, co přiletělo z Marsu, i když stejný tipy aut tu běžně jezdí - prodstě banánistán ...

Napsal: pát 12.11.2004 00:18
od M3maniac
Dan td píše:Pokud má auto EU homologaci, tak stačí " velká STK ", která se dělá i při přestavbě starších aut. Dělají ji jen některé stanice STK a stojí asi 2x tolik, co běžná TK.

Prozkoumání auta ve VUMV - výzkumný ústav motorových vozidel - je nutné, jen když chcete přihlásit auto starší osmi let, bez homologace EU a není to přestavba, čili nemáte papíry - to je těch 18 k, co psal René.

Na takovémto výzkumu přisutpujou k autu jak k něčemu, co přiletělo z Marsu, i když stejný tipy aut tu běžně jezdí - prodstě banánistán ...
No ale my jsme se tu bavili o autech starších 8mi let :D je to podle mě zlodějina ! Když si němec koupí třeba v Itálii auto z r.v. třeba 94 v top stavu s EURO 2 a projde klasickej TÜV (TK) bez problémů si ho v německu přihlásí!!! A to tu smradí milióny trabantů,wrtburgů a 30let starých škodovek a bez problémů STK projdou !!!!!!!!!!! :evil:

Napsal: pát 12.11.2004 02:19
od Anonymous
adam píše:Tohle tema me taky hodne zajima, protoze se fakt neda zjistit jak to ve skutecnosti je :x a rekl bych ze v nemecku lepsi vyber nez u nas...
No prave,mame koukam uplne stejnej nazor.V nemecku bych si vybral hned...ale bojim se tehlech kokotu tady na uradech co v zivote v bavu nesedeli a reknou ti ze nepasuje do jejich tabulek a mas smulu :cry:

Napsal: pát 12.11.2004 02:26
od zero
Dan td píše:Pokud má auto EU homologaci, tak stačí " velká STK ", která se dělá i při přestavbě starších aut. Dělají ji jen některé stanice STK a stojí asi 2x tolik, co běžná TK.

Prozkoumání auta ve VUMV - výzkumný ústav motorových vozidel - je nutné, jen když chcete přihlásit auto starší osmi let, bez homologace EU a není to přestavba, čili nemáte papíry - to je těch 18 k, co psal René.

Na takovémto výzkumu přisutpujou k autu jak k něčemu, co přiletělo z Marsu, i když stejný tipy aut tu běžně jezdí - prodstě banánistán ...
Jo tak to je jina...trochu sem se lek tech 18k....ted jeste zjistit od jakyho roku dostavali 3-ky eu homologaci(ale to se na netu asi nepodari) a je to :D.Dokonce sem uz poslal i mail do BMW...ale bohuzel,pokud nechi neco koupit od nich asi se semnou bavit nebudou.... :roll:

Napsal: pát 12.11.2004 14:35
od adam
Dan td píše:Pokud má auto EU homologaci, tak stačí " velká STK ", která se dělá i při přestavbě starších aut. Dělají ji jen některé stanice STK a stojí asi 2x tolik, co běžná TK.

Prozkoumání auta ve VUMV - výzkumný ústav motorových vozidel - je nutné, jen když chcete přihlásit auto starší osmi let, bez homologace EU a není to přestavba, čili nemáte papíry - to je těch 18 k, co psal René.

Na takovémto výzkumu přisutpujou k autu jak k něčemu, co přiletělo z Marsu, i když stejný tipy aut tu běžně jezdí - prodstě banánistán ...
Pokud by to bylo tak jak pises, tak by to bylo relativne v klidu. Koupim auto v DE, koupim nemecke mezinarodni prevozni znacky a tady zaridim "velkou STK" a jdu prihlasit. To by slo. Mas s tim osobni zkusenosti? Jsou tyhle informace na 100%? (doufam, ze jo :)

Napsal: pát 12.11.2004 14:36
od adam
Anonymous píše:
adam píše:Tohle tema me taky hodne zajima, protoze se fakt neda zjistit jak to ve skutecnosti je :x a rekl bych ze v nemecku lepsi vyber nez u nas...
No prave,mame koukam uplne stejnej nazor.V nemecku bych si vybral hned...ale bojim se tehlech kokotu tady na uradech co v zivote v bavu nesedeli a reknou ti ze nepasuje do jejich tabulek a mas smulu :cry:
Nevim jestli bych si v nemecku vybral hned (krome toho bydlim na spatne strane republiky), ale zvazuju vsechny moznosti.

Napsal: sob 13.11.2004 22:03
od Anonymous
Chlapáci mám taky dotaz k tématu,kolik zaplatím v Autecu za to oštemplování? Asi v červenci jsem volal panu Stehlíkovi a ptal se na model e38,on mi řek že EU globálka už od začátku výroby tj.94 vztahuje se na všechny modely této ředy.Nakonec ještě dodal že mě to u nich bude stát 2k a mám to prej v suchu pak ještě na nějakou speciální technickou v praze MOTOL nebo v Č.Budejovicích a mám to prej skrku.Tak jsem se ho taky ptal jestli budou dělat problémy u nich,řekl že je to formální záležitost a jesliže dovezu typ vopravdu s EU homologačkou tak je to fakt bez problémů.Akorát jsem se nezeptal jestli tam budu muset s tím autem taky k němu vyrazit.U nás v ZR na STK jsem zjistil to ,že jakmile mám tu procedůru v BMW zmáklou tak stačí zajet k nim a oni mě tu technickou udělají,říkali že je zbytečný jezdit na technickou někam do prahy a tak.Tímto chci zjistit jestli se ceny nějak nezměnili,nejsem ted v ČR tak se mě to bude těžko obvolávat. :wink:

Napsal: sob 13.11.2004 22:07
od Anonymous
Jo ještě jedna věc,s tím výběrem v německu máte pravdu.U nás ty č...i koukaj na takový káry jakoby fakt spadli z marsu,ale trabanti nebo škodárny i ruský schnilý benzinožrouti jim vůbec nevadí.

Napsal: pon 15.11.2004 18:22
od zero
adam píše:
Anonymous píše:
adam píše:Tohle tema me taky hodne zajima, protoze se fakt neda zjistit jak to ve skutecnosti je :x a rekl bych ze v nemecku lepsi vyber nez u nas...
No prave,mame koukam uplne stejnej nazor.V nemecku bych si vybral hned...ale bojim se tehlech kokotu tady na uradech co v zivote v bavu nesedeli a reknou ti ze nepasuje do jejich tabulek a mas smulu :cry:
Nevim jestli bych si v nemecku vybral hned (krome toho bydlim na spatne strane republiky), ale zvazuju vsechny moznosti.
No myslim ze v pripade ze mas vetsi vyber a jeste moznost usetrit cca 30000 tak se vyplati dojed si pro to do nemecka....i za cenu ze bydlis na "spatny strane republiky" Takhle to vydim ja.....

Napsal: úte 16.11.2004 11:25
od Fx
No, ja jsem dovezl zabozrouta 406, kterym ted jezdim, letos v cervnu a je to Erstzulassung 2/96 a vse probehlo OK... Takze verim, ze pokud to bude mit eX stitek, nemel by to byt problem

Napsal: úte 16.11.2004 11:32
od darmon
to mi te je uprimne lito.

Napsal: úte 16.11.2004 13:43
od Jawak
Jj, Froschfresser :D To se u nás taky říká? Já bych spíš řek DeGaulle ;)

Napsal: úte 16.11.2004 13:53
od darmon
ja to mam jako sluzebak. ve verzi 2.0 HDI, je to stary rok a pul , nakroutil jsem s tim ted vcera to bylo na servisu po 30.000 a vsechno v tom vrze. Prisernej podvozek, nejede to. Extremne nepohodlny na delsi cesty.