Stránka 2 z 2

Napsal: pát 16.07.2004 11:28
od Speedy
Tak volnoběh je výrobcem předepsaný 700-800. Takže se omlouvám za špatný odhat, nicméně ručička otáčkoměru je cca 2mm nad 500ot/min hranicí.

Napsal: pát 16.07.2004 15:53
od svob
cain píše:
Hanz píše:a termostat je dobrej?
To nevim,dnska večer se chci na to podívat podrobnějc.Kruci už vůbec nevim co by to mohlo bejt :? .

Dneska už otáčky klesly na asi cca 600,prostě asi 2mm nad tu první čárku na otáčkoměru.Motor de na volnoběh pořád dobře,neklepe se ani ventily necvakaj,nic........ kruci co to může bejt :oops:
Já bych to neřešil, myslím, že je to OK, u mne je to stejné... (stálé, nekolísá)

Napsal: pát 16.07.2004 21:45
od Georgis
Já mám podobný problém. Když nemám zaplou klimu tak motor v pohodě drží otáčky cca 650 ot/min. Pokud ji mám zaplou tak otáčky kolísají na 600 a zase vystoupají na 650 a pořád dokola. Na křižovatce nebo když někde stojím na volnoběhu to je přinejmenším trapné a někdy radši klimu vypnu a? nejsem pro smích :oops: Myslel jsem si ,že bude problém s kompresorem klimy, ale servisák klimy mne ubezpečil že je vše OK. Spíš mi doporučil změřit alternátor, jestli dává dostatečné množství proudu, protože je fuckt, že sahara a ventilátory spolu se světly berou dost proudu. Tak jsme to hned změřili a je fakt, že po zapnutí klimy, ventilátoru na 4 a zapnutí světel dával na volnoběh nějakých 11,7V což je moc málo (hlavně pro řídící jednotku, která nedostávala to co měla). Tak jsem alternátor (respektive regulátor) nechal spravit (respektive vyměnit) a teď dává krásných 14,5V jak na volnoběh tak ve vyšších otáčkách i když mám zapnutou klimu nebo ne.
Problém ale spočívá někde jinde, protože po zapnutí klimy mi otáčky na volnoběh vesele kolísají dál. Takže znovu, asi zajedu na diagnostiku, jestli to nenajdou..........nebo že by něco jiného????

Napsal: ned 18.07.2004 20:53
od Speedy
Co já vím, tak některé klimy dělají to, že spínají kompresor jenom chvélema, když je třeba dochaldit chaldící medium, tzn. neběží stále a pak podle toho kolísají volnoběžné otáčky. Ale mě to hle nedělá zas tak moc často, chvilku běží, cca 2minuty a pak zase třeba stejně dlouhou dobu neběží.

Napsal: ned 18.07.2004 23:28
od RedBaron
Speedy píše:Co já vím, tak některé klimy dělají to, že spínají kompresor jenom chvélema, když je třeba dochaldit chaldící medium, tzn. neběží stále a pak podle toho kolísají volnoběžné otáčky. Ale mě to hle nedělá zas tak moc často, chvilku běží, cca 2minuty a pak zase třeba stejně dlouhou dobu neběží.
Plně automatická klima to dělá určitě. U tátovo 735i se elmg. spojka furt spíná a rozepíná po pár chvilkách, u mojí poloautomatický spojka necvakne nikdy.

Napsal: pon 19.07.2004 06:28
od Baxon
Georgis píše:Já mám podobný problém. Když nemám zaplou klimu tak motor v pohodě drží otáčky cca 650 ot/min. Pokud ji mám zaplou tak otáčky kolísají na 600 a zase vystoupají na 650 a pořád dokola. Na křižovatce nebo když někde stojím na volnoběhu to je přinejmenším trapné a někdy radši klimu vypnu a? nejsem pro smích :oops: Myslel jsem si ,že bude problém s kompresorem klimy, ale servisák klimy mne ubezpečil že je vše OK. Spíš mi doporučil změřit alternátor, jestli dává dostatečné množství proudu, protože je fuckt, že sahara a ventilátory spolu se světly berou dost proudu. Tak jsme to hned změřili a je fakt, že po zapnutí klimy, ventilátoru na 4 a zapnutí světel dával na volnoběh nějakých 11,7V což je moc málo (hlavně pro řídící jednotku, která nedostávala to co měla). Tak jsem alternátor (respektive regulátor) nechal spravit (respektive vyměnit) a teď dává krásných 14,5V jak na volnoběh tak ve vyšších otáčkách i když mám zapnutou klimu nebo ne.
Problém ale spočívá někde jinde, protože po zapnutí klimy mi otáčky na volnoběh vesele kolísají dál. Takže znovu, asi zajedu na diagnostiku, jestli to nenajdou..........nebo že by něco jiného????
Tohle dělá načatý čerpadlo, alespoň u mě to tak bylo a mělo před sebou ještě asi 10tis km a pak šlo do kytek :( .

Napsal: úte 20.07.2004 22:22
od Georgis
Baxon píše:
Georgis píše:Já mám podobný problém. Když nemám zaplou klimu tak motor v pohodě drží otáčky cca 650 ot/min. Pokud ji mám zaplou tak otáčky kolísají na 600 a zase vystoupají na 650 a pořád dokola. Na křižovatce nebo když někde stojím na volnoběhu to je přinejmenším trapné a někdy radši klimu vypnu a? nejsem pro smích :oops: Myslel jsem si ,že bude problém s kompresorem klimy, ale servisák klimy mne ubezpečil že je vše OK. Spíš mi doporučil změřit alternátor, jestli dává dostatečné množství proudu, protože je fuckt, že sahara a ventilátory spolu se světly berou dost proudu. Tak jsme to hned změřili a je fakt, že po zapnutí klimy, ventilátoru na 4 a zapnutí světel dával na volnoběh nějakých 11,7V což je moc málo (hlavně pro řídící jednotku, která nedostávala to co měla). Tak jsem alternátor (respektive regulátor) nechal spravit (respektive vyměnit) a teď dává krásných 14,5V jak na volnoběh tak ve vyšších otáčkách i když mám zapnutou klimu nebo ne.
Problém ale spočívá někde jinde, protože po zapnutí klimy mi otáčky na volnoběh vesele kolísají dál. Takže znovu, asi zajedu na diagnostiku, jestli to nenajdou..........nebo že by něco jiného????
Tohle dělá načatý čerpadlo, alespoň u mě to tak bylo a mělo před sebou ještě asi 10tis km a pak šlo do kytek :( .
To je nějaký divný ne? Kdyby bylo načatý čerpadlo, tak to bude dělat i bez zapnuté klimy ne? Motor nijak zvláš? nekouří, spotřeba v normě. :?: :!: :?: