Stránka 2 z 5
Napsal: úte 29.06.2004 11:36
od Bombarder
Bombarder píše:cain píše:Na ATE už sem taky slišel kritiku,ale ještě sem je něměl tak nemůžu soudit.Jináč já teď taky šel do NEW brzd.Kotouče Brembo MAX a destičky Ferodo DX perfomance.Tak sem na to zvědav jak to bude fungovat.Akurát ta cena

caine, uz mas ty bremba? ja je budu objednavat tento tyden, tak by me zajimalo jestli uz je nemas krive nebo jsou v poho..
uz jsi je vyzkousel pri sportovnejsi jizde ?
Napsal: úte 29.06.2004 13:02
od cain
Jirka-328 píše:Kolik tě stály kotouče a kolik desky? Měnils jenom předek nebo i zadek? Vzadu máš obyč. kotouče jako u 325 nebo větraný?
Měnil sem jenom předek,zadek sem nechal originál takjak byl.Dostačuje to uplně v poho.Na zadku mam obyč. jednoduchý kotouče.Jinak mě vyšly kotouče na 2400ks vč. daně a desky Ferrodo DS performance 3700,- vč DPH.
Napsal: úte 29.06.2004 13:10
od cain
Bombarder píše:Bombarder píše:cain píše:Na ATE už sem taky slišel kritiku,ale ještě sem je něměl tak nemůžu soudit.Jináč já teď taky šel do NEW brzd.Kotouče Brembo MAX a destičky Ferodo DX perfomance.Tak sem na to zvědav jak to bude fungovat.Akurát ta cena

caine, uz mas ty bremba? ja je budu objednavat tento tyden, tak by me zajimalo jestli uz je nemas krive nebo jsou v poho..
uz jsi je vyzkousel pri sportovnejsi jizde ?
JJ samozřejmně,brzdí jako fík

.Jakmile se trochu ohřejou destičky tak brzdí tak že mladá občas málem políbí palubku

Napsal: úte 29.06.2004 13:31
od Jirka-328
cain píše:Jirka-328 píše:Kolik tě stály kotouče a kolik desky? Měnils jenom předek nebo i zadek? Vzadu máš obyč. kotouče jako u 325 nebo větraný?
Měnil sem jenom předek,zadek sem nechal originál takjak byl.Dostačuje to uplně v poho.Na zadku mam obyč. jednoduchý kotouče.Jinak mě vyšly kotouče na 2400ks vč. daně a desky Ferrodo DS performance 3700,- vč DPH.
VYŠLO TĚ TO TEDA NA 6100,- ZA MATERIÁL...... TO JE CENA ZA JAKOU MŮŽU MÍT ORIGO BMW..... CO JE LEPŠÍ ?????
NESEŽEROU TI TY DESKY KOTOUČE? JSOU S TOUHLE KOMBINACÍ NĚJAKÝ DLOUHODOBÝ ZKUŠENOSTI? JÁ MÁM VZADU VĚTRANÝ, ALE TY JSOU CELKEM V POHO A DESKY CCA 6mm. VEPŘEDU MÁM ALE TAK 3mm A KDYŽ BRZDÍM LEHCE TAK TROCHU LÍTÁ VOLANT, KDYŽ BRZDÍM VÍC TAK SE TO ZKLIDNÍ..... KOTOUČE UŽ MAJ DOST ZA SEBOU A AŽ DOJEDU DESKY TAK PLÁNUJU VÝMĚNU PŘEDKU....PROTO SE PTÁM....
Napsal: úte 29.06.2004 13:39
od cain
Jirka-328 píše:cain píše:Jirka-328 píše:Kolik tě stály kotouče a kolik desky? Měnils jenom předek nebo i zadek? Vzadu máš obyč. kotouče jako u 325 nebo větraný?
Měnil sem jenom předek,zadek sem nechal originál takjak byl.Dostačuje to uplně v poho.Na zadku mam obyč. jednoduchý kotouče.Jinak mě vyšly kotouče na 2400ks vč. daně a desky Ferrodo DS performance 3700,- vč DPH.
VYŠLO TĚ TO TEDA NA 6100,- ZA MATERIÁL...... TO JE CENA ZA JAKOU MŮŽU MÍT ORIGO BMW..... CO JE LEPŠÍ ?????
NESEŽEROU TI TY DESKY KOTOUČE? JSOU S TOUHLE KOMBINACÍ NĚJAKÝ DLOUHODOBÝ ZKUŠENOSTI? JÁ MÁM VZADU VĚTRANÝ, ALE TY JSOU CELKEM V POHO A DESKY CCA 6mm. VEPŘEDU MÁM ALE TAK 3mm A KDYŽ BRZDÍM LEHCE TAK TROCHU LÍTÁ VOLANT, KDYŽ BRZDÍM VÍC TAK SE TO ZKLIDNÍ..... KOTOUČE UŽ MAJ DOST ZA SEBOU A AŽ DOJEDU DESKY TAK PLÁNUJU VÝMĚNU PŘEDKU....PROTO SE PTÁM....

Ta cena u toho kotouče byla za kus

- takže 4800,- + 3700,-
Když sem se ptal v BMW tak mi řekli jenom za kotouče asi 5100,- + desky(nevim kolik,ale textary se pohybují cca 2000,- na E36).Takže tahle kombinace vyšla o pár korun víc,ale brzdí to asi o 100% líp než origo.Desky sou v poho,sou sice tvrdý ale kotouče moc nežerou.Akorát jak sem psal tak se musí nejdřív ohřát.
Napsal: úte 29.06.2004 13:42
od cain
Jinak to co píšeš že Ti trochu vybruje volant tak to už sou křivý kotouče,měl sem nachlup to samý.
Napsal: úte 29.06.2004 13:45
od Pivson
Je tu možnost na kotouče z německa + desky.
přední brzdový kotouče - větrané 286x22MM
Výrobce OPTIMAL/VAICO
BMW E36 318IS+320i+323i+325i+328i+325tds
9/1990 -4/1999 LIMOUSINE+COUPE+CABRIO+KOMBI.
desky: OPTIMAL-REMSA/ICER
Cena 3550,- Kč
Mám na autě komplet OPTIMAL a jsem spokojenej
Napsal: úte 29.06.2004 13:49
od Bombarder
borci, to mate nejake draheeee. no nic, doufam, ze to bude ok. ty vibrace ve volantu je jasne kotoucema, jak pise cain.. pristu tyden to uz snad budu mit nahozene..
Napsal: úte 29.06.2004 13:52
od cain
čoveče taky sem si myslel že budou kotouče levnější,že bude stát ks tak 1500,- ale pak sem byl v elitu a tam mě vyvedli z omylu

Napsal: úte 29.06.2004 13:55
od Pivson
V ČR je to dost drahý, a levný věci jsou pěkný bláto

bohužel je to tak
Napsal: úte 29.06.2004 14:19
od cain
Asi tak,bohužel
Napsal: úte 29.06.2004 14:21
od Bombarder
cain píše:Asi tak,bohužel
asi jo.. nastesti to mam dovoz primo od soudruhů z NDR..
Napsal: úte 29.06.2004 15:07
od Huska
Kluci připadá mi že si sami přiděláváte starostí s kombinováním různých výrobců. Mám zkušenosti s velkým množstvím aut a problém vzniká pouze tehdy když se nepoužijí desky a kotouče stejného výrobce. Většina kotoučů je tetována výrobcem na určitý typ desek (množstí azbestu nebo jeho náhrad) pak při použití moc tvrdých se přehřívá a kroutí se a zase u použití měkkých brzdy vadnou. Proto doporučuju stejného výrobce ...nejspolehlivější mi připadají Bremba ale je to subjektivní pocit
PS: Největší problémy jsem zažil při použití vrtaných/řezaných kotoučů a seriových desek....
Napsal: úte 29.06.2004 15:11
od Bombarder
Huska píše:Kluci připadá mi že si sami přiděláváte starostí s kombinováním různých výrobců. Mám zkušenosti s velkým množstvím aut a problém vzniká pouze tehdy když se nepoužijí desky a kotouče stejného výrobce. Většina kotoučů je tetována výrobcem na určitý typ desek (množstí azbestu nebo jeho náhrad) pak při použití moc tvrdých se přehřívá a kroutí se a zase u použití měkkých brzdy vadnou. Proto doporučuju stejného výrobce ...nejspolehlivější mi připadají Bremba ale je to subjektivní pocit
PS: Největší problémy jsem zažil při použití vrtaných/řezaných kotoučů a seriových desek....
jeden "chytry" mechanik mi rikal, ze pry to je slabina i uplne novych aut. pry ten matros, z ktereho se ty kotuce delaji, se kdysi nechaval vyzrat-ulezet a teprve potom se daval do vyroby. ale kdo víí..
Napsal: úte 29.06.2004 15:21
od Huska
nechci polemizovat o kvalitě levných nebo drahých kotoučů, chtěl jsem jen říct, kdy se kotouče nezkřivý a budou relativně dobře brzdit. Právě různé kombinace kotoučů a desek způsobují vady bud spálení desek nebo zkřivení kotoučů.
Napsal: úte 29.06.2004 15:32
od Lukáš
Každej si stěžuje na ruzny kotouče...nekdo nadava na bremba, nekdo na zimermany.......spis si myslim ze z 80% je to o stylu jizdy a stylu brždění, pokud jezdim stylem plnej plyn plny brzdy tak se da čekat, že se kotouče dřiv nebo pozdějc zkroutí. Lidi sou schopny zkurvit novy kotouče(na novym autě) behem 1000km....
Napsal: úte 29.06.2004 15:37
od Bombarder
Lukáš píše:Každej si stěžuje na ruzny kotouče...nekdo nadava na bremba, nekdo na zimermany.......spis si myslim ze z 80% je to o stylu jizdy a stylu brždění, pokud jezdim stylem plnej plyn plny brzdy tak se da čekat, že se kotouče dřiv nebo pozdějc zkroutí. Lidi sou schopny zkurvit novy kotouče(na novym autě) behem 1000km....
to mas uplnou pravdu, ale nikde neni napsano, ze mas s autem jezdit tak a tak.. taky se tam nikde nepise, ze nesmis brzdit s 200kmh na 0. brzdy musi byt postavene k autu. at s nim delas co delas, pokud to tak neni, tak to jsou "spatne brzdy". jestli koupis nove auto a po 1000km ti zacnou hazet kotouce, jdes na reklamaci a oni ti jsou schopni rict, ze jsi s tim jezdil jak prase a ze to neni jejich vec??
joo, caine a menil jsi i brzdovou kapalinu? v pripade, ze ano, jakou jsi tam nacpal? (jaky vyrobce?)
skaute, myslim, ze by nebylo od veci zde zalozit rubriku, napr. bmwklub doporucuje a tam napsat takove zakladni veci, jake napr. kotouce, desky, olej, tlumice, pera, gumy.. chodi tu celkem asi dost lidi a sem se nekdo zepta na to, co tu uz bylo davno zodpovezeno..
Napsal: úte 29.06.2004 16:10
od skautik
Bombarder píše:Lukáš píše:Každej si stěžuje na ruzny kotouče...nekdo nadava na bremba, nekdo na zimermany.......spis si myslim ze z 80% je to o stylu jizdy a stylu brždění, pokud jezdim stylem plnej plyn plny brzdy tak se da čekat, že se kotouče dřiv nebo pozdějc zkroutí. Lidi sou schopny zkurvit novy kotouče(na novym autě) behem 1000km....
skaute, myslim, ze by nebylo od veci zde zalozit rubriku, napr. bmwklub doporucuje a tam napsat takove zakladni veci, jake napr. kotouce, desky, olej, tlumice, pera, gumy.. chodi tu celkem asi dost lidi a sem se nekdo zepta na to, co tu uz bylo davno zodpovezeno..
delam na tom, ovsem toho casu tolik neni
Napsal: úte 29.06.2004 16:19
od gelty
RedBaron píše:martinm3 píše:Jaký Kotouče mám koupit? Origoš nebo je to jedno? A kde nejlevnějc? Dík.
V Čechách se neprodává jediná věc ze slušnýho materiálu. Nechal bych si je vyměnit za hranicema v nějakým BMW servisu za originál, ale z NĚMECKA. V tomhle už se nedá věřit nikomu.
Ja, Ja , du hast Recht!!!!

Napsal: úte 29.06.2004 16:55
od Lukáš
Bombarder píše:Lukáš píše:Každej si stěžuje na ruzny kotouče...nekdo nadava na bremba, nekdo na zimermany.......spis si myslim ze z 80% je to o stylu jizdy a stylu brždění, pokud jezdim stylem plnej plyn plny brzdy tak se da čekat, že se kotouče dřiv nebo pozdějc zkroutí. Lidi sou schopny zkurvit novy kotouče(na novym autě) behem 1000km....
to mas uplnou pravdu, ale nikde neni napsano, ze mas s autem jezdit tak a tak.. taky se tam nikde nepise, ze nesmis brzdit s 200kmh na 0. brzdy musi byt postavene k autu. at s nim delas co delas, pokud to tak neni, tak to jsou "spatne brzdy". jestli koupis nove auto a po 1000km ti zacnou hazet kotouce, jdes na reklamaci a oni ti jsou schopni rict, ze jsi s tim jezdil jak prase a ze to neni jejich vec??
joo, caine a menil jsi i brzdovou kapalinu? v pripade, ze ano, jakou jsi tam nacpal? (jaky vyrobce?)
skaute, myslim, ze by nebylo od veci zde zalozit rubriku, napr. bmwklub doporucuje a tam napsat takove zakladni veci, jake napr. kotouce, desky, olej, tlumice, pera, gumy.. chodi tu celkem asi dost lidi a sem se nekdo zepta na to, co tu uz bylo davno zodpovezeno..
jo mas pravdu, nikde neni dano, jak mas jezdit, ale je jasny že brzdey na tohle nejsou dělany, když jedno uza čas zabrzdiš z 200-0 tak se jim nic nestane, ale když tak jezdiš furt, tak je jasny ze dou rychle do kopru, to si pak musis koupit zavodni brzdy, aspon "N-kovy" ty samozřejmě snesou vic.
co se tyče novyho aquta, tak jednou to němci zkousnou, ale podruhy ho uz poslou do haje, a zacalujes si je.