Stránka 2 z 2

Napsal: úte 10.08.2004 10:51
od Anonymous
Souhlas, šestivál je základ, jinak to nemá smysl a rozhodně bych nepřestavoval, spousta práce a peněz za něco co si můžeš normálně koupit origo a ne bastl na kterej budeš horko těžko shánět opravdu dobrýho mechanika

Napsal: úte 10.08.2004 15:54
od Miki_JI
Mao píše:Souhlas, šestivál je základ, jinak to nemá smysl a rozhodně bych nepřestavoval, spousta práce a peněz za něco co si můžeš normálně koupit origo a ne bastl na kterej budeš horko těžko shánět opravdu dobrýho mechanika


Jo vcelku bych s Vama vsema souhlasil ale... Zachovalejch aut je v republice strasne malo, ted mam auto ktery je na 17" kolech, s ,,M,, paketem , v dobrym stavu - zadna koroze - v zime nejezdilo. A to je docela dost duvodu proc mozna spis prestavit :-) Protoze podobny auto by muselo byt alespon 97 a novejsi kvuli prihlaseni a to je tak 8-9tisic euro min. :-((( Tak nevim.

Napsal: úte 10.08.2004 16:04
od patras
Miki_JI píše:
Mao píše:Souhlas, šestivál je základ, jinak to nemá smysl a rozhodně bych nepřestavoval, spousta práce a peněz za něco co si můžeš normálně koupit origo a ne bastl na kterej budeš horko těžko shánět opravdu dobrýho mechanika


Jo vcelku bych s Vama vsema souhlasil ale... Zachovalejch aut je v republice strasne malo, ted mam auto ktery je na 17" kolech, s ,,M,, paketem , v dobrym stavu - zadna koroze - v zime nejezdilo. A to je docela dost duvodu proc mozna spis prestavit :-) Protoze podobny auto by muselo byt alespon 97 a novejsi kvuli prihlaseni a to je tak 8-9tisic euro min. :-((( Tak nevim.


sezen v nemecku vrak bez papiru s dobrym motorem 318is (ti), pouzij brzdy a motor a trada !!! hlavne tam nekupuj holej motor, to je vetsinou drazsi nez komplet auto :D

Napsal: stř 11.08.2004 10:07
od Bwambovak
Ja si porad rikam jestli by pro tebe nebylo lepsi to auto prodat a koupit treba starsi s vetsim vykonem nebo dotlacit nejaky prache. Mozna si nepripoustis kolik casu, penez a energie te ta prestavba bude stat. Sem toho nazoru ze vic nez kdyz prodas a koupis.

Napsal: stř 11.08.2004 11:58
od M3maniac
Miki_JI píše:Ahoj všem,
vidim ze dovolena vladne i v nasich radach a je to dost klidek ale presto mam jednu spis teoretickou otazku :D
Mam ,,cerstve,, 316 coupe. A po pravde nejede to :-) Teda jede ale hodne na pohodu a tezko se s tim da nekoho loupnout a tak ve me hloda svedomi po silnejsim motoru.
:roll: Timto bych se rad omluvil M3maniakovi ktery me pred mesicem varoval a ja ho neposlouchal!!! chyba.
A ted... je rozumnejsi se pustit do prestavby nebo radeji prodat a hledat silnejsi auto v originale ? Jake jsou Vase zkusenosti a vlastne hlavne nazor na tuhle operaci ??? DIK :!:


Víš jak učený z nebe nespad,tak teď druhá rada odemně a to zadačo :D na přestavbu zapomeň a doufej ,že chytneš 18ti letého hejska s mokrým řidičákem,kterému tatka nekoupí nic silnějšího než 316ku :D máš plus,že je to krásné kupé,ale na druhou stranu si to nekoupí rodinka. Nevím jak jsi na tom s prachama,ale já bych koupil někde nějakou zachovalou 325i,je o dost levnější než 323i (je starší) a pokud jich prohlédneš 6,7 kusů snad vybereš.Nekupuj vrak za 99k v annonci ! Kup klidně auto co má poctivejch 200tkm,pokud o něj bylo pečováno vydrží ještě jednou tolik! Má 192 PS a hlavně krásnej zvuk BMW !Jinak všichni ti tu budou psát že je to starej motor a že máš koupit raději 323,ale je to o +-50k víc :( Zajímalo by mě za kolik s tím motůrkem jezdíš? 8-9l? nebo 10?

Napsal: stř 11.08.2004 12:56
od cabadaj
Tak už mu někdo doporučte tu přestavbu , když to chce slyšet :D

Napsal: čtv 12.08.2004 13:22
od Miki_JI
M3maniac píše:
Miki_JI píše:Ahoj všem,
vidim ze dovolena vladne i v nasich radach a je to dost klidek ale presto mam jednu spis teoretickou otazku :D
Mam ,,cerstve,, 316 coupe. A po pravde nejede to :-) Teda jede ale hodne na pohodu a tezko se s tim da nekoho loupnout a tak ve me hloda svedomi po silnejsim motoru.
:roll: Timto bych se rad omluvil M3maniakovi ktery me pred mesicem varoval a ja ho neposlouchal!!! chyba.
A ted... je rozumnejsi se pustit do prestavby nebo radeji prodat a hledat silnejsi auto v originale ? Jake jsou Vase zkusenosti a vlastne hlavne nazor na tuhle operaci ??? DIK :!:


Víš jak učený z nebe nespad,tak teď druhá rada odemně a to zadačo :D na přestavbu zapomeň a doufej ,že chytneš 18ti letého hejska s mokrým řidičákem,kterému tatka nekoupí nic silnějšího než 316ku :D máš plus,že je to krásné kupé,ale na druhou stranu si to nekoupí rodinka. Nevím jak jsi na tom s prachama,ale já bych koupil někde nějakou zachovalou 325i,je o dost levnější než 323i (je starší) a pokud jich prohlédneš 6,7 kusů snad vybereš.Nekupuj vrak za 99k v annonci ! Kup klidně auto co má poctivejch 200tkm,pokud o něj bylo pečováno vydrží ještě jednou tolik! Má 192 PS a hlavně krásnej zvuk BMW !Jinak všichni ti tu budou psát že je to starej motor a že máš koupit raději 323,ale je to o +-50k víc :( Zajímalo by mě za kolik s tím motůrkem jezdíš? 8-9l? nebo 10?


Spotreba ? 7-8 ltr / 100km :lol: Ale neni to tim ze bych mel lehkou nohu, to fakt ne, ale kdyz ono to nejede, tocit se to da ale absolutne to ne tah...a tak nema clovek chut s tim dovadet,malo co se s tim dat predjet o nejaky neformalnim sprintu ani nemluve :-(( fakt lenosina, takze poklidna jizda, spis mesto.

Btw. zajimala by me cena ... hodim sem nejaky foto+ info At vim kolik nahodit do inzerce. DIk. 8)

Napsal: ned 15.08.2004 15:23
od Lada Zuzjak
patras píše:
Miki_JI píše:
Mao píše:Souhlas, šestivál je základ, jinak to nemá smysl a rozhodně bych nepřestavoval, spousta práce a peněz za něco co si můžeš normálně koupit origo a ne bastl na kterej budeš horko těžko shánět opravdu dobrýho mechanika


Jo vcelku bych s Vama vsema souhlasil ale... Zachovalejch aut je v republice strasne malo, ted mam auto ktery je na 17" kolech, s ,,M,, paketem , v dobrym stavu - zadna koroze - v zime nejezdilo. A to je docela dost duvodu proc mozna spis prestavit :-) Protoze podobny auto by muselo byt alespon 97 a novejsi kvuli prihlaseni a to je tak 8-9tisic euro min. :-((( Tak nevim.


sezen v nemecku vrak bez papiru s dobrym motorem 318is (ti), pouzij brzdy a motor a trada !!! hlavne tam nekupuj holej motor, to je vetsinou drazsi nez komplet auto :D


hele takovej dotaz, kdyz o tom mluvis, je to nejakej problem to privest? je u toho nejaky papirovani? nebo to staci hodit na podval a priject.
Cekaj me kotouce na 318ce a vzadu sou bubny a vepredu nevetrany a kdyz by se pri te prilezitosti pritahnulo ISo tak by se prekopala i motorovna, a nebo kdyz by to bylo za slusny prachy ISo 93-94 tak dalo by se to prepsat na stavajici papiry? dikes.

Napsal: úte 17.08.2004 12:41
od Pyron
Jak se pohybujou ceny motorů v rajchu? F budoucnu chci 2,8 s Vanosem tak po roce 1996 a najeto do 120k. Jaká je dnes reálná cena?
Po přečtení diskuze o BC jsem se rozhodl nechat si na "wjeky" swoji káru a jen lepšit stáwající wýbawu etc.

Napsal: úte 28.09.2004 23:34
od Miki_JI
Bwambovak píše:Ja si porad rikam jestli by pro tebe nebylo lepsi to auto prodat a koupit treba starsi s vetsim vykonem nebo dotlacit nejaky prache. Mozna si nepripoustis kolik casu, penez a energie te ta prestavba bude stat. Sem toho nazoru ze vic nez kdyz prodas a koupis.


Najde se tu nekdo kdo opravdu prestavoval (krom Jawaka :) kdo mi je schopny jasne rict co je potreba vymenit ? 316 - 325 ? motor - prevodovka - diferak a zrejme chladic. Co dal ? co je nutne ?

Napsal: stř 29.09.2004 10:25
od Speedy
elektronika, brzdy, poloosy, pravděpodobně převařit úchyt rozvodovky v karoserii atd. Prostě skoro celý auto. Ser na to, prodej a kup 6-ti vál.

Napsal: stř 29.09.2004 11:14
od Lion
Nevím, ale já v tý přestavbě zase tak velkej problém nevidím, když bude mít člověk vše potřebné tak to stačí jen poskládat a má to...A v dnešní době se cena nákýho vraku 325i taky nepohybuje náko obzvlášt vysoko...Myslím že když objetuješ 70 klacků tak máš doma vrak a můžeš přehazovat věci...(a vyjde tě to určitě o dost levnějc než to kupovat po částech)

Otázkou radši prodat nebo přestavba?Jde spíš o to jak je kdo manuálně zručnej, jde o to že ta přestavba tě kalkulačně opravdu vyjde téměř na stejno co prodej tvýho stávajícího auta + doplatek za nový...Na druhou stranu zase píšeš že tech. stav je vynikající tak si myslím že se přestavba aj vyplatí...A pokud si auto plánuješ do budoucnosti nechat tak bych tu přestavbu viděl jako reálnou...

Sám mám 318i a taky o něčem takovým uvažuju...(rád se v něčem hrabu a rád něco tvořím).Jináč ještě jsem nezjištoval jak se to dělá papírově...Jestli to jde na 316-318 respektive na 4válcový papíry náko pak přihlásit 6válce...Pro běžnej provoz, poldové, technická prohlídka a tak..Po technické stránce nevidím problém proč tam ten motor nedát...

Co se dílů týče tak předběžně určitě tyto: motor+řídící jednotka, ventilátor před motor (316-318i maj vědší plast), svody, převodovka, diferenciál, zadní náprava s kotoučovýma brzdama, tlumiče+pružiny, a určitě ještě náký drobný...Nejidealnější koupit k přestavbě vrak... :wink:

Napsal: sob 02.10.2004 08:28
od Miki_JI
Lion píše:Jináč ještě jsem nezjištoval jak se to dělá papírově...Jestli to jde na 316-318 respektive na 4válcový papíry náko pak přihlásit 6válce...Pro běžnej provoz, poldové, technická prohlídka a tak..Po technické stránce nevidím problém proč tam ten motor nedát...
:wink:


Ja jsem papirovou stranku veci zjistoval a veci se maji tak ze zlegalizovat to nejde vubec. Teda alespon ve v nasem pripade. Slo by prestavit auto mezi 323 325 a 328 neb maji stejne typ. oznaceni motoru ale jinak ani omylem. Kazda technicka by musel byt uplatek nebo znamost ...

Napsal: sob 02.10.2004 08:55
od M3maniac
Miki_JI píše:
Bwambovak píše:Ja si porad rikam jestli by pro tebe nebylo lepsi to auto prodat a koupit treba starsi s vetsim vykonem nebo dotlacit nejaky prache. Mozna si nepripoustis kolik casu, penez a energie te ta prestavba bude stat. Sem toho nazoru ze vic nez kdyz prodas a koupis.


Najde se tu nekdo kdo opravdu prestavoval (krom Jawaka :) kdo mi je schopny jasne rict co je potreba vymenit ? 316 - 325 ? motor - prevodovka - diferak a zrejme chladic. Co dal ? co je nutne ?


Tak vidím,že si mou radu hodil za hlavu :D tak jak píšeš v předchozím přízpěvku,ofiko to ani není legální a hlavně tě ta přestavba přijde na dost peněz a ještě tě s tím nepustí ani do německa jak uvidí to číslo motoru :D musel bys překopat půl auta tak se už zamysli a neřeš to !!! prodat a koupit jiné!

Napsal: ned 03.10.2004 13:31
od Miki_JI
M3maniac píše:
Miki_JI píše:
Bwambovak píše:Ja si porad rikam jestli by pro tebe nebylo lepsi to auto prodat a koupit treba starsi s vetsim vykonem nebo dotlacit nejaky prache. Mozna si nepripoustis kolik casu, penez a energie te ta prestavba bude stat. Sem toho nazoru ze vic nez kdyz prodas a koupis.


Najde se tu nekdo kdo opravdu prestavoval (krom Jawaka :) kdo mi je schopny jasne rict co je potreba vymenit ? 316 - 325 ? motor - prevodovka - diferak a zrejme chladic. Co dal ? co je nutne ?


Tak vidím,že si mou radu hodil za hlavu :D tak jak píšeš v předchozím přízpěvku,ofiko to ani není legální a hlavně tě ta přestavba přijde na dost peněz a ještě tě s tím nepustí ani do německa jak uvidí to číslo motoru :D musel bys překopat půl auta tak se už zamysli a neřeš to !!! prodat a koupit jiné!


Nehodil ... vážím si tvým dobrý rad (a jeste kdyz byly zdarma :wink: ) To byla takova myslenka kdyz JAWAK zrusil to sve... Faktem ale je ze v Čechach moc rozumnych kousku neni a tak nezbyva nez setrit a pak koupit nejaky novejsi v zahranici,,, :?: