Napsal: pát 16.07.2004 11:28
Tak volnoběh je výrobcem předepsaný 700-800. Takže se omlouvám za špatný odhat, nicméně ručička otáčkoměru je cca 2mm nad 500ot/min hranicí.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Já bych to neřešil, myslím, že je to OK, u mne je to stejné... (stálé, nekolísá)cain píše:To nevim,dnska večer se chci na to podívat podrobnějc.Kruci už vůbec nevim co by to mohlo bejtHanz píše:a termostat je dobrej?.
Dneska už otáčky klesly na asi cca 600,prostě asi 2mm nad tu první čárku na otáčkoměru.Motor de na volnoběh pořád dobře,neklepe se ani ventily necvakaj,nic........ kruci co to může bejt
Plně automatická klima to dělá určitě. U tátovo 735i se elmg. spojka furt spíná a rozepíná po pár chvilkách, u mojí poloautomatický spojka necvakne nikdy.Speedy píše:Co já vím, tak některé klimy dělají to, že spínají kompresor jenom chvélema, když je třeba dochaldit chaldící medium, tzn. neběží stále a pak podle toho kolísají volnoběžné otáčky. Ale mě to hle nedělá zas tak moc často, chvilku běží, cca 2minuty a pak zase třeba stejně dlouhou dobu neběží.
Tohle dělá načatý čerpadlo, alespoň u mě to tak bylo a mělo před sebou ještě asi 10tis km a pak šlo do kytekGeorgis píše:Já mám podobný problém. Když nemám zaplou klimu tak motor v pohodě drží otáčky cca 650 ot/min. Pokud ji mám zaplou tak otáčky kolísají na 600 a zase vystoupají na 650 a pořád dokola. Na křižovatce nebo když někde stojím na volnoběhu to je přinejmenším trapné a někdy radši klimu vypnu a? nejsem pro smíchMyslel jsem si ,že bude problém s kompresorem klimy, ale servisák klimy mne ubezpečil že je vše OK. Spíš mi doporučil změřit alternátor, jestli dává dostatečné množství proudu, protože je fuckt, že sahara a ventilátory spolu se světly berou dost proudu. Tak jsme to hned změřili a je fakt, že po zapnutí klimy, ventilátoru na 4 a zapnutí světel dával na volnoběh nějakých 11,7V což je moc málo (hlavně pro řídící jednotku, která nedostávala to co měla). Tak jsem alternátor (respektive regulátor) nechal spravit (respektive vyměnit) a teď dává krásných 14,5V jak na volnoběh tak ve vyšších otáčkách i když mám zapnutou klimu nebo ne.
Problém ale spočívá někde jinde, protože po zapnutí klimy mi otáčky na volnoběh vesele kolísají dál. Takže znovu, asi zajedu na diagnostiku, jestli to nenajdou..........nebo že by něco jiného????
To je nějaký divný ne? Kdyby bylo načatý čerpadlo, tak to bude dělat i bez zapnuté klimy ne? Motor nijak zvláš? nekouří, spotřeba v normě.Baxon píše:Tohle dělá načatý čerpadlo, alespoň u mě to tak bylo a mělo před sebou ještě asi 10tis km a pak šlo do kytekGeorgis píše:Já mám podobný problém. Když nemám zaplou klimu tak motor v pohodě drží otáčky cca 650 ot/min. Pokud ji mám zaplou tak otáčky kolísají na 600 a zase vystoupají na 650 a pořád dokola. Na křižovatce nebo když někde stojím na volnoběhu to je přinejmenším trapné a někdy radši klimu vypnu a? nejsem pro smíchMyslel jsem si ,že bude problém s kompresorem klimy, ale servisák klimy mne ubezpečil že je vše OK. Spíš mi doporučil změřit alternátor, jestli dává dostatečné množství proudu, protože je fuckt, že sahara a ventilátory spolu se světly berou dost proudu. Tak jsme to hned změřili a je fakt, že po zapnutí klimy, ventilátoru na 4 a zapnutí světel dával na volnoběh nějakých 11,7V což je moc málo (hlavně pro řídící jednotku, která nedostávala to co měla). Tak jsem alternátor (respektive regulátor) nechal spravit (respektive vyměnit) a teď dává krásných 14,5V jak na volnoběh tak ve vyšších otáčkách i když mám zapnutou klimu nebo ne.
Problém ale spočívá někde jinde, protože po zapnutí klimy mi otáčky na volnoběh vesele kolísají dál. Takže znovu, asi zajedu na diagnostiku, jestli to nenajdou..........nebo že by něco jiného????.