Stránka 2 z 3
Napsal: pát 05.03.2004 16:41
od charlie1
na dvoře je to super - všechny blbě opravený auta jsou ze servisů a ty to dělaj pod střechou - tak na to má ta střecha asi blbej vliv

Napsal: pát 05.03.2004 16:48
od tomhrb
To jo

) Tak snad jeste nastartuju..

) Doufam ze kdyz se to rozebere , tak tam nevykoukne neco horsiho nez tesneni...
Napsal: sob 06.03.2004 02:25
od Lopatta
tomhrb píše:No tak to to bych se ti ozval, to by mozna bylo uplne nejlepsi.. Dostal bys na pivo

) Nee nak by sme se dohodli, kdyztak bych se ti ozval na SM
Nemělo tam bejt SZ? Já mám za to že SM je Sado Maso.

Napsal: sob 06.03.2004 10:48
od tomhrb
SZ jasne , SM :nene:

Napsal: sob 06.03.2004 11:32
od cabadaj
¨Tak ten rozvoďák bych rozhodně nepodceňoval
Napsal: úte 09.03.2004 20:16
od Lada Zuzjak
darmon píše:je to celkem brnkacka, kdyz to clovek dela poprvy tak to neni tak jednoduchy ale neni to zadna slozita operace, sam sem to na svym motoru pac jsem nicitel tesneni delal xkrat

utahovaci momenty je nejlepsi vzit ze servisniho manualu, stejne tak jaky ma byt poradi. Utahovacka je neco ve smyslu x NM pauza x NM natocit motor na 20minut, a o 45stupnu, tak to je na M30. Neni spatny pro klid duse pouzit novy srouby.
Hele takovej dotaz, mazete srouby a sedla kdyz utahujete palici? bych rek ze docela podstatny aby to bylo utazeny za ten moment a ne o treni sroubu o blok...nebo je to luxus navic ?

Napsal: úte 09.03.2004 20:18
od Lada Zuzjak
darmon píše:je to celkem brnkacka, kdyz to clovek dela poprvy tak to neni tak jednoduchy ale neni to zadna slozita operace, sam sem to na svym motoru pac jsem nicitel tesneni delal xkrat

utahovaci momenty je nejlepsi vzit ze servisniho manualu, stejne tak jaky ma byt poradi. Utahovacka je neco ve smyslu x NM pauza x NM natocit motor na 20minut, a o 45stupnu, tak to je na M30. Neni spatny pro klid duse pouzit novy srouby.
Hele takovej dotaz, mazete srouby a sedla(u sroubu) kdyz utahujete palici? bych rek ze docela podstatny aby to bylo utazeny za ten moment a ne o treni sroubu o blok...nebo je to luxus navic ?
jo a co nabrouseni a zabrouseni ventilu? a gufera na ventilech, delate? nebo neni treba? nevidel sem jeste nikdy BMW palici tak nevim v jakem bejvaji stavu

u citroena AXa 13let strareho je to tedy hnus

Napsal: čtv 11.03.2004 10:08
od fornax
Suché namazat a porezlé i důkladně očistit. A dotahovat na jeden zátah. Jakmile zastavíš pak to už neutrefíš. Dotahování na moment je pouze v prvním kole. Pak se to utahuje vždy o čtvr? otáčky (90st)

Napsal: čtv 11.03.2004 10:12
od fornax
venily odzkoušej tak, že do všech kanálů nastříkej benzín nebo naftu a dívej se zespod na sedla, kdy začnou prosakovat. Když po chvíli začnou lehce prosakovat, tak je to OK , ale kdyby to okamžitě teklo, tak je třeba jej zabrousit. A pak určitě měnit i gufera. Rozodně zbytečně bych to nerozebíral.

Napsal: pon 15.03.2004 20:05
od sumo
No já se vám do toho nechcu plést ale pokud vím tak palica se má nechat srovnat vždy, když se sundá ona se prohne sama osobě jen provozem. Ono je to sice z 80 procent v pohodě, ale když ne tak sou to zbytečně vyhozené prachy a práce. Tak nevim jestli ty ušetřené 2k stojí zato riziko. Jo a nemá náhodou 2,5 rozvodový řetěz?
Napsal: úte 16.03.2004 10:52
od charlie1
sumo píše:No já se vám do toho nechcu plést ale pokud vím tak palica se má nechat srovnat vždy, když se sundá ona se prohne sama osobě jen provozem. Ono je to sice z 80 procent v pohodě, ale když ne tak sou to zbytečně vyhozené prachy a práce. Tak nevim jestli ty ušetřené 2k stojí zato riziko. Jo a nemá náhodou 2,5 rozvodový řetěz?
nemá, 2,5i má řemen, řetěz v tomhle roce maj TD a TDS - teda, jestli se nepletu, ale tím řemenem jsem si jistej - když je to gumový, není to řetěz

Napsal: úte 16.03.2004 21:31
od sumo
Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
Napsal: úte 16.03.2004 21:44
od Pavel
sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
A ten kámoš jsem já a Sumo má pravdu...

Napsal: úte 06.04.2004 10:26
od tomhrb
Tak sem to nechal nakonec vymenit v AutoHelp a pohoda. Cena 5500,- coz myslim ze je good, dali tam jeste novy svicky a takovy vicko na chladici co sem mel blby. Takze myslim ze good servis
Napsal: úte 06.04.2004 11:52
od TURBO_KrteK
sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
no to snad ne, ted se chystam na vymenu ...... sem pocital tak neco kolem 4k,- i s kladkama, esli tam je retez tak to sem v ......

Napsal: úte 06.04.2004 12:46
od George_D
sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
Ja mam
318 Ti a mam taky řetěz

Napsal: úte 06.04.2004 14:05
od sumo
George_D píše:sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
Ja mam
318 Ti a mam taky řetěz

Tam se to lámalo tuším 318 95 a vejš měla řetěz, ale 92 urcitě řemen a vůbec nevím co měla 318Ti já mluvil jen o 318i.
Napsal: úte 06.04.2004 14:12
od sumo
TURBO_KrteK píše:sumo píše:Já mám 320i e36 r.v. 92 a mám řetěz a kámoš to samí auto a taky řetěz. Tak tose podle mě opravdu pleteš 316 a 318i maj řemen, ale 320 a 325i maj řetěz.
no to snad ne, ted se chystam na vymenu ...... sem pocital tak neco kolem 4k,- i s kladkama, esli tam je retez tak to sem v ......

Proč to měníš tam je nějakej danej interval na výměnu? Já si myslel, že dokud nezačne chrastit, nebo jinak projevovat tak to nemusím vůbec řešit. Mám na budíkách 220k a nevím jestli rozvody někdo někdy dělal, tak by mě to zajímalo.
Napsal: úte 06.04.2004 16:41
od TURBO_KrteK
ja si psal s lukasem a ten mi rikal ze ma vydrzet 400tis.
Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.
taky ted nevim kde hledat pravdu
cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem
Napsal: úte 06.04.2004 19:11
od sumo
TURBO_KrteK píše:ja si psal s lukasem a ten mi rikal ze ma vydrzet 400tis.
Znamy automechanik zase blekotal neco o 90tis. a ze je lepsi rozvodak dat novy kdyz koupis auto. Ze se ti pry muze potkat valec s ventilem, kdyz se pretrhne rozvodak.
taky ted nevim kde hledat pravdu
cena retezu je nekde kolem 15 000,-, remen je o necem jinem
Těch 90 tis. bych bral u řemenu, ale u řetězu to snad ne?! To stím potkáním se říká (a je to pravda) u řemenů, ale u řetězu sem to ještě nečul.